Бос жұмыс орны:

  Конкурстық негізде  қабылдау туралы

ХАБАРЛАНДЫРУ

         Балқаш қаласы білім бөлімінің «Әлихан Бөкейханов атындағы №15 мектеп-лицейі" КММ (Мекен жайы: Шашубай 11а, тел: 6-87-66, эл.почта: school15balkhash@mail.ruкелесі бос лауазымға  конкурс жариялайды:

  • Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары 1 жүктеме;
  • Директордың тәрбие  жұмысы бойынша орынбасары 1 жүктеме;
  • Директордың ақпараттандыру жұмысы бойынша орынбасары 1 жүктеме;
  • Алғашқы әскери және технологиялық даярлығының педагог-ұйымдастырушысы 1 жүктеме;
  • Педагог-психолог ( бала күтіміне байланысты демалыста отырған мұғалімнің орнына)  1 жүктеме;
  • Әлеуметтік- педагог 1 жүктеме;
  • Бастауыш  сынып мұғалімі  2 жүктеме, оның ішінде ( бала күтіміне байланысты демалыста отырған мұғалімнің орнына 1 жүктеме) 

 

2024-2025 оқу жылына конкурстық негізде жұмысқа қабылдау рәсімі ағымдағы жылдың 25 желтоқсан мен 14 қаңтар  аралығында жүргізіледі.

      Конкурс "Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы

21 ақпандағы № 57 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 22 желтоқсандағы № 513 бұйрығының   талаптарына сәйкес жүргізіледі.

      Бос жұмыс орны туралы хабарландырулар мектеп-лицейдің ресми сайтына жарияланды.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар тізбесі:

1) конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжат;

3)кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы;

4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5)еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама.

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда). Егер үміткердің педагогикалық еңбек өтілі бола тұра біліктілік санаты болмаған жағдайда және жоғары оқу орны мен кәсіптік оқу орнын бітірген жас мамандар үшін "Педагог" санаты бойынша Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты болу міндетті.

10) Конкурсқа қатысушы бар болған жағдайда біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік жарияланымдар, біліктілік санаттар туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсынады және халықаралық кәсіптік конкурстардың қатысушысы болу.

Білім беру ұйымы (негізгі орта, жалпы орта) басшысының (директорының)

 оқу жұмысы жөніндегі орынбасары.

Лауазымдық міндеттері:

  • Оқу-тәрбие процесін, білім беру ұйымының қызметін ағымдағы жоспарлауды ұйымдастырады; оқу-тәрбие процесінің, ғылыми-әдістемелік және әлеуметтік-психологиялық қамтамасыз етудің жай-күйін талдайды; мемлекеттік стандарттың, оқу жұмыс жоспарлары мен бағдарламаларының орындалуы, сондай-ақ құжаттаманың әзірленуі бойынша педагогтердің жұмысын үйлестіреді;
  • Педагогтердің қысқа мерзімді жоспарларын тексереді; мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты шеңберінде білім беру процесінің сапасын және білімді игеру нәтижелерін бағалаудың объективтілігін бақылауды жүзеге асырады;
  • Ағымдағы және қорытынды аттестаттауды өткізуді ұйымдастыру бойынша жұмысты жүзеге асырады;
  • Білім беру процесіне жаңа тәсілдерді, тиімді технологияларды енгізуді қамтамасыз етеді. қашықтықтан оқытуды өткізу процесін ұйымдастырады, барлық сыныптар үшін Қашықтықтан оқытудың оқу бағдарламасын және сабақ кестесін түзетеді;
  • Пәндер бойынша мектепішілік бақылауды ұйымдастырады және жүзеге асырады, білім бөлімін жүргізеді, мектепішілік бақылау, БЖБ және ТЖБ қорытындысы бойынша білім сапасын талдайды;
  • Пәндер бойынша білімді тақырыптық бақылауды қамтамасыз етеді;
  • Білім алушылардың оқу жүктемесіне бақылауды жүзеге асырады, оқу сабақтарының , курстардың және оқу жұмыс жоспарының вариативтік компонентінің сабақтарының кестесін жасайды; білім алушылар мен педагогтердің олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысуын ұйымдастырады; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің жұмысын үйлестіреді;
  • Білім беру ұйымының пәндік әдістемелік бірлестіктері мен эксперименттік жұмысын үйлестіруді жүзеге асырады, ғылыми-әдістемелік және әлеуметтік-психологиялық жұмысты және оны талдауды қамтамасыз етеді;
  • Педагогтердің тиімді тәжірибесін тарату бойынша шараларды жинақтайды және қабылдайды; тәлімгерлік, біліктілікті арттыру және біліктілік санаттарын беру (растау) жөніндегі жұмысты ұйымдастырады;
  •  Оқу зертханалары мен кабинеттерін қазіргі заманғы жабдықтармен, көрнекі құралдармен және оқытудың техникалық құралдарымен жарақтандыру бойынша жұмысты жоспарлайды және ұсыныс енгізеді, пән мұғалімдерімен бірлесіп баламалы оқулықтарды таңдауды жүзеге асырады, оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендерді, оның ішінде электрондық оқулықтар мен цифрлық ресурстарды сатып алуға, әдістемелік кабинеттер мен кітапханаларды оқу-әдістемелік және көркем әдебиеттермен толықтыруға өтінім ұйымдастырады;
  • Жыл сайын кітапхана қорын әдебиеттермен толықтыруға өтінім береді; оқу-тәрбие процесінде пайдаланылатын жабдықтардың, аспаптардың, техникалық және көрнекі құралдардың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді;
  • Белгіленген есептік құжаттаманы сапалы және уақтылы жасауды қамтамасыз етеді және кері байланысты ұсына отырып, педагогтердің сабақтарын талдайды; оқу процесін жетілдіру бойынша әдістемелік сағаттар, оқыту семинарлары, тренингтер өткізеді;
  • Педагогикалық кеңестердің күн тәртібі мен материалдарын дайындайды; білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.

Білуге тиіс:Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексі, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", " Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңдары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер; педагогика және психология негіздері; мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, үлгілік оқу бағдарламалары, үлгілік оқу жоспарлары, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері; педагогикалық этиканың нормалары; менеджмент, қаржы-шаруашылық қызмет негіздері; еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.

Біліктілікке қойылатын талаптар:жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, педагогикалық жұмыс өтілі кемінде 3 жыл; және (немесе) білім беру ұйымының "үшінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" немесе "екінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" немесе " бірінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" біліктілік санатының болуы не " педагог – сарапшы" біліктілігінің болуы немесе "педагог – зерттеуші" немесе "педагог – шебер" біліктілігінің болуы. Арнайы мектеп, мектеп-интернат, арнайы мектеп-колледж, "балабақша-мектеп" арнайы кешені басшысының орынбасары (директоры) үшін: "Арнайы білім" ("Дефектология") бағыты бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, педагогикалық жұмыс өтілі кемінде 5жыл, оның ішінде педагогикалық өтілі соңғы 2 жыл; және (немесе) педагогтің бірінші немесе жоғары біліктілік санатының, педагог – сарапшының немесе педагог – зерттеушінің немесе педагог – шебердің біліктілік санатының болуы.

Білім беру ұйымы (негізгі орта, жалпы орта) басшысының (директорының) тәрбие  жұмысы жөніндегі орынбасары.

Лауазымдық мiндеттерi:оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруды камтамасыз етеді.

  • Тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады. Аға тәлімгерлердiң, ұзартылған күн топтары тәрбиешiлерiнiң (бұдан әрi-ҰКТ), сынып жетекшiлерiнiн, педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтар мен косымша бiлiм беру педагогтерiнiң қызметін жоспарлауды, кітапхана меңгерушісінің және кiтапханашыныӊ, АӘДТ оқытушы Ұйымдастырушысының, мектеп мейірбикесiнiң жұмысын қадағалайды, талдау жасайды және бақылауды жүзеге асырады; тәрбие жұмысы, мәдени-тәрбие іс-шараларын дайындау және өткiзу бойынша қажеттi құжаттарды әзiрлеудi қамтамасыз етедi;
  • Педагогикалык кадрларды iрiктеуге қатысады, педагогтердiн бiлiктiлiгiн және кәсіби құзыреттiлiгiн арттыру бойынша жұмыстарды ұйымдастырады.
  • Тәрбие процесін қамтамасыз ететiн бiлiм беру ұйымдары әкiмшiлiгiнiң, әлеуметтік психологиялық қызметтерi мен бөлiмшелерiнiң коғам және құқық қорғау органдарының өкiлдерiмен, ата-аналар қоғамының өкiлдерiмен өзара iс қимылын үйлестiредi.
  • Тәрбиелік іс-шараларын өткізу барысында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады.
  • Білім алушылардың, педагогтардың конкурстарға, слеттерге, конференцияларға қатысуын қамтамасыз етеді.
  • "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде көп балалы отбасылардың қатысуымен енгізеді.
  • Бiлiм алушылар, тәрбиеленушiлер, педагогтер және тағы баска қызметкерлер арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттi қалыптастырады.
  • "Жас қыран", "Жас ұлан", балалар ұйымы жұмысын, бақа да қоғамға пайдалы жұмыстарды ұйымдастырады.
  • "Жас сарбаз" әскери патриоттық клуб жұмысын үйлестіреді.
  • 9,11 сынып түлектерінің еңбекке орналасуын қадағалайды.
  • Әлеуметтік педагог, психолог жұмыстарын қадағалайды.
  • Жол-көлік оқиғаларының алдын-алу жұмыстарын ұйымдастырады.
  • "Шаңырақ" топтарының жұмысын, "Қыз Жібек" қыздар клубының жұмысын ұйымдастырады.
  • Сыныптардың кезекшілігін қадағалайды.
  • Ұлттық орталық жұмысын ұйымдастырады.

         Білуге міндетті:

  • Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;
  • педагогика және психология негіздері;
  • мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері;
  • педагогикалық этиканың нормалары;
  • экономика, қаржы-шаруашылық қызмет негіздері;
  • еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.

         Біліктілікке қойылатын талаптар:

         Тиiстi бейiн бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейiнгi педагогикалық немесе өзге де кәсiптiк бiлiм немесе қайта даярлаудан өткенін растайтын кұжат; соңғы 3 жылдан кем емес үздiксiз педагогикалыққ жұмыс өтілі;

        Оқытушылық қызметтi жүзеге асыру кезiнде - қосымша "педагог - сарапшы "немесе "педагог-зерттеушi" немесе "педагог - мастер" санатынын болуы.

Мектеп-лицей директорының ақпараттандыру жұмысы  жөніндегі орынбасары

1.1. Бұл лауазымдық нұсқаулық«Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі №338 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 30 сәуірдегі №169 бұйрығы, "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі №319 заңы, мектеп-лицей жарғысы мен ішкі еңбек тәртібі ережелері және«Әлихан Бөкейханов атындағы №15 мектеп-лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің жергілікті нормативтік актілері негізінде жасалды.

1.2. Директордың  ақпараттандыруісі  жөніндегі орынбасарын   білім беру  мекемесінің  директоры тағайындайды және босатады.

1.3. Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі, «Білім туралы», «Мұғалімнің мәртебесі туралы», «Кейбіреулер туралы» Қазақстан Республикасының Заңдары Педагогикалық этика мәселелері »,« Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы »,«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын-алу және балалардың қараусыздығы мен панасыздығын болдырмау туралы», әкімшілік, еңбек және экономикалық заңнамалар, еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өрттен қорғау ережелері мен нормалары, санитарлық ережелер мен ережелер, сондай-ақ білім беру ұйымының Жарғысы (ішкі еңбек ережелерін қоса, осы лауазымдық нұсқаулық). Бала құқықтары туралы конвенцияда белгіленген нормаларды орындайды.

1.4.Директордың ақпараттандыруісі жөніндегі орынбасары демалыста және уақытша жұмысқа қабілетсіз болған кезеңде оның міндеттері директордың  басқа орынбасарына  жүктелуі мүмкін. Мұндай жағдайларда міндеттерді уақытша атқару  мектеп-лицей  директорының ҚР Еңбек кодексі талаптарын сақтай отырып, шығарған бұйрығы негізінде жүзеге асырылады.

1.5. Директордың  ақпараттандыруісі жөніндегі орынбасарында жоғары кәсіптік бiлiмі  және  басқарушылық міндетінен  3 жылдан кем емес еңбек  өтілі болуы тиiс.

1.6. Директордың ақпараттандыруісі жөніндегі орынбасары тікелей  мектеп-лицей  директорына бағынады.

1.7. Директордың ақпараттандыруісі жөніндегі орынбасары 40 сағаттық жұмыс аптасына негізделген тұрақты емес жұмыс уақытында жұмыс істейді.

2. Директордың  ақпараттандыру жұмысы  жөніндегі орынбасары қызметінің негізгі бағыттары:

2.1. Оқу-тәрбие үрдісін  жүйелі ұйымдастыру,  осы үрдістің  дамуын  басқару және бақылау жасау;

2.2. Педагогтардың білім беру  барысын әдістемелік тұрғыдан  басқару;

2.3. Оқыту үрдісінде техникалық қауіпсіздік ережесі мен  нормасын сақтауды қамтамасыз ету.

Біліктілікке қойылатын талаптар:

 өлшем

Талаптар

Білімі

Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша басқа кәсіптік білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат.

Кәсіби

құзыреттілік

 

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Неке және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының Кодексін, Қазақстан Республикасының заңдарын білу «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Кейбір мәселелер туралы». педагогикалық этика», «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы», «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Жеткізушіні жоғалтқан кезде және жасына байланысты мүгедектікке арналған мемлекеттік әлеуметтік төлемдер туралы», «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы», «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық коррекциялық қолдау туралы», «Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын-алу және балалардың қараусыздығы мен панасыздығын ескерту туралы» және басқа да білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын, педагогика мен психология негіздерін, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, педагогика ғылымының жетістіктерін анықтайтын нормативтік құқықтық актілер және практика, басқару негіздері, қаржы-шаруашылық қызметі, еңбек туралы заңнама, еңбекті қорғау ережелері мен нормалары, қауіпсіздік және өрттен қорғау, санитарлық ережелер мен нормалар

Біліктілікке қойылатын талаптар:

 

Тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе қайта даярлаудан өткенін және соңғы 3 жылдан кем емес үздіксіз педагогикалық жұмыс өтілін растайтын құжат;

оқытушылық қызметті жүзеге асыру кезінде – қосымша "педагог – сарапшы" немесе "педагог – зерттеуші" немесе "педагог – мастер" санатының болуы.

Лауазымдық міндеттері:

Мектеп-лицейді цифрландырылу, ақпараттандыру, оны ресурстық қамтамасыз етуді ұйымдастырады, оқыту процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғаларды енгізеді және пайдаланады, білім беру және басқару қызметінде ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану мәселелері бойынша сыртқы ұйымдармен байланыс орнатады.

  • Жұмыстың тиісті бағытындағы кадрларды іріктеуді жүзеге асырады, оларды басшыға ұсынады.
  • Ақпараттық технологияларды пайдалану мәселелері бойынша педагог кадрларды оқытуды ұйымдастырады;
  • Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар саласындағы әдістемелік, зерттеу, тәжірибелік-эксперименттік және инновациялық жұмыс жүйесін ұйымдастырады және жоспарлайды.
  • Білім беру ұйымдарында цифрландыру процессін қамтамасыз етеді. «Bilimal.kz»; ҰББДҚ;
  • Оқу-материалдық базаны қамтамасыз ету, сақтау және жетілдіру, Қызмет көрсету, жөндеу және оны есепке алу жөніндегі жұмысты ұйымдастырады.
  • Санитарлық-гигиеналық режим, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелерінің сақталуын қамтамасыз етеді, белгіленген есептік құжаттаманың уақтылы жасалуын қамтамасыз етеді.
  • Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді.
  • Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтер және тағы басқа қызметкерлер арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.

Ресми

міндеттері

 

3.1. Білім беру ұйымының қызметін оның жарғысына және басқа да нормативтік құқықтық актілерге сәйкес басқарады.

3.2.Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының орындалуын педагогикалық-әдістемелік кеңеспен бірлесіп ұйымдастырады.

3.3. Қазіргі ақпараттық технологиялардың дамуын қамтамасыз етеді.

3.6.Педагогикалық ұйымдардың, әдістемелік бірлестіктердің, балалар ұйымдарының қызметіне ықпал етеді.

3.8.Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың заңды құқықтары мен мүдделерін қорғауға, олардың отбасылық байланыстарын сақтауға жағдай жасау бойынша шаралар қабылдауға қатысады.

3.9 .. Оқу үдерісі кезінде білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) және білім беру ұйымы қызметкерлерінің өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігі үшін қажетті жағдайлар жасаға ықпал етеді.

3.10.Арнайы білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында оқу процесінде ерекше жағдайлар жасайды.

3.11.Денсаулығын сақтау және жақсарту мақсатында (мектептің міндеттері шеңберінде медициналық көмек) тамақпен қамтамасыз ету жұмысын және бақылауды ұйымдастырады.

3.12.Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген шекте меншікке және білім беруді ұйымдастыру құралдарына билік етеді.

3.13.Қамқоршылар кеңесі мен ата-аналық қоғамдастыққа қаржылық және материалдық ресурстардың түсуі мен жұмсалуын қоса алғанда, ұйымның қызметі туралы жылдық есеп ұсынады.

3.14.Нормативтік талаптарға сәйкес оқу-материалдық базаны есепке алуды, сақтауды және толықтыруды қамтамасыз етеді, ішкі еңбек ережелерінің, санитарлық-гигиеналық режимнің, қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың ережелерін сақтау үшін жауап береді.

3.15.Мұғалімдерді және көмекші персоналды іріктеу мен орналастыруды жүзеге асырады, штат кестесін және қызметкерлердің лауазымдық міндеттерін бекітеді, олардың кәсіби құзыреттілігін арттыруға жағдай жасайды.

3.16.Мұғалімдердің біліктілік санатын беру (растау) рәсімін ұйымдастырады.

3.17.Білім беру ұйымының қызметкерлері мен оқытушыларына жоғары көрсеткіштер мен жетістіктерге жетуге мүмкіндік береді.

3.18.Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңесті қадағалайды, педагогикалық этика жөніндегі кеңестің ұсынысын ескере отырып, өз құзыреті шегінде жазалар қолданады.

3.19.Мектептің басқа қызметкерлеріне өз құзыреті шегінде жаза қолданады.

3.20.Халықпен байланысты жүзеге асырады, ата-аналармен (оларды алмастыратын адамдармен), қамқоршылық кеңеспен жұмысты үйлестіреді.

3.21.Мемлекеттік және басқа ұйымдарда білім беру ұйымының өкілі болып табылады, қажетті есептілікті дайындауды және ұсынуды қамтамасыз етеді.

3.22.Өзінің біліктілігін арттыру, оның ішінде басқару саласында жұмыс істейді.

3.23.Білім беру процесінің барлық субъектілерінің, соның ішінде балалар отбасының қатысуымен ұйымға «құндылықтарға негізделген білім» ұғымын енгізеді.

3.24.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, студенттер, оқушылар, оқытушылар және басқа қызметкерлер арасында академиялық адалдық қағидаларын қалыптастырады.

3.25.Білім беру қызметін ұсыну сапасына жауап береді.

 

 

 

4. Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті жұмыс қарым-қатынастары (байланыстары):

 Байланыс түрі

Жиілігі

мақсаты

Ішкі байланыстар

Білім беру қызметкерлері.

Күнделікті

Білім беру саласындағы заңнаманың сақталуын бақылау. Практикалық көмек көрсету.

Сыртқы байланыстар.

Білім бөлімінің әдіскерлері.

Ай сайын

Есеп, ақпарат. Тапсырмаларды қабылдау, жұмысты жоспарлау мен жоспарлардың барысын талқылау.

 

5. Құқықтары:

Өз міндеттемелеріңізді орындау үшін сізге келесі құқықтар беріледі:

5.1.Білім беру ұйымының қызметіне қатысты кез-келген басқару шешімдерін қабылдау.

5.2. Оқу үдерісін бұзатын әрекеттері үшін оқушыларға тәртіптік жазалар мекеменің Жарғысында және ішкі тәртіп ережелерінде белгіленген тәртіппен қолданылсын.

5.3.Келісімшарттар жасау, соның ішінде еңбек.

5.4.Мемлекеттік және атқарушы органдардың қол қоюымен, нормативтік-ұйымдастырушылық және әдістемелік сипаттағы директивалық ақпарат алыңыз.

5.5. Оқушылармен өткізілетін сабақтар мен іс-шараларға қатысу, содан кейін сыныпты талдау және бағалау, бірақ сабақ басталғаннан кейін шұғыл қажеттіліксіз сыныпқа кіру және оқушылардың қатысуымен мұғалімге түсініктеме беру.

5.6. Қажет болған жағдайда сабақтар кестесіне өзгерістер енгізуге, бірлескен сабақтар өткізу үшін топтар мен сыныптарды біріктіруге.

5.7. ҚБ қызметкерлерінен оқу, экономикалық қызмет технологиясын, кәсіби, педагогикалық этика нормалары мен талаптарын сақтауды талап ету.

5.8. мектеп-лицей жұмыс құжаттамасына мониторинг жүргізуді және түзетулер енгізуді сұрау (ережелер, жоспарлар, бағдарламалар, жұмыс материалдары және т.б.).

5.9. Біліктілігіңізді арттырыңыз.

5.10.Білім беру ұйымының қызметін реттейтін Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келмейтін кез-келген нормативтік-құқықтық құжаттаманы өз өкілеттіктерінің тәртібімен бекітуге.

6. Жауапкершілік:

6.1. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыру.

6.2. Мектеп қызметкерлерінің біліктілік деңгейі;

6.3. Түлектердің білім сапасы.

6.4. Ұйым тәрбиеленушілері мен қызметкерлерінің өмірі мен денсаулығы, ұтымды тамақтануды ұйымдастыру, тәрбие жұмысының сапасы, білім беру мекемесінің студенттермен штаттық кестесі, қаржы-шаруашылық қызметі және білім беру мекемесінің санитарлық-гигиеналық

6.5. Оқу үдерісі барысында студенттер мен мекеме қызметкерлерінің құқықтары мен бостандықтарын сақтау; азаматтардың өтініштері мен іскери хат-хабарларын қарау мерзімдері мен тәртібін сақтау.

6.6. Қызметтік міндеттерді Жарғының және ПА-ның ішкі еңбек кестесі ережелерінің, білім бөлімі басшысының заңды бұйрықтарының және басқа да нормативтік құқықтық актілерсіз, осы нұсқаулықта белгіленген қызметтік міндеттерді, оның ішінде тәртіптік жауапкершілікті орындамау және тиісінше орындамау берілген құқықтарды пайдаланбағаны үшін және Қазақстан Республикасының Еңбек кодексінде белгіленген тәртіппен қабылданған басқару шешімдері.

6.7. Орындаушылық тәртіпті сақтамау.

ҚБ-дағы өрт қауіпсіздігі, еңбекті қорғау, оқу процесін ұйымдастырудың санитарлық-гигиеналық ережелерін сақтамау, ҚБ директоры Қазақстан Республикасының әкімшілік заңнамасында белгіленген тәртіппен әкімшілік жауапкершілікке тартылады.

6.9. Мемлекеттік қызметтердің сапалы және уақытылы көрсетілуіне жауап береді.

6.10. Қазақстан Республикасының еңбек және / немесе / азаматтық заңнамасында белгіленген тәртіппен және шектерде материалдық жауапкершілікті көтереді. Қызметтік міндеттерін орындауға / орындамауға / байланысты ҚБ-ға немесе білім беру процесіне қатысушыларға зиян келтіргені үшін.

6.11. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға, протекционизмге, непотизмге және жақын туыстарына тікелей бағынуға жағдай жасауға жол бермеу туралы сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандартты сақтау.

6.12. «Педагог мәртебесі туралы» Заңның 15-бабы 1-тармағының 10) тармақшасына сәйкес құқық қорғау органдарына және жоғары тұрған басшылыққа кәмелетке толмағандардың немесе оларға қарсы заңсыз іс-әрекеттер (әрекетсіздік) фактілері туралы қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылық, оның ішінде білім беру ұйымынан тыс кәсіби қызметке байланысты оған белгілі болған.

6.13. «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес білім беру ұйымдарындағы заңсыз миссионерлік қызметі үшін әкімшілік жауапкершілікке тартылады.

6.14.Қызметі нәтижесінде алынған адамдар мен қызмет алушылардың жеке деректерін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жария етпеу.

6.15.Сапалы және уақтылы толтырылған NOBD, Bilimal.

6.16. Мемлекеттік білім беру нысандарын сапалы толтыру.

7. Бағалау индикаторы:

7.1 Мектеп-лицей басшысының тапсырыстарын, жұмыс бұйрықтарын уақытылы және сапалы орындау.

7.2. Жұмыс жоспарларының орындалыу дәрежесі.

7.3. Есептер мен ақпараттарды уақытында ұсыну.

 

Орта білім беру ұйымдарының бастапқы әскери және технологиялық даярлығының педагог-ұйымдастырушысы.

 

Лауазымдық міндеттері:

  • Білім алушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеу жөніндегі жұмысты ұйымдастырады;
  • Оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлейді;    

 оқу кабинетін жабдықтауға және жабдықтауға қойылатын талаптарды сақтайды;

  • Басшының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарымен, сынып жетекшілерімен (топ жетекшілерімен) бірлесіп, оқу жылына арналған әскери-патриоттық жұмыс жоспарын әзірлейді, оның орындалуын қамтамасыз етеді және оқу полигонының жұмысын үйлестіреді;
  • Білім беру ұйымдарының бастапқы әскери даярлық кабинеттерінің және (немесе) полигондарының материалдық базасын дамыту және нығайту, жабдықтар мен құрал-саймандардың сақталуы, санитариялық-гигиеналық талаптардың сақталуы бойынша шаралар қабылдайды;
  • Әскери іс негіздерін зерделеу бойынша үйірмелерге, әскери іс негіздерін зерделеу бойынша әскери-патриоттық клубқа басшылық етеді, төтенше жағдайлардағы іс-қимылдар бойынша практикалық сабақтар мен жаттығулар өткізеді;
  • Әскерге шақыру жасына дейінгілерді әскери есепке қою жөніндегі алдын ала жұмысты ұйымдастырады;

      білім беру ұйымдарында азаматтық қорғаныс бойынша сабақтар өткізеді, қысылтаяң жағдайларда әрекет ету бойынша іс - шараларды пысықтайды, қорғаныс құрылыстарының, қысылтаяң жағдайларда азаматтық қорғаныс бойынша жеке қорғаныс құралдарының әзірлігін қамтамасыз етеді;

  • Оқу-тәрбие үдерісінде қауіпсіздік шараларын сақтайды;
  • Білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.

      Білуге тиіс:Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы", "Әскери қызмет және әскери қызметшілердің мәртебесі туралы" заңдарын, Қазақстан Республикасының азаматтарын әскери есепке алу мәселелері жөніндегі нормативтік құқықтық актілерді, "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы";

      білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламалары, білім алушыларға білім беру мен тәрбиелеу, бастапқы әскери даярлық мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілер;

      мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;

      педагогика және психология, әлеуметтану негіздері, қазіргі педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері;

      басқарудың инновациялық әдістері;

      педагогикалық этиканың нормалары;

      экономика негіздері, еңбек заңнамасы, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары.

      Біліктілікке қойылатын талаптар:

      "Бастапқы әскери оқыту және дене тәрбиесі оқытушысы" мамандығы бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім;

      "Запастағы офицер", офицерлік құрам лауазымдарында жоғары (орта) әскери немесе педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжаты бар әскери қызметі болған жағдайда, жұмыс өтіліне талап қойылмайды;

      және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл, педагог – сарапшы үшін-кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін – кемінде 4 жыл, педагог-шебер үшін-5 жыл. Кәсіби құзыреттіліктерді айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

      1) "педагог":

      білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлауға және ұйымдастыруға тиіс;

      білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету;

      білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;

      білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;

      кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын пайдалану;

      сандық білім беру ресурстарын қолдану;

      2) "педагог-модератор":

      бұдан басқа, "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сәйкес келуі тиіс:

      оқытудың инновациялық формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану;

      білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтау;

      білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;

      3) "педагог-сарапшы":

      "педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:      ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын пайдалану;

      тәлімгерлікті жүзеге асыру және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын айқындау;

      аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау;

      аудан/қала деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;

      4) "педагог-зерттеуші":

      "педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:      сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын пайдалану;

      білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;

      аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын айқындау;

      облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика деңгейінде тәжірибені жинақтау (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);

      облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);

      5) "педагог-шебер":

      "педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:  облыстық оқу-әдістемелік кеңесте және РОӘК-де мақұлданған авторлық бағдарламасы болуы немесе басып шығарылған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болуы;

      ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;

      тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау;

      республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болу немесе республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушыларын дайындау.

Әлеуметтік педагог

Лауазымдық міндеттері:

  • Жеке тұлғаның психологиялық-медициналық-педагогикалық ерекшеліктерін және оның шағын ортасын, өмір сүру жағдайларын зерделейді, мүдделер мен қажеттілікті, мәселелерді, даулы жағдайларды, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және оларға уақытылы әлеуметтік көмек пен қолдау көрсетеді. 
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, нысандарын, әдістерін, баланың жеке және әлеуметтік проблемаларын шешу тәсілдерін айқындайды, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, балалардың құқықтары мен бостандықтарын іске асыруда әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек көрсету жөнінде шаралар қабылдайды. 
  • Білім алушылар, тәрбиеленушілер, балалар және ұйым, отбасы, орта, түрлі әлеуметтік қызметтер, ведомстволар мен әкімшілік органдар мамандары арасында делдал болады.
  • Білім беру ұйымдарында және жеке тұлғаның қоғам өміріне бейімделуін қамтамасыз ететін тұрғылықты жері бойынша білім алушыларды (тәрбиеленушілерді) тәрбиелеу, білім беру, дамыту және әлеуметтік қорғау жөніндегі шаралар кешенін жүзеге асырады. 
  • Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүмкіндігі шектеулі балаларды, мүгедек балаларды, девиантты мінез-құлықпен оқитын бала кезінен мүгедектерді патронат, тұрғын үймен, жәрдемақылармен, зейнетақылармен, мүліктік және мүліктік емес құқықтармен қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіреді. 
  • Сабақтан тыс уақытта білім алушылардың, тәрбиеленушілердің ақыл-ой және дене қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасайды. 
  • Әлеуметтік ортада адамгершілік қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді. Бала мен мемлекеттік, қоғамдық ұйымдар, әлеуметтік қызметтер арасындағы байланысты қамтамасыз етеді. 
  • Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді. 
  • Оқушылар, тәрбиеленушілер арасында академиялық адалдық қағидалалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.

Білуге міндетті: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдарын және білім беру мәселелері бойынша басқа да нормативтік құқықтық актілерді;  әлеуметтік саясат негіздерін; жалпы және әлеуметтік педагогиканы; педагогика мен психологияны.

      Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы мен өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын; санитарлық ережелер мен нормаларды.

Біліктілікке қойылатын талаптар: 

      жоғары педагогикалық білімі; әлеуметтік педагог лауазымындағы жұмыс өтілі 3 жылдан кем емес.

      Және (немесе) біліктілігі жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-модератор үшін-кемінде 3 жыл, педагог – сарапшы үшін-кемінде 4 жыл, педагог-зерттеуші және педагог – шебер үшін-кемінде 5 жыл әлеуметтік педагог лауазымындағы жұмыс өтілі болуға тиіс.

      Кәсіби құзыреттілікті анықтай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

      1) "педагог – модератор":

       санаты жоқ педагогке қойылатын барлық талаптарға жауап беруі, сонымен қатар:      озық тәжиребені оқып үйрену, озық тәжиребен тәжірибеде енгізу; оқу-тәрбие жұмысына талдау жасау,        білім беру ұйымының әдістемелік топтарының жұмыстарына қатысуы тиіс. 

      2) "педагог-сарапшы": педагог-модераторға қойылатын барлық талаптарға жауап беруі, сонымен қатар:      тәрбие жұмысын талдау әдістерін меңгеру;      шығармашылық семинарларды басқара білуі, озық тәжірбиелерді енгізуі тиіс.

      3) "педагог-зерттеуші":

       педагог-сарапшы педагогқа қойылатын барлық талаптарға жауап беруі, сонымен қатар: 

       ғылыми-әдістемелік, эксперименттік жұмыстарды білуі; 

       әлеуметтік-педагогикалық бағдарламалардың, педагогикалық технологияларды құрастыра білуі және олардың жұмысы бойынша апробация жүргізуі, 

      әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелермен айналысатын шығармашылық топтың жұмысын басқаруы тиіс.

      4) "педагог-шебер":

      педагог-зерттеушіге қойылатын барлық талаптарға жауап беруі, сонымен қатар:   ғылыми-әдістемелік, эксперименттік жұмыстарды білуі; 

       әлеуметтік-педагогикалық бағдарламалардың, педагогикалық технологиялардың құрастыра білуі және олардың жұмысы бойынша апробация жүргізуі, 

       әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелермен айналысатын шығармашылық топтың жұмысын басқаруы тиіс. 

 

 

           Педагог-психолог, білім беру ұйымдарының психологы

Лауазымдық міндеттері:

  • Оқушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асырады;
  • Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагог қызметкерлердің және оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарының психологиялық мәдениетін қалыптастырады;
  • Инклюзивтілік қағидатын іске асыруға жәрдемдеседі және білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді;
  • Буллингтің, өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын алу бойынша жұмыс жүргізеді; білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді;
  • Әр түрлі бағыттағы және бағыттағы психологиялық диагностиканы жүргізеді, оқыту , тұлғалық даму және мінез-құлық проблемаларын уақтылы анықтайды, психологиялық қорытынды жасайды;
  • Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және оның негізінде оқушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, дамыту бағдарламаларын, сондай-ақ педагог-ассистенттің іске асыруы үшін балалардағы проблемалық мінез-құлықты жеңу бағдарламаларын әзірлейді;
  • Әртүрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға консультациялар, жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары нысанында психологиялық көмек көрсетеді; дарынды оқушыларды психологиялық қолдауды жүзеге асырады;
  • Ата-аналарға, педагогтерге, мамандарға, нақты психологиялық мәселелерді шешуде консультациялық көмек көрсетеді;
  • Педагогикалық ұжымға, сондай-ақ оқушылардың жеке және әлеуметтік даму проблемалары бойынша оқушылардың немесе оларды алмастыратын адамдардың ата-аналарына ұсынымдар әзірлеу мақсатында зерттеу жұмыстарының материалдары бойынша психологиялық талдауды жүзеге асырады;
  • Белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жөніндегі жұмысқа қатысады;
  • Кәсіби құзыреттілікті арттырады, мектеп жасындағы балалармен психологиялық жұмыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады;
  • Баланың құқықтарын қорғау жөніндегі конвенцияға сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі;
  • Балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды; білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.

Білуге тиіс:Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы " Заңдары және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілер;

жеке тұлға психологиясы, дифференциалды балалар және жас ерекшеліктері, әлеуметтік, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, патопсихология, психосоматика;

педагогикалық этиканың нормалары; дефектология, психотерапия, сексология, психогигиена, кәсіптік бағдар, мамандану және еңбек психологиясы, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздері; белсенді оқыту, әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынас әдістері;

жеке және топтық кеңес берудің, диагностика мен баланың дамуын түзетудің заманауи әдістері, еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар. Біліктілікке қойылатын талаптар: "Педагогика және психология" бағыты бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе бейіні бойынша жоғары медициналық білім, жұмыс өтіліне талап қойылмайды; және (немесе) біліктілігінің жоғары немесе орта деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі:

педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 4 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 5 жыл; және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-шебер үшін кемінде 5 жыл. Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

1) "педагог": заманауи психологиялық әдістерді қолдану керек; балалармен диагностикалық, түзету жұмыстарын жүргізу; балалардың эмоционалды әл-ауқатын, тиімді дамуын қамтамасыз ету; білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру; педагогикалық ұжым мен ата-аналарға психологиялық білім беруді жүзеге асыру;

2) "педагог – модератор": "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ: жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен жұмыс жүргізу; балалармен, педагогтармен, ата-аналармен проблемалық (стандартты емес) жағдайларда жұмысты ұйымдастыру; ересектердің балалармен қарым-қатынасын қамтамасыз ету және реттеу; әлеуметтік бейімделудің белсенді әдістерін қолдану; ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету; 3) "педагог – сарапшы": "педагог-модератор" біліктілігіне, сондай-ақ: әр түрлі профильдер мен мақсаттардағы психологиялық диагностиканы жүргізу, балалармен жеке жұмыс жүргізу; шығармашылық топты басқару, психологиялық – педагогикалық қызметтің өзекті мәселелері бойынша конференцияларға, семинарларға қатысу; мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық қолдау бойынша ұсыныстар әзірлеу; тәлімгерлікті жүзеге асыру және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын айқындау, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау;

4) "педагог-зерттеуші": "педагог-сарапшы" біліктілігіне, сондай-ақ: психологиялық тексеру және диагностика деректерін ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасау бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаларды дербес әзірлеу, психологиялық қорытынды жасау және түзету жұмыстарын жүргізу; әдістемелік құралдар, Оқу-әдістемелік кешендер әзірлеу; психологиялық-педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың инновациялық тәжірибесін енгізу; балаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру бойынша педагогтерге көмек көрсету; аудан, қала деңгейінде психологиялық - педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын айқындау, облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде тәжірибені жинақтау;

5) "педагог-шебер": "педагог-зерттеуші" біліктілігіне, сондай-ақ: РОӘК-те мақұлданған, авторлық бағдарламасы болуы немесе шығарылған оқу-әдістемелік құралдардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (тең авторы) болуы; тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау; білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіптік конкурстардың қатысушысы болу.

Барлық мамандықтардың пән мұғалімдері

     Лауазымдық міндеттері:

  • Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
  • Білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;
  • Білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе "учитель/мұғалім" тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
  • Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;

пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;

  • Бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;

журналдарды (қағаз немесе электрондық)толтырады;

  • Оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
  • Оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;
  • Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық,
  • Жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
  • Оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
  • Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
  • инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
  • Арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;
  • Интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
  • Әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
  • Ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;

      ата-аналарға кеңес береді;

  • Кәсіби құзыреттілікті арттырады;
  • Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
  • Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
  • Ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты      жүзеге асырады;
  • Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
  • Білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.

 Білуге тиіс:

      Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы" заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;

      оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;

      педагогика мен психология;

      пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;

      педагогикалық этиканың нормалары;

      медиация техникасы және қақтығыстарды шешу мүмкіндігі;

      оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;

      құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;

      еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.

      Біліктілікке қойылатын талаптар:

      тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс стажына талап қоймастан, педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат немесе біліктіліктің орташа деңгейіне жататын XI педагогикалық сыныбы бар 1995 жылға дейін орта мектепті бітіргені туралы құжат;

      және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін-кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл;

      және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі – 5 жыл.

      Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

      1) "педагог":

      оқу пәнінің мазмұнын, оқу-тәрбие процесін, оқыту және бағалау әдістемесін білуі тиіс;

      білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;

      білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету;

      білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;

      білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;

      кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, сандық білім беру ресурстарын қолдану;

      2) "педагог-модератор":

      "педагог" біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:

      оқытудың инновациялық формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану;

      білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес білім беру ұйымы, аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейінде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жүлдегерлері немесе жеңімпаздары болуы немесе кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болуы;

      3) "педагог-сарапшы":

      "педагог-модератор" біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес келу, бұдан басқа:

      ұйымдастырылған оқу қызметін, оқу-тәрбие процесін талдау дағдыларын меңгеру;

      білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын сындарлы түрде айқындау;

      білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейіндегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың, облыс деңгейіндегі конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы;

      облыстың, елдің телевидениесінде трансляциялау үшін енгізілген бейне -, телесабақтар дайындау (Бар болса);

      4) "педагог-зерттеуші":

      "педагог-сарапшы" біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:

      сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру;

      білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;

      облыс, республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика деңгейінде тәжірибені жабдықтау (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін);

      білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейлерде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы;

      "Қазақстан мұғалімі" ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, "Үздік педагог" атағының иегері (болған жағдайда) болу;

      аудан (облыстық маңызы бар қала), облыс (бар болса)деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын сындарлы айқындау;

      тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастырған педагогтар үшін семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;

      Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің "Білім мазмұнын сараптау Республикалық ғылыми-практикалық орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының "сарапшылардың электрондық базасына" (бұдан әрі-білім мазмұнын сараптау республикалық ғылыми-практикалық орталығы) немесе техникалық және кәсіптік білім департаменті (болған жағдайда) жанындағы РОӘК ұсынған (бұдан әрі - ТжКБД) оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу – әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың құрамына кіру;

      елдің, облыстың теледидарында трансляциялау үшін енгізілген, білім беру порталдарында орналастырылған бейне -, теле сабақтар дайындау (Бар болса);

      интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;

      5) "педагог-шебер":

      "педагог-зерттеуші" біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:

      Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы жанындағы РОӘК-те мақұлданған авторлық бағдарламасы болуы тиіс. Білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен немесе ЖЖОКБҰ жанындағы РОӘК ұсынған оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдар тізбесіне енгізілген шығарылған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді сараптау жөніндегі сарапшылар құрамына кіруі немесе WorldSkills чемпионаттарының сарапшысы немесе педагогтардың біліктілігін арттыру бойынша жаттықтырушы болуы;

      білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық кәсіптік конкурстардың немесе олимпиадалардың жүлдегері немесе жеңімпазы болу немесе республикалық немесе халықаралық деңгейлерде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздарын немесе жүлдегерлерін дайындау;

      білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық кәсіптік конкурстардың немесе олимпиадалардың жүлдегері немесе жеңімпазы болу немесе республикалық немесе халықаралық деңгейлерде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздарын немесе жүлдегерлерін дайындау;

      "Қазақстан мұғалімі" ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, "Үздік педагог" атағының иегері (болған жағдайда) болу;

      интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;

      тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс, республика деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау (бар болса);

      республикалық білім беру мазмұнын сараптау Ғылыми-практикалық орталығының "Сарапшылардың электрондық базасына" сәйкес оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі немесе ТКББД жанындағы РОӘК ұсынған сарапшылар құрамына кіру;

      республика деңгейінде тәжірибені жинақтау, тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастырған педагогтар үшін семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;

      елдің, облыстың теледидарында трансляциялауға енгізілген, білім беру порталдарында орналастырылған бейне-сабақтар, телесабақтар дайындау (бар болса).

            2024 жылғы  25 желтоқсан мен 2025 жылғы 6 қаңтар аралығында

мектеп-лицейдің қабылдау бөлмесіне құжаттарды қабылдау жүргізіледі.