Тамақтану сапасын мониторинг жүргізу жөніндегі комиссиялардың, ведомствоаралық сараптамалық топтардың қызметін жүзеге асыру бойынша ұсынымдар
Тамақтану сапасын бақылау жөніндегі
ведомствоаралық сараптамалық топтың қызметін ұйымдастыру бойынша ұсынымдар
- Тамақтану сапасын бақылау жөніндегі ведомствоаралық сараптамалық топ (бұдан әрі – Сараптамалық топ) тамақтану сапасын мониторингтеу жөніндегі комиссиялардың (бракераждық комиссиялардың) қызметінің тиімділігіне жүйелі талдауды жүзеге асырады және балалардың тамақтануын тиімді ұйымдастыру жөнінде шаралар қабылдайды.
Сараптамалық топтың міндеттері:
- бракераждық комиссиялар қызметінің мониторингі;
- балалардың тамақтануын ұйымдастыруды бақылау;
- өңірдегі балалардың тамақтануын ұйымдастыру саласындағы өзекті мәселелерді шешуге жәрдемдесу;
- байқаушылар ретінде қызметтерді, тауарларды жеткізушіні таңдау жөніндегі конкурстық комиссияға қатысу;
- өңірдің білім беру ұйымдарында білім алушылар мен тәрбиеленушілердің денсаулығын сақтау саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
- балалардың дұрыс тамақтануын насихаттау және тамақтану мәдениетін қалыптастыру мәселелері бойынша білім беру ұйымдарының қызметіне мониторинг жүргізу;
- халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы нормативтік құқықтық актілерді өрескел бұзған қызметтерді жеткізушілердің есебін жүргізу.
2. Сараптамалық топ адалдық, құзыреттілік, парасаттылық және ашықтық қағидаттарына сәйкес өз құзыретіне жатқызылған функцияларды орындайды.
3.Сараптамалық топ келісім бойынша әкім аппаратының, білім, денсаулық сақтау, қоғамдық даму істері жөніндегі басқармалардың, мәслихат депутаттарының, қоғамдық кеңестердің, саяси партиялардың, ата-аналар қоғамдастығының, сондай-ақ балалық шақ саласындағы үкіметтік емес ұйымдардың өкілдерінен құрылады.
Топтың құрамы қажет болған жағдайда өзгеруі мүмкін.
Сараптамалық топты білім басқармасының басшысы басқарады.
Сараптамалық топтың төрағасы немесе төрағасының орынбасары жалпы басшылықты жүзеге асырады, оның қызметін үйлестіреді және Сараптамалық топқа жүктелген міндеттердің орындалуына жауап береді.
Сараптамалық топтың хатшысы Сараптамалық топтың мүшелерін және шақырылғандарды отырыстың күні, күн тәртібі және басқа да мәселелер туралы хабардар етуді қамтамасыз етеді, Сараптамалық топтың мүшелеріне шешімдердің жобаларын және өзге де құжаттарды жіберуді жүзеге асырады.
Сараптамалық топ мүшелерінің саны кемінде 7 адам, оның ішінде ата-аналар қауымдастығынан кемінде 3 адам болуы тиіс.
Комиссия құрамын жыл сайын жаңарту ұсынылады.
Сараптамалық топтың түрі:
- аудандық;
- қалалық;
- облыстық.
4.Сараптамалық топ өз қызметін:
- Сараптамалық топтың отырысында қабылданатын және оның төрағасы бекітетін жоспарға;
- мониторингтің жоспар-кестесіне сәйкес жүзеге асырады.
Ұйымдардың отырыстары мен мониторингін Сараптамалық топ қажеттілігіне қарай, бірақ тоқсанына бір реттен сиретпей өткізеді және егер оларға оның мүшелерінің 1/3 бөлігі қатысса, заңды болып саналады.
