4 сыныптар арасында «Психогеометриялық тест» әдістемесі алынды. Зерттеу мақсаты: Жеке тұлғаның ерекшеліктерін, мінез құлықтарын анықтау. Нәтижелерді өңдеу: 4“Г” сыныбында жалпы – 25 оқушы бар. Зерттеу жұмысына 21 оқушы 84% қатысты. Зерттеу қорытындысы
4 сыныптар арасында «Психогеометриялық тест» әдістемесі алынды. Зерттеу мақсаты: Жеке тұлғаның ерекшеліктерін, мінез құлықтарын анықтау. Нәтижелерді өңдеу: 4“Г” сыныбында жалпы – 25 оқушы бар. Зерттеу жұмысына 21 оқушы 84% қатысты. Зерттеу қорытындысы Анықтау жұмысына қатысқан 4А оқушыларының ішінде 2 бала 9,5% шаршыны, 9 бала 43% ұшбұрышты, 2 бала 9,5% тік төртбұрышты, 7 бала 33% шеңберді, 1 бала 5% ирек сызықты белгіледі. Атақты психологтардың жүргізген эксперименттері барысында әр геометриялық фигураларды баланың бейсаналы түрде таңдауының олардың тұлғалық ерекшеліктеріне тікелей қатысты екендігі анықталды. Осы әдіс байынша анықталған 4Г сынып оқушыларының сараптамаларының қорытындысы анықталды. Даярлық топтарынан Даярлық тобының білімдерін, ойлау қабілеттерін анықтау сауалнамасы алынды. Зерттеу мақсаты: балалардың білімдерін, ойлау қабілеттерін анықтау. 0 «Е» сыныбында 19 бала. Қатысқаны 16 бала,84%. Зерттеу қорытындысыда жоғары 35%, орта 50%, төмен 19%. Сынып жетекшілермен ата-аналарға кеңестермен ұсыныстар айтылды. 4Ә сыныбында «Отбасы суреті» тақырыбында тест алынды. Тест зерттеленетін оқиғаны субъективті қабылдау туралы мол ақпарат беріді. Ол отбасы мүшелеріне қатынасын, сурет салушыны үрейлендіретін отбасылық қарым-қатынастарды, өзінің отбасындағы орнын қалай қабылдайтынын айқындайды Қорытындысы шығарылып өңделді. Орта буынды және жоғары сыныпты бітіруші жас түлектердің ата-аналарына арналған психологиялық кеңестер берілді. Сонымен қатар Кәсіптік бағдар беру бойынша қараша айында 9- сынып оқушыларынан тест жұмыстары алынған болатын. Оның басты мақсаты : орта буынды бітіретін түлектің қандай салға жақын екенін және қаншалықты сол мамандықты білетінін анықтайды. Тестті қорытындылай келетін болсақ, оқушылардың 60% - «Есеп және аудит мамандығы, 20%- "Аударма ісі" мамндығы, 12% - «Ақпараттық жүйелер» мамандығы, 8% -«Туризм» мамандығы екендігі анықталды.