Размер шрифта:

«Речь» ӘБ шығармашылық апталығының талдауы

Дата: 2020-02-27 11:24:55

Апталық аясында бекітілген жоспарға сәйкес ашық сабақтар мен сыныптан тыс іс-шаралар өткізілді. Пән апталығы аясында мұғалімдер өткізген сыныптан тыс іс - шаралар мен сабақтарға 2-4 сынып оқушылары қатысты.

6 "Б" сыныбында орыс тілі пәнінен Аекина Л. В. "И. С. Тургеневтің "Муму" тақырыбы бойынша сабақ берді. Педагог сабақтары дәстүрлі түрде жоғары , кәсіби шеберлікпен, оқушыларды қызықтыра білумен, сабақты қызықты және танымды ету шеберлігімен ерекшеленеді. Оқушылар шығармашылық топтарға бөлініп, сабақ барысында тақырыптық постерлерді құрастырумен жұмыс істеді. Бұл бағыттағы жұмыс жүйеде жүргізіледі, сабақта қолданылған әдістер мен тәсілдер осы сабақтың мақсатына жетуге мүмкіндік берді. Мұғалім мен оқушылар интерактивті тақтамен, ноутбукпен жұмыс істей білулерін көрсетті. Сабақтың әр кезеңі мұқият ойластырылған. Сабақ заманауи, АКТ қолдана отырып, әдістемелік дұрыс құрылған. Сабақтың оң аспектілері бұл - сабақ әдістерін таңдауы; тақырыптың негізгі сәттерін көрсету және талқылау, талқылау үшін проблемалық мәселелердің болуы, мәтінмен жұмыс істеуге байланысты оқу іс-әрекетінің мақсатты түрлері, сараланған және жеке жұмысты айтуға болады. Сондай-ақ, педагогтың жайлылық атмосферасын құру және материалды берудің жаңа формаларын үнемі іздеу біліктілігін, сабақтағы кері байланысты атап өткен жөн.

Куанышбаева Г. Т. 1 "а-л" сыныбында ағылшын тілі пәнінен "Transport" тақырыбында сабақ өткізді. Сабақ әдістемелік сауатты, заманауи, дамытушы, акт қолдана отырып табысқа негізделген. Сабақ барысында мұғалім сөйлеу, оқу, тыңдау және жазу арқылы сыни ойлауды дамыту технологиясын қолданды. Жұмыс түрлері: жұптық, топтық, жеке, фронтальды, олар білім алушыларға өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік берді,сондай-ақ олардың шығармашылық белсенділігін көрсетті. Мұғалім балалармен жұмыс жасаудың ойын формаларын, әр түрлі дамыту тапсырмаларын қолданды. Сабақ мақсатына жетті. Педагог сабақта уақытты тиімді пайдалану керек екені айта кеттік.

Л. Н. Левкович 11 «А» сыныбында "Поэзия сағаты" атты әдебиеттен сыныптан тыс өте қызықты іс-шара өтті. Барлық мақсаттар мен міндеттер сабақта толығымен іске асырылды. Бұл сабақтың ерекше түрі оқушыларға өте ұнады. Іс-шараға шақырылған қонақтар оқушылардың мәнерлеп, сазды жатқа оқыған өлеңдерінен керемет әсер алды.

А. М. Каукенова сабақта "Әдебиеттегі комекс және сатира" тақырыбы бойынша оқушылар өз бетімен білім алып, оқу материалын талдау және

синтездеу білігін көрсетті. Слайд-фильмнің қызықты тұсаукесері дайындалды. Оқушылардың сөйлеуі жарқын, бейнелі, өз ойларын жеткізе алады, әдемі, мәнерлеп оқи алады. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөлісті. Сабақ материалдарын беру формасы, барлық оқушыларға сабаққа қатысуға мүмкіндік берді.

А.М.Ешжанова 6 "Г" сыныбында " Людовик XIV и Петр Великий. Кімнің билігі абсолютті болды?" тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақ әдістемелік тұрғыдан дұрыс жасалған, сабақтың барлық құрылымдық сәттері сақталған: қайталау, үй тапсырмасын тексеру, жеке және ұжымдық сұрау және бақылау формалары, дәрістік материалдар, алғашқы және екінші бекіту сияқты әдіс-тәсілдер пайдаланды. Мұғалімнің жеке қасиеттері (эмоциялық, сөйлеу ғылымы, демократиялылық) сабақтың эмоционалдық және дамытушылық аспектілерін күшейтуге мүмкіндік берді. Сабақта оқушыларды өзара бақылау және өзара бағалау бойынша демократиялық жұмысты атап өткен жөн. Сабақта оқушылардың белсенді рөлін атап өту керек, оқушылар нақты материалды меңгерген, өз көзқарасын жеткізе алады. Мұғалім материалды, әдістемені, инновациялық технологияларды жетік меңгерген. Мұғалім жүйеде жұмыс істейді, бұл сабақтың мақсаты мен жақсы нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.

В.Е.Харкевич 2 "а-л" сыныбында "Our body" тақырыбы бойынша ,сабақ жас ерекшеліктеріне байланысты жасалған ашық сабақ өтті.. Сабақтың құрылымы шағын, аралас, логикалық өтпелер айқын. Сабақтың сәтті сәттері: проблемалық сұрақтар мен шығармашылық олжалар сабақты жарқын, қызықты етуге мүмкіндік берді.

Мұғалім сыныптың жұмысын қадағалайды, оқушылардың назарын белсендіреді, қорытынды жасауға көмектеседі, оқушылардың жауаптарын сын тұрғысынан бағалаудан қорықпайды.

Мұғалім жаңа буын курстарында алған оқытудың жаңа технологияларын енгізуде. Сабақ мақсатына жетті. Сабақтың қарқынына назар аудару керек.

Г. Р. Рахметова 5 "в" сыныбында "Abay is a great poet" тақырыбында ағылшын тілі сабағын өткізді. Бұл сабақтың мазмұны оқушылардың тіл деңгейіне және олардың жас ерекшеліктеріне сәйкес болды. Сабақтың сипаты мен өткізілуі дидактикалық мақсатын көрсетті. Сабақтың әр кезеңі басқаның логикалық жалғасы болды, соның арқасында сабақтың мақсаты сәтті орындалды. Оқушылардың көпшілігі тақырып бойынша материалды меңгеріп, тапсырмаларды сәтті орындау, оқушылардың сабақ барысында белсенділігі мен

қызығушылығы туралы айтты. Сабақта ұсынылған әдістері (жұппен жұмыс, жеке жұмыс, барлық сыныппен жұмыс) оқушылардың көпшілігін белсенді танымдық қызметке қосуға мүмкіндік берді. "Мұғалім-сынып" жүйесіндегі өзара әрекеттесу стилін полилогиялық деп анықтауға болады. Жалпы, сабақ динамикалық және қозғалмалы болды, соның арқасында оқушылар зерікпей және жалпы жұмыста қолдану таба алды.

Әдістемелік бірлестік мүшелерінің отырысында апта қорытындысы шығарылды, жұмыстың талдауы оқылды және талқыланды, әрі қарай жемісті қызмет үшін ұсынысдар берілді. Барлық сабақтарда әр тапсырмадан кейін әртүрлі стратегиялардың көмегімен формативті бағалауды пайдаланды, өзін-өзі, өзара бағалау, жеке және топтық бағалау жүргізілді. Балалар өз жұмыстарын және бір-бірінің жұмысын бағалаған бағалау парақтарын қолданды.

Жалпы апта жақсы әдістемелік деңгейде өтті, сабақтарға қатысу жоғары, пікір алмасу кең, мұғалімдердің АКТ мүмкіндіктерін пайдалана білуі, оқу іс-әрекетін берудің қызықты формаларын табу, критериалды бағалауды ұйымдастыру байқалды.

 

ӘБ жетекшісі Харкевич В.Е.