Сараптамалық топ келесі бару жоспарына сүйене отырып, тамақтану сапасын ұйымдастыру бойынша мониторингтің жоспар-кестесін жасайды:
- қалалық / аудандық Сараптамалық топ оқу жылы ішінде білім беру ұйымдарының 100%-на барады (тоқсанына 25%);
- облыстық Сараптамалық топ оқу жылы ішінде өңірдің білім беру ұйымдарының кемінде 28%-ына (тоқсанына 7%) барады.
Сараптамалық топтың шешімі қатысушы мүшелердің көпшілік дауысымен қабылданады және тамақтану сапасын бақылау жөніндегі ведомствоаралық сараптамалық топтың актісімен ресімделеді.
Дауыстар тең болған жағдайда төрағалық етуші дауыс берген шешім қабылданды деп есептеледі.
Білім беру ұйымдарына барған кезде Сараптамалық топ білім беру ұйымының басшысын, қызметті жеткізушіні (бар болса) білім басқармасының мониторинг жүргізу туралы бұйрығымен таныстырады.
Сараптамалық топтың жұмыс нәтижелері туралы білім беру мекемесі, ата-аналар комитеті, қызметті жеткізуші (бар болса) хабардар етіледі.
5. Сараптамалық топ мынадай функцияларды орындайды:
- өңірдің білім беру ұйымдарындағы балалардың тамақтануын ұйымдастыру үшін өнім ассортиментінің мониторингін жүргізеді. Бұл үшін актіге сәйкес тиісті құжаттама мәліметтерінің дұрыстығын салыстырып тексеруге құқылы;
- нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкес келетін тамақтану рационын сапалы жақсарту, білім алушылардың және тәрбиеленушілердің қауіпсіз және теңгерімді тамақпен қамтамасыз ету бойынша ұсынымдар қабылдайды, тамақтануды ұйымдастыру мәселелері бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеуге қатысады;
- білім алушылар мен тәрбиеленушілер үшін тамақ дайындау процесінде пайдаланылатын тамақ өнімдерінің сапасын куәландыратын тиісті құжаттардың болуына мониторинг жүргізеді;
- фото-бейнетіркеу құралдарын пайдалана отырып, терапевт қорытындысымен флюро тексеруден өткені туралы анықтама болған кезде бір өкіл қол жеткізе отырып, ас блогын, қойма үй-жайларын, технологиялық жабдықты және т. б. көзбен шолып тексеру;
- қажет болған жағдайда Сараптамалық топ алдыңғы күндердегі бейнежазбаны (бар болса) қарауды жүзеге асырады;
- тамақтануды ұйымдастыру және сапасы бойынша балалардың, ата-аналардың (заңды өкілдердің) пікірін зерделеу.
6. Сараптамалық топ:
- балалардың тамақтану сапасын бақылау жөніндегі комиссия мүшелерін тамақтандыруды ұйымдастыру мәселелері бойынша олардың қызметі туралы тыңдауға;
- бұзушылықтар анықталған жағдайда халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы мемлекеттік орган ведомствосының аумақтық бөлімшелеріне тиісті өтінішпен жүгінуге;
- балалардың сапалы тамақтануын қамтамасыз ету және халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы нормативтік құқықтық актілерді сақтау, тиісті құжаттаманы жүргізу жөніндегі міндеттерді орындау бойынша білім беру ұйымының әкімшілігін тыңдауға;
- ата-аналардың (заңды өкілдердің) тамақтануды ұйымдастыру және оның сапасы туралы жұмысқа берген бағасын қамтитын шағымдарымен танысуға, олар бойынша түсініктеме беруге;
- қызметтерді, тауарларды жеткізушіні таңдау кезінде конкурстық комиссияға бақылаушы ретінде қатысуға құқылы.
7. Сараптамалық топтың мүшелері өздеріне жүктелген міндеттерді орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін дербес жауапты болады.
Сараптамалық топтың тамақтанудың ұйымдастырылуына және сапасына мониторинг жасаумен айналысатын мүшелері актілерде ұсынылған фактілердің дұрыстығы үшін жауапты болады.
8. Сараптамалық топтың қызметін регламенттейтін қажетті құжаттама:
- Сараптамалық топтың құрылуы туралы бұйрықтың көшірмесі;
- Сараптамалық топтың бір жылға арналған жұмыс жоспары;
- отырыстар хаттамалары;
- жоспар-кесте;
- мониторинг актісі (ай сайынғы бақылау);
- жыл қорытындылары бойынша қызметті талдау.
Тамақтану сапасын бақылау жөніндегі
ведомствоаралық сараптама тобының актісі
Бару күні ____________
№______________
Сараптамалық топтың мүшелері (Т.А.Ә., лауазымы) мынадай
құрамда:_______________________________________________________________________________________________________________________________________
Білім беру ұйымының атауы________________________________________________
Тамақтану сапасына мониторинг жүргізу жөніндегі комиссияның төрағасы – білім беру ұйымының басшысы _________________________________________________
Тамақтану сапасына мониторинг жүргізу жөніндегі комиссия (бракераждық комиссия) мүшелерінің құрамы (Т.А.Ә., лауазымын көрсете отырып): _______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Қызметті жеткізуші (болған жағдайда)________________________________________
Асхананың (ас блогының) қызметіне санитариялық-эпидемиологиялық қорытындының №, күні____________________________________________________
Білім беру ұйымының контингенті (адам): _____________________________________
Ас блогы қызметкерлерінің саны, (адам): ________________________(Тамақтандыруды ұйымдастыру қағидаларының талаптарына сәйкестігі (31.10.2018 ж. №598 бұйрықтың 22-тармағы 2020 жылғы шілдеден бастап жасалған шарттарға қатысты)
№ |
Көрсеткіш |
Сәйкес келеді (бар) |
Сәйкес келмейді (жоқ) |
Ескерту |
1 |
Бракераждық комиссия құру туралы бұйрықтың болуы |
|
|
|
2 |
Бракераждық комиссияның оқу жылына арналған жұмыс жоспарының болуы |
|
|
|
3 |
Тиісті құжаттаманың (актілер, өтініштер, хат алмасу және т. б.) болуы |
|
|
|
4 |
Балалардың тамақтануын ұйымдастыру (асханаға ұйымдасқан түрде баруды қамтамасыз ету) |
|
|
|
5 |
Балалардың тамақтануы үшін жағдай жасау (раковиналардың, кептіргіштердің болуы және жағдайы, сабынның болуы және т. б.) |
|
|
|
6 |
Тамақтану залының жалпы санитарлық жағдайы және эстетикалық безендірілуі |
|
|
|
7 |
Білім алушылардың ауыз су режимін сақтау |
|
|
|
8 |
Дайын тағамның шығуы көрсетілген мәзірдің болуы (перспективалық, білім беру органы бекіткен, күнделікті) |
|
|
|
9 |
Балалардың жекелеген санаттары үшін перспективалық мәзірдің 2012 жылғы 12 наурыздағы №320 ҚР ҮҚ бекіткен бір реттік тамақтану нормаларына сәйкестігі (15- қосымша) |
|
|
|
10 |
Күнделікті мәзірдің перспективалы мәзірге сәйкестігі (барған күні) |
|
|
|
11 |
Нақты тамақтану рационының (барған күні) күнделікті, перспективалық мәзірге сәйкестігі |
|
|
|
12 |
Балалардың, ата-аналардың тамақтану сапасы бойынша сұрауы, сауалнамасы |
|
|
|
13 |
Тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін куәландыратын құжаттарды қоса бере отырып, олардың пайдаланылатын тізбесі туралы мәліметтердің болуы (сертификаттардың көшірмелері) |
|
|
|
14 |
Балалардың дұрыс тамақтануын насихаттау және тамақтану мәдениетін қалыптастыру мәселелері бойынша іс-шаралар өткізу |
|
|
|
15 |
Білім беру ұйымының сайтында, «Күнделік» жүйесінде балаларды тамақтандыруды ұйымдастыру туралы ақпаратты жүйелі түрде орналастыру (тағамдардың фотолары бар ас мәзірі, жоспарлар, бракераждық комиссияның актілері) |
|
|
|
Тексеру нәтижесінде мыналар белгіленді:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Комиссия мүшелері:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(қолдары)
Білім беру ұйымының басшысы таныстырылды____________________ (қолы)
Тамақтану сапасына мониторинг жүргізу
жөніндегі комиссиялардың (бракераждық комиссиялар)
мониторингті жүзеге асыруы бойынша
ұсынымдар
1. Тамақтану сапасына мониторинг жүргізу жөніндегі комиссияның міндеттері:
- ас блогындағы, асханадағы жұмыстың ұйымдастырылуын;
- тамақ өнімдерінің сапасын, оларды тасымалдау, жеткізу, түсіру, сақтау шарттарын;
- өнімдерді өткізу мерзімдерін;
- тамақ дайындау сапасын;
- тамақтың балалардың негізгі тағамдық заттарға физиологиялық қажеттіліктеріне сәйкестігін;
- ас блогы қызметкерлерінің жеке гигиена ережелерін сақтауын бақылау болып табылады.
2. Комиссия адалдық, құзыреттілік, парасаттылық, ашықтық қағидаттарына сәйкес өз құзыретіне жатқызылған функцияларды орындайды.
- Комиссия төрағасы білім беру ұйымының басшысы болып табылады.
Бракераждық комиссияның құрамы медицина қызметкерін, әкімшілік мүшелерін, өндіріс меңгерушісін, ата-аналар комитеті мен қамқоршылық кеңесінің өкілдерін міндетті түрде қоса отырып, білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен бекітіледі.
Бракераждық комиссия мүшелерінің саны кемінде 7 адамды, оның ішінде осы мектептің ата-аналар қауымдастығының ішінен кемінде 3 адамды құрауы тиіс. Комиссияның жекелеген мүшелерінің болмауы оның қызметіне кедергі болмайды.
Комиссия құрамын жыл сайын жаңарту ұсынылады.
- Комиссия қызметінің циклограммасы:
Күн сайын медицина қызметкері немесе жауапты тұлға:
- тағамдардың және аспаздық өнімдердің сапасын органолептикалық бағалау журналына жазба енгізе отырып, дайын тағамдардың сапасына органолептикалық бағалау жүргізеді.
Комиссия күн сайын:
- пайдаланылатын тамақ өнімдерінің сапасына бақылауды жүзеге асырады (тамақ өнімдерінің сапасын растайтын құжаттардың көшірмелері жеке папкада сақталады);
- мәзірдің дұрыс жасалуын бақылауды жүзеге асырады;
- тамақтану сапасының мониторингі актісін ресімдей отырып, ас блогының қызметкерлеріне және (немесе) қызметті жеткізушіге алдын ала ескертусіз тамақтану сапасын тексеруді жүзеге асырады.
Тоқсан сайын комиссия жұмысының қорытындысы кейіннен олар білім беру ұйымының педагогикалық кеңесінде қарала және орта білім беру ұйымының интернет-ресурсында орналастырыла отырып, ақпарат түрінде ресімделеді.
Әр жылдың мамыр, қаңтар айларында комиссия қызметінің қорытындысы жалпы ата-аналар жиналысында қаралады.
Бракераждық комиссия:
- негізгі өнімдерді салу кезінде мезгілімен қатысуы;
- тамақ өнімдерінің сапасын, олардың сапасын куәландыратын құжаттардың болуын бақылауды жүзеге асыруы (осы құжаттардың ксерокөшірмелері бракераждық комиссияның төрағасында сақталады);
- тамақтардың шығуын, дайындалған тамақтану көлемінің бір реттік порция көлеміне және балалар санына сәйкестігін тексеруі;
- дайын тамақты органолептикалық бағалауды (оның түсін, иісін, дәмін, консистенциясын, қаттылығын, шырынын және т. б. анықтау) «Дайын өнімнің бракераж журналына» органолептикалық бағалау нәтижелерін енгізе отырып жүргізу әдістемесіне сәйкес жүргізуі, бағалауды комиссия мүшелерінің жеке қолдарымен растауы;
- бракераж жүргізу кезінде «Технологиялық карталарға» сәйкес тағамдар мен аспаздық өнімдерді дайындау технологиясы мен сапасына қойылатын талаптарды басшылыққа алуы;
- өз функцияларын арнайы берілетін таза киімде (халатта, комбинезонда, бас киімде, аяқ киімде және т. б.) жүзеге асыруы қажет.
- Бракераждық комиссия қызметінің нәтижесі:
- көрсетілетін қызметті, тауарларды жеткізушілердің кінәсінен балалар, ересектер уланған жағдайда, Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес жүргізілген тексерулердің нәтижелері расталған кезде өнім берушімен Шартты дереу бұзу және өнім берушіні жосықсыз деп тану үшін сотқа талап-арыз жіберу;
2) бұзушылықтар анықталған кезде бракераждық комиссия:
- анықталған бұзушылықтар туралы қызметтерді, тауарларды жеткізушіні және білім беру ұйымының басшысын хабардар етеді;
- 1 (бір) жұмыс күні ішінде халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы мемлекеттік орган ведомствосының аумақтық бөлімшелерінежоспардан тыс тексеруге бастамашылық жасау мақсатында тексеру актісімен қоса анықталған бұзушылықтарды көрсете отырып, өтініш жолдайды;
- бұзушылықтарды жоюға 5 (бес) жұмыс күнін ұсынады.
3) бұзушылықтар қайта анықталған кезде бракераждық комиссия:
- қызметтерді, тауарларды жеткізушіні және білім беру ұйымының басшысын анықталған бұзушылықтар туралы хабардар етеді;
- 1 (бір) жұмыс күні ішінде халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы мемлекеттік орган ведомствосының аумақтық бөлімшелеріне анықталған бұзушылықтарды көрсете отырып және жоспардан тыс тексеруге бастамашылық жасау мақсатында тексеру актісін қоса бере отырып, өтініш жібереді;
- «Халықтыңсанитариялық-эпидемиологиялықсаламаттылығысаласында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парақтарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 27 маусымдағы № 463 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2017 жылғы 20 шілдедегі № 285 бірлескен бұйрығына сәйкес өрескел бұзушылықтар анықталған халықтың санитариялық-эпидемиологиялықсалауаттылығысаласындағы аумақтық органдардың жоспардан тыс қайта тексеру нәтижелерін алғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде шартты бұзу және жеткізушіні жосықсыз деп тану үшін сотқа талап арыз береді.
- сот шешіміне дейін тамақтану сапасын күнделікті бақылауды ұйымдастырады.
Тамақтану сапасына мониторинг жүргізу жөніндегі комиссиялардың қызметін талдауды және оқушылардың тамақтануын тиімді ұйымдастыру бойынша шаралар қабылдауды білім беру саласындағы уәкілетті орган және Тамақтану сапасын бақылау жөніндегі ведомствоаралық сараптамалық топ жүзеге асырады.
