Размер шрифта:

Диагностикалық әдістеме жүргізілгендігі туралы

Дата: 2022-12-27 09:51:54

Диагностикалық әдістеме  жүргізілгендігі туралы

Анықтама

Зерттеу жұмысының мақсаты:Сөздік және бейнелік есте сақтаудың басым түрлерін анықтау.

Қолданылған әдістеме: Есту арқылы есте сақтау қабілеттерін анықтау.А.Р. Лурия әдістемесі

Әдістеме сипаттамасы: Алдын ала балаларға таныс 10 сөзден тұратын

4 бөлек  топшама дайындалады.

1-топшама  сөздерін тыңдап, тек естіп естеріне сақтап жазады.

2 топшаманың  сөздерін көзбен көріп, оқып есте сақтап жазады.

3-топшама  сөздерін тыңдап, ауызбен қайталап, сосын жазады.

 4-топшама сөздерін қарап, оқып есте сақтап жазады.

Тапсырмалар интерактивті тақтадан көрсетіледі.

Өткізілген уақыты: желтоқсан

Контингент: Дарынды оқушылар

  Саны: 5 оқушы

Зерттеу қорытындысы:

 

  Есте сақтау       

 түрлері

Аты-жөні Тыңдап есте сақтау

(10 сөз) Көріп есте сақтау

(10 сөз) Моторлық есте сақтау

(10 сөз) Аралас есте сақтау

(10 сөз) Есте сақтау коэффиценті

1 Калашбаева Торғын 90 80 90 90 87,5%

2 Байжан Інжу 70 50 90 40 75%

3 Балтабай Нұрдос 60 40 70 60 85%

4 Талғатқызы Райхан 80 90 80 70 80%

5 Жұбатқан Ертай 70 90 90 60 77,5%