Диагностикалық әдістеме жүргізілгендігі туралы
Дата: 2022-12-27 09:51:54
Диагностикалық әдістеме жүргізілгендігі туралы
Анықтама
Зерттеу жұмысының мақсаты:Сөздік және бейнелік есте сақтаудың басым түрлерін анықтау.
Қолданылған әдістеме: Есту арқылы есте сақтау қабілеттерін анықтау.А.Р. Лурия әдістемесі
Әдістеме сипаттамасы: Алдын ала балаларға таныс 10 сөзден тұратын
4 бөлек топшама дайындалады.
1-топшама сөздерін тыңдап, тек естіп естеріне сақтап жазады.
2 топшаманың сөздерін көзбен көріп, оқып есте сақтап жазады.
3-топшама сөздерін тыңдап, ауызбен қайталап, сосын жазады.
4-топшама сөздерін қарап, оқып есте сақтап жазады.
Тапсырмалар интерактивті тақтадан көрсетіледі.
Өткізілген уақыты: желтоқсан
Контингент: Дарынды оқушылар
Саны: 5 оқушы
Зерттеу қорытындысы:
№ Есте сақтау
түрлері
Аты-жөні Тыңдап есте сақтау
(10 сөз) Көріп есте сақтау
(10 сөз) Моторлық есте сақтау
(10 сөз) Аралас есте сақтау
(10 сөз) Есте сақтау коэффиценті
1 Калашбаева Торғын 90 80 90 90 87,5%
2 Байжан Інжу 70 50 90 40 75%
3 Балтабай Нұрдос 60 40 70 60 85%
4 Талғатқызы Райхан 80 90 80 70 80%
5 Жұбатқан Ертай 70 90 90 60 77,5%