Тамақтану сапасына мониторинг жүргізу актісі
Күні____________
№______________
Білім беру ұйымы________________________________________________________
Қызметті жеткізуші (болған жағдайда)________________________________________
Мынадай құрамдағы комиссия:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Асханаға, ас блогына келесі параметрлер бойынша тексеріс жүргізді:
Көрсеткіш |
Талап етіледі |
Сәйкес келеді |
Сәйкес келмейді |
Ескерту |
|
Объектінің қолданыстағы талаптарға сәйкестігі туралысанитариялық-эпидемиологиялыққорытындының болуы |
|
|
|
|
|
Тамақ өнімдерінің сапасы, оларды тасымалдау, жеткізу, түсіру шарттары |
|
|
|
|
|
Күнделікті мәзірдің перспективалық мәзірге сәйкестігі |
|
|
|
|
|
Асхананың жұмыс кестесінің сақталуы |
|
|
|
|
|
Сыныптар бойынша тамақтану кестесі мен тамақтану арасындағы аралықты сақтау |
|
|
|
|
|
Еркін мәзірге арналып бекітілген прайс |
|
|
|
|
|
Ауыз су режимін ұйымдастыру |
|
|
|
|
|
Дайын өнімнің сапасы |
|
|
|
|
|
Бақылаудағы тағамның болуы |
|
|
|
|
|
Дайындалған өнімнің органолептикалық қасиеті |
|
|
|
|
|
Технологиялық картаға сәйкестігі |
|
|
|
|
|
10 порцияны бақылап өлшеу |
|
|
|
|
|
1 тағамды үлестіру желісі (мармит) |
|
|
|
|
|
2 тағамды үлестіру желісі (мармит) |
|
|
|
|
|
3 тағамды үлестіру желісі (мармит) (алюминий ыдыста суытуға тыйым салынады) |
|
|
|
|
|
Тарату жағдайы(ылғалды затты пайдалануға тыйым салынады) |
|
|
|
|
|
Асханалық аспаптарды дұрыс сақтау (кассеталардың болуы және қасықтарды, шанышқыларды жоғары қаратып сақтау ) |
|
|
|
|
|
Тағамды дәрумендендіру |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған тағамдар мен өнімдерді дайындаудың, сатудың және пайдаланудың болуы |
|
|
|
|
|
Тамақпен байланысты емес тауарларды сатудың болуы |
|
|
|
|
|
Тамақ ішуді ұйымдастыру |
|||||
Отыратын орындар саны |
|
|
|
|
|
Қол жуатын раковиналардың саны |
|
|
|
|
|
Сабынның болуы |
|
|
|
|
|
Кептіргіштердің болуы |
|
|
|
|
|
Жиһаздың жағдайы |
|
|
|
|
|
Үстелдерді өңдеуге арналған құрал |
|
|
|
|
|
Асхана және ас үй ыдыстарының, асхана аспаптарының жай-күйі |
|
|
|
|
|
Ыдыстың қосалқы жиынтығының жеткіліктілігі және болуы |
|
|
|
|
|
Асхананың санитариялық жай-күйі |
|
|
|
|
|
Жинау мүкәммалы (таңбалау, жеке сақтау орны) |
|
|
|
|
|
Ас блогы үй-жайларының жай-күйі |
|||||
«Ыдыс жуу ережесі» маңдайшасының болуы |
|
|
|
|
|
Ыстық және суық сумен жабдықтау жүйелерінің, су жылытқыштардың жарамдылығы |
|
|
|
|
|
Су бұру жүйелерінің жарамдылығы |
|
|
|
|
|
Жылу жүйелерінің жарамдылығы |
|
|
|
|
|
Жарықтандыру жүйелерінің жарамдылығы |
|
|
|
|
|
Ас блоктарында шамдарда қорғаныш арматурасының, ылғалдан қорғанышы бар шамдардың болуы |
|
|
|
|
|
Асхананы жуу және өңдеу үшін және ас үй ыдыстары үшін жеке жағдайлардың болуы |
|
|
|
|
|
Жуу құралдарының болуы |
|
|
|
|
|
Жуу құралдарын сақтау және таңбалау шарттары (жеке жабық ыдыста) |
|
|
|
|
|
Жуу құралдарын сақтау мерзімдерін сақтау |
|
|
|
|
|
Жуу құралдарына сертификаттардың болуы |
|
|
|
|
|
Тамақ қалдықтарын жинауға арналған ыдыстың болуы |
|
|
|
|
|
Тамақ қалдықтарын жинауға арналған сыйымдылықты таңбалау |
|
|
|
|
|
Тамақ қалдықтарына арналған контейнерлерді өңдеу (не өңделеді және кім жауапты) |
|
|
|
|
|
Ағындылықты сақтау: - «лас»асхана ыдыстарын жинау; - жуу және өңдеу процесі; - таза асхана ыдыстарын сақтау |
|
|
|
|
|
Тазалау кестесінің болуы |
|
|
|
|
|
Өнімдерді сақтау шарттарын сақтау |
|||||
Қоймалар |
|||||
Сусымалы өнімдерді тұғырықтарда, тауар қойғыштарда, стеллаждарда сақтау |
|
|
|
|
|
Температуралық-ылғалдылық режимін сақтау. Қоймада термометрдің, гидрометрдің болуы |
|
|
|
|
|
Тауар көршілестігін сақтау |
|
|
|
|
|
Тамақ өнімдерінде жарамдылық мерзімдерінің болуы және сақталуы |
|
|
|
|
|
Көкөністерді жәшіктерде, тауар қойғыштарда, тегендердегі таңбаланған сыйымдылықтарда сақтау |
|
|
|
|
|
Қоймалардың санитарлық жағдайы |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған тағамдар мен өнімдерді дайындаудың, сатудың және пайдаланудың болуы |
|
|
|
|
|
Тоңазытқыштар |
|||||
Тоңазытқыш жабдығының мақсаты туралы таңбалау |
|
|
|
|
|
Термометрлердің болуы |
|
|
|
|
|
Тауар көршілестігін сақтау |
|
|
|
|
|
Тамақ өнімдерінде жарамдылық мерзімдерінің болуы және сақталуы |
|
|
|
|
|
Тоңазытқыш жабдығының санитарлық жағдайы |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған тағамдар мен өнімдерді дайындаудың, сатудың және пайдаланудың болуы |
|
|
|
|
|
Тәуліктік сынамаларды сақтау шарттары мен дұрыстығы |
|
|
|
|
|
Ет цехы |
|||||
Жабдықтар мен мүкәммалды таңбалау |
|
|
|
|
|
Санитарлық жағдайы |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған тағамдар мен өнімдерді дайындаудың, сатудың және пайдаланудың болуы |
|
|
|
|
|
Көкөніс цехы |
|||||
Жабдықтар мен мүкәммалды таңбалау |
|
|
|
|
|
Санитарлық жағдайы |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған тағамдар мен өнімдерді дайындаудың, сатудың және пайдаланудың болуы |
|
|
|
|
|
Ұн цехы |
|||||
Жабдықтар мен мүкәммалды таңбалау |
|
|
|
|
|
Санитарлық жағдайы |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған тағамдар мен өнімдерді дайындаудың, сатудың және пайдаланудың болуы |
|
|
|
|
|
Нан цехы |
|||||
Жабдықтар мен мүкәммалды таңбалау |
|
|
|
|
|
Нан сақтауға арналған сөрелерді өңдеуге арналған 1% сірке суыерітіндісінің болуы |
|
|
|
|
|
Нан үгіндісін жинауға арналған ыдыс пен щетканың болуы |
|
|
|
|
|
Санитарлық жағдайы |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған өнімдердің болуы |
|
|
|
|
|
Пісіру цехы |
|||||
Жабдықтар мен мүкәммалды таңбалау |
|
|
|
|
|
Электр жабдықтарының жарамдылығы және жай-күйі |
|
|
|
|
|
Жерге тұйықтаудың болуы, резеңке кілемшелердің болуы |
|
|
|
|
|
Механикалық желдетудің жай-күйі |
|
|
|
|
|
Санитарлық жағдайы |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған тағамдар мен өнімдерді дайындаудың, сатудың және пайдаланудың болуы |
|
|
|
|
|
Персоналдың қол жууыжәне кептіруі үшін жағдайлардың болуы. Асхана қызметкерлерінің жеке және өндірістік гигиенасын сақтау |
|
|
|
|
|
Жұмыртқаларды сақтау және пайдалану |
|||||
Сапа мен қауіпсіздікті куәландыратын құжаттардың болуы |
|
|
|
|
|
Жұмыртқаны сақтау шарттары |
|
|
|
|
|
Жұмыртқаны жууға және өңдеуге арналған таңбасы бар сыйымдылық |
|
|
|
|
|
Жұмыртқа жууға арналған құрал |
|
|
|
|
|
Бактерицидті шамның болуы |
|
|
|
|
|
Буфет |
|||||
Мөрмен немесе қолмен расталған сатылатын буфет өнімдері ассортиментінің тізбесі (прайс-парақ) |
|
|
|
|
|
Баға белгілерінің болуы |
|
|
|
|
|
Сақтау шарттарын сақтау |
|
|
|
|
|
Сату шарттары мен мерзімдерін сақтау |
|
|
|
|
|
Санитарлық жағдайы |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған тағамдар мен өнімдерді дайындаудың, сатудың және пайдаланудың болуы |
|
|
|
|
|
Құжаттар |
|||||
Тамақ өнімдерін жеткізушілерменжасалғаншарттар |
|
|
|
|
|
Автокөлікке арналған хабарлама (азық-түлікті жеткізуге рұқсат беру) |
|
|
|
|
|
Сертификаттар, сәйкестік туралы декларациялар |
|
|
|
|
|
Түскен өнімді өткізу мерзімі |
|
|
|
|
|
Келіп түскен өнімнің сапасы, нормаларға сәйкестігі |
|
|
|
|
|
Тағам дайындаудың технологиялық карталары |
|
|
|
|
|
Тез бұзылатын тамақ өнімдері мен жартылай фабрикаттардың бракераждық журналы |
|
|
|
|
|
«С-дәрумендендіру»журналы |
|
|
|
|
|
Тағамдардың және аспаздық өнімдердің сапасын органолептикалық бағалау журналы |
|
|
|
|
|
_________ _ ж.________ ас өнімдері нормаларыныңорындалуын бақылау ведомосы |
|
|
|
|
|
Жұмыс орнында медициналық тексеруден және гигиеналық оқытудан өткені туралы белгісі бар ас блогы қызметкерлерінің жеке медициналық кітапшаларының болуы |
|
|
|
|
|
Ас блогының жұмысшыларында бөгде заттардың, іріңді аурулардың және жаралардың болуы |
|
|
|
|
|
«Денсаулық» журналы ас блогы қызметкерлерін тексеру нәтижелері туралы |
|
|
|
|
|
Толық тазалау жүргізу журналы |
|
|
|
|
|
Тоңазытқыштардың температуралық режимін тіркеужурналы |
|
|
|
|
|
Өндірістік бақылау бағдарламасының болуы |
|
|
|
|
|
Тұрмыстық бөлме |
|
|
|||
Арнайы киімніңқосалқыжиынтығының болуы |
|
|
|
|
|
Қызметкерлердің жеке заттарын сақтауға арналған шкафтың болуы |
|
|
|
|
|
Арнайы киімді сақтауға арналған шкафтың болуы |
|
|
|
|
|
Душ бөлмесі, ванна бөлмесі |
|
|
|
|
|
Асхана қызметкерлерінің сыртқы келбеті (форманың тазалығы, ұқыптылығы, арнайы киімнің толық жиынтығында жұмыс істей ме) |
|
|
|
|
|
Жинау мүкәммалы, олардың жеткіліктілігі, таңбалануының болуы |
|
|
|
|
|
Жинау мүкәммалын, таңбалауды сақтауға арналған жеке үй-жайдың (арнайы орындардың) болуы |
|
|
|
|
|
Дезинфекциялық құралдардың, ілеспе құжаттардың болуы. Оларды сақтау шарттары. |
|
|
|
|
|
Москит торының болуы |
|
|
|
|
|
Жиыны |
|
|
|
|
|
Тексеру нәтижесінде мыналар белгіленді:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Комиссияның қолдары:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Өнім беруші (қызметтіжеткізушітамақтандыруды ұйымдастырған кезде) және/немесе жауапты аспаз (білім беру ұйымы тамақтандыруды ұйымдастырған кезде) танысты ________________ (қолы)