«STEM» бағдарламасы бойынша 5-9 сыныптар арасында өткен тренингтер

 
Жалпы білім беретін №8 орта мектебінің даму жоспарына сәйкес, «STEM» бағдарламасы бойынша 5-9 сыныптар арасында өткен тренингтерінің қорытындысы бойынша ақпары.2021 жылдың 18-19 қаңтар күндері Жалпы білім беретін №8 орта мектебінде, «STEM» бағдарламасы бойынша 5-9 сыныптар арасында 3 бағыт бойынша тренингтер мен жарыстар өткізілді.Тренинг мақсаты: Оқушылардың білу және істей алу қабілеттерін ашу, өнертапқыштыққа баулу, зерттеушілік қабілеттерін дамыту және тәжірбиелік шеберліