Размер шрифта:

SWOT талдау

Дата: 2023-09-14 09:10:20

«Әлихан Бөкейханов атындағы №15 мектеп-лицейі» КММ

2022-2023 оқу жылындағы оқу-тәрбие процесіндегі басқару мен бақылау, педагогтердің кәсіби өсу деңгейі, білім сапасының көрсеткіші, өткізілген  іс-шаралардың тиімділігі, жаңашыл жобалардың іске асырылуы бойынша жүргізілген SWOT  талдауы.

МЫҚТЫ ЖАҚТАРЫ

 

ӘЛСІЗ ЖАҚТАРЫ

 

  • жыл сайын техникалық база жаңартылуда;
  • білім порталдарынан жаңа, заманауи ақпараттар алу,
  • Педагогтердің өздігінен кәсіби білімдерін жетілдіруі.
  • Мүмкіндігінше заманауи инфрақұрылымның басымдығы, қолжетімділігі
  • Мектеп-лицей оқушыларының көшбасшылыққа, оқуға деген қызығушылығының болуы;
  • Табысты оқушылардың шығармашылығын шыңдауда, дарындылығын ашуда мүмкіндіктердің болуы;
  • Мектеп-лицейдің тәрбие мен оқу процесіндегі жаңашыл жобалардың ата-аналар қолдауында; «алтын үштік» одағы, «Көшбасшылар» мектебі, «Парасат» әжелер, аналар мектебінің ұжымдық бірлігі.
  • Мектеп-лицейдің ЖОО, колледждермен әлеуметтік серіктестікті дамытуы;
  • Түлектердің сапалы еңбекке орналасуы, мемлекеттік грантқа ие болуы;

 

  • Мектептегі тәрбие бағытын дамытуға арналған жобалар бойынша оқушылардың өзін-өзі басқару жұмысының жүйесі жолға қою.
  • Мұғалімдердің авторлық бағдарлама ұсынбауы;
  • Мұғалімдердің облыстық, республикалық деңгейде озық іс-тәжірибелерін ұсынуының жеткіліксіздігі;
  • «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптау» курсын аяқтаған әріптестердің пән бойынша жеке топтамаларын жинақтамауы.
  • Әкімшілік мүшелерінің біліктілік санатын көтермеуі, уәжінің жеткіліксіздігі;
  • Мұғалімдердің сапалық құрамының қажетті деңгейден төмендігі;

МҮМКІНДІКТЕР

 

ҚАУІП-ҚАТЕР

 

  • мұғалім мен оқушының  арасындағы сенімділік пен педагогикалық қарым-қатынасты орнату.
  • білім сапасын арттыруда  сандық

технологияларды,заманауи бағдарламаларды  ресурстық жүйе арқылы педагогикалық шеберлігін артыру бойынша жұмысты жалғастыру;

  • Ата-ана мен мектеп арасындағы ынтымақтастықты нығайтып,  потенциалды  біріктіру.
  • Мұғалімдердің кәсіби өсуін және мансабын ынталандыру шараларын нығайту;
  • Әкімшілік мүшелерінің құрамын тұрақтандыру;
  • оқушылардың компьютерге, планшетке тәуелділігі,
  •  теориялық білімді практикада дұрыс қолдана алмауы.
  •  Жас мамандардың тәжірибе жинақтауда тәжірибиелі педагогтармен байланыс орнатпауы.
  • МТБ бойынша сұраныстың талапқа сай келмеуі, нәтижесінде көресітілген жарамдылық мерзімінен ерте  істен шығуы.
  • Жалпы отбасы құндылықтарының әлсіздігі және бала тәрбиесінде жас ата-аналар жауапкершілігінің төмендігі
  •