«Түймедақ» әдістемесінің қорытындысы

     5Ә сынып оқушыларының пәнге қызығушылығын анықтауға арналған «Түймедақ»әдістемесінің қорытындысы

                                                       

Уақыты:қараша, 2019 – 2020 оқу жылы

Қатысқан сыныптар:5 Ә  сыныбы

Қатысқан оқушылар саны:13

 

Казақ тілі                  

Қазақ әдебиеті

Шет тілі

Математика

Орыс тілі

Информатика

Тарих

Өзін – өзі тану

Музыка

Жаратылыстану

Дене шынықтыру

Технология

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пайыздык көресткіші

 

69,2%

 

61,1%

46,1%

 

38,4%

76,9%

69,2%

61,5%

53,8%

30,7%

100%

69,2%

7%

23%

23%

38,4%

 

7

%

 

15%

15%

15%

 

7%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ұнайды,  қызықты

 

мүлдем ұнамайды, қызықсыз

 

 

орташа

 

Қорытынды:Әдістеме жүргізу барысында оқушылардың қызығушылығы төмен пәндер орыс тілі, орыс әдебиеті, ағылшын тілі екені анықталды. Себебі бұл пәндер сабақ айту барысында, тапсырма орындау барысында тіл жағынан қиындық туғызатын пәндер. Көрсетілген нәтижемен пән мұғалімдер де таныстырылды және оқу – тәрбие үрдісін оқушылардың жеке – дара ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыға тиімді – қарым – қатынас стилін таңдауға ұсыныстар жасалды

 

 

 

 

 

5А сынып оқушыларының пәнге қызығушылығын анықтауға арналған «Түймедақ»әдістемесінің қорытындысы

                                                       

 

Уақыты:қараша, 2019 – 2020 оқу жылы

Қатысқан сынып:5 А  сыныбы

Қатысқан оқушылар саны:14

 

 

Қазақ тілі

Информатика

Ағылшын тілі

Математика

Орыс тілі

Орыс әдебиеті

Тарих

Өзін-өзі тану

Музыка

Дене шынықтыру

Жаратылыстану

Технология

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пайыздық

 

42,8%

 

21,4%

 

28,5%

 

35,7%

 

42,8%

 

57,1%

 

21,4%

 

64,2%

 

50%

 

78,5%

 

64,2%

 

85,7%

көрсеткіш

 

 

14,2%

 

21,4%

 

35,7%

 

21,4%

 

21,4%

 

28,5%

 

14,2%

 

 

 

14,2%

 

7,14%

 

7,14%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ұнайды,  қызықты

 

мүлдем ұнамайды, қызықсыз

 

 

орташа

 

 

 

 

Қорытынды:Әдістеме жүргізу барысында оқушылардың қызығушылығы төмен пәндер орыс тілі, орыс әдебиеті, ағылшын тілі екені анықталды. Себебі бұл пәндер сабақ айту барысында, тапсырма орындау барысында тіл жағынан қиындық туғызатын пәндер. Көрсетілген нәтижемен пән мұғалімдер де таныстырылды және оқу – тәрбие үрдісін оқушылардың жеке – дара ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыға тиімді – қарым – қатынас стилін таңдауға ұсыныстар жасалды