Мектептің тарихы және басшылары
Тарихи анықтама
1996 жылдың 31 тамызында №17 орта мектебі құрылды.
№ 17 орта мектебі 1967 жылы 26 наурызда Владимира Владимирович Маяковский атағына ие болды.
№17 орта мектебінің алғашқы басшылары:
1966-1973 жж. – Ежова Тамара Михайловна.
1973-1976 жж. – Мошковская Валентина Петровна. Мектепте кабинеттік жүйесін енгізді.
1976-1984 жж. – Пахоменко Вера Федоровна. Оқу-тәрбие ісін оңтайландыруы.
1984-1987 жж. – Түкбаева Людмила Мырзахметовна. Педагогикалық қызметте балалар орталықтары, ата-аналар қоғамы, аулалық клубтарының рөлi.
1987-1997 жж. – Плеханова Анна Валентиновна. Зерек балалармен жұмыстың іске қосылуы, политехникалық тәртiптердi терең оқыту сыныптарының ашылуы.
1997 жылдан бастап - Мирошниченко Наталья Николаевна. Мектептің материалды-техникалық базасын нығайтуы. Жоғарғы буындарда бейінді оқытуды енгізуі.
2015-2017 жылдан - Плахотин Александр Юрьевич
2018 жылы - директор Шынаргуль АмангельдиновнаАлишева «Балқаш қаласы В.В.Маяковский атындағы №17 мектеп-лицейі»КММ НЗМ тәжірибесін енгізуі.
Тарихи анықтама
1996 жылдың 31 тамызында №17 орта мектебі құрылды.
№ 17 орта мектебі 1967 жылы 26 наурызда Владимира Владимирович Маяковский атағына ие болды.
№17 орта мектебінің алғашқы басшылары:
1966-1973 жж. – Ежова Тамара Михайловна.
1973-1976 жж. – Мошковская Валентина Петровна. Мектепте кабинеттік жүйесін енгізді.
1976-1984 жж. – Пахоменко Вера Федоровна. Оқу-тәрбие ісін оңтайландыруы.
1984-1987 жж. – Түкбаева Людмила Мырзахметовна. Педагогикалық қызметте балалар орталықтары, ата-аналар қоғамы, аулалық клубтарының рөлi.
1987-1997 жж. – Плеханова Анна Валентиновна. Зерек балалармен жұмыстың іске қосылуы, политехникалық тәртiптердi терең оқыту сыныптарының ашылуы.
1997 жылдан бастап - Мирошниченко Наталья Николаевна. Мектептің материалды-техникалық базасын нығайтуы. Жоғарғы буындарда бейінді оқытуды енгізуі.
2015-2017 жылдан - Плахотин Александр Юрьевич
2018 жылы - директор Шынаргуль АмангельдиновнаАлишева «Балқаш қаласы В.В.Маяковский атындағы №17 мектеп-лицейі»КММ НЗМ тәжірибесін енгізуі.