Тәжірибені тарату














Білім беру мазмұнын жаңарту болашаққа бағдарлану – педагогтардың білім беру мазмұнын жаңартуға бағытталған. Қазіргі білім саласындағы тәжірибе білім беру үрдісінің мазмұны мен оның ұйымдастырылуына жаңа көзқарасты қалыптастыру, білім берудің жаңа технологияларын меңгеру - оқушылардың білім беру бағдарын өз бетінше таңдауына негіз бола алады.
2016 жылы қазан айында «Қарағанды облысы білім беру басқармасы, Қарағанды қаласы педагогикалық шеберлік орталығының филиалы, Қарағанды қаласы «Химия-биология бағытындағы Назарбаев зияткерлік мектебі» филиалы арасындағы өзара серіктестігі» жөніндегі меморандумға қол қойылып, осы аталған 27 білім беру ұйымдары НЗМ ДББҰ-ның іс-тәжірибесін тарату үшін базалық мектеп болып бекітіліп, жұмыс жасаудамыз. Жалпы білім беретін мектептерге НЗМ ДББҰ кіріктірілген білім беру бағдарлама идеясын жеткізу және тәжірибесін тарату және идеяларды іске асыру мақсатында 9 магниттік мектептермен бірге қаламыздың тәжірибелі мұғaлiмдерінің кәсiби-бaзaлық бiлiмдерiн негiзге aлa отырып, қaлыптaсқaн iс-тәжiрибесiн жоққa шығaрмaй, олaрды жетiлдiре отырып, инновациялық педагогикалық технологияларды қажетті деңгейде қолдану арқылы білім мазмұнын жаңартуға бағытталған жұмыстар жалғасуда.
2016-2019 оқу жылдарына Мектептің даму жоспарының IV стратегиясына «Назарбаев зияткерлік мектебі» ДББҰ тәжірибесін енгізу-заман талабы бойынша Балқаш қаласының жалпы мектептеріне НЗМ ДББҰ –нің тәжірибесін тарату үшін кадрлық, ақпарттық және ұжымдық-әдістемелік жағдай жасалады.
Күтілетін нәтиже:
- Басқарудың көшбасшылық моделі қалыптасады. Менеджмент жүйесі жетіледі.
- Нәтижеге бағытталған білім сапасы артады, білім беру үрдісін шынайы бағалау жүйесі енгізіледі;
- Мұғалімдердің өзін –өзі дамытудағы кәсіби біліктіліктері мен құзыреттіліктері жоғарлайды;
- НЗМ-нің іс-тәжірибесі негізінде оқушылардың зияткерлік әлеуеті артады, инновациялық білім беру модельдері жетіледі.
- Ұлттық және әлемдік құндылықтарды бойына сіңірген көптілді, құзыретті тұлға дамиды;
- Бәсекеге қабілетті, функционалды сауатты, табысты оқушылар үлесі артады;
- Колоборативті орта негізінде сенім және ынтымақтастық нығаяды.
Осындай мақсатта оқу жылының басында НЗМ тәжірибесін қала мектептеріне трансформациялау бойынша сауалнама жүргізіліп, жоспар құрылды.
Білім беру мазмұнын жаңарту болашаққа бағдарлану – педагогтардың білім беру мазмұнын жаңартуға бағытталған. Қазіргі білім саласындағы тәжірибе білім беру үрдісінің мазмұны мен оның ұйымдастырылуына жаңа көзқарасты қалыптастыру, білім берудің жаңа технологияларын меңгеру - оқушылардың білім беру бағдарын өз бетінше таңдауына негіз бола алады.
2016 жылы қазан айында «Қарағанды облысы білім беру басқармасы, Қарағанды қаласы педагогикалық шеберлік орталығының филиалы, Қарағанды қаласы «Химия-биология бағытындағы Назарбаев зияткерлік мектебі» филиалы арасындағы өзара серіктестігі» жөніндегі меморандумға қол қойылып, осы аталған 27 білім беру ұйымдары НЗМ ДББҰ-ның іс-тәжірибесін тарату үшін базалық мектеп болып бекітіліп, жұмыс жасаудамыз. Жалпы білім беретін мектептерге НЗМ ДББҰ кіріктірілген білім беру бағдарлама идеясын жеткізу және тәжірибесін тарату және идеяларды іске асыру мақсатында 9 магниттік мектептермен бірге қаламыздың тәжірибелі мұғaлiмдерінің кәсiби-бaзaлық бiлiмдерiн негiзге aлa отырып, қaлыптaсқaн iс-тәжiрибесiн жоққa шығaрмaй, олaрды жетiлдiре отырып, инновациялық педагогикалық технологияларды қажетті деңгейде қолдану арқылы білім мазмұнын жаңартуға бағытталған жұмыстар жалғасуда.
2016-2019 оқу жылдарына Мектептің даму жоспарының IV стратегиясына «Назарбаев зияткерлік мектебі» ДББҰ тәжірибесін енгізу-заман талабы бойынша Балқаш қаласының жалпы мектептеріне НЗМ ДББҰ –нің тәжірибесін тарату үшін кадрлық, ақпарттық және ұжымдық-әдістемелік жағдай жасалады.
Күтілетін нәтиже:
- Басқарудың көшбасшылық моделі қалыптасады. Менеджмент жүйесі жетіледі.
- Нәтижеге бағытталған білім сапасы артады, білім беру үрдісін шынайы бағалау жүйесі енгізіледі;
- Мұғалімдердің өзін –өзі дамытудағы кәсіби біліктіліктері мен құзыреттіліктері жоғарлайды;
- НЗМ-нің іс-тәжірибесі негізінде оқушылардың зияткерлік әлеуеті артады, инновациялық білім беру модельдері жетіледі.
- Ұлттық және әлемдік құндылықтарды бойына сіңірген көптілді, құзыретті тұлға дамиды;
- Бәсекеге қабілетті, функционалды сауатты, табысты оқушылар үлесі артады;
- Колоборативті орта негізінде сенім және ынтымақтастық нығаяды.
Осындай мақсатта оқу жылының басында НЗМ тәжірибесін қала мектептеріне трансформациялау бойынша сауалнама жүргізіліп, жоспар құрылды.