Размер шрифта:

АТА-АНАЛАРДЫҢ ТИПТІК ҚАТЕЛЕРІ МЕН МОНИТОРИНГІ

Дата: 2020-01-21 13:10:33

 АТА-АНАЛАРДЫҢ ТИПТІК ҚАТЕЛЕРІ МЕН МОНИТОРИНГІ

Ата-аналар балаға бірдеңе жасауда немесе оның іс-әрекетін бақылау кезінде екі қателік жібереді. 1. Балаға ол туралы сұрамаған кезде көмектесуге тырысыңыз. Олар ең жақсы мотивтерді басшылыққа алады: баланың жақсы нәтижеге жетуі, тезірек білім алуы, қолдауды сезінуі және т.б. 2. Олар, керісінше, бала бірдеңеден көмек сұраған кезде көмектеспейді. Бұл әдетте ата-ана көмекке зәру баланың жанама сигналдарын байқамайтындығынан (мысалы, сыбырлау, кітаптың немесе дәптердің өткір үні, «Бұл жұмыс істемейді!» Шағымы, т.с.с.) немесе шамадан тыс болғандықтан болады. ата-аналардың баланы тәуелсіздікке, шыдамдылыққа, ерік-жігерге үйрететін тілегі.

Педагог- психолог: Нұрақова Г.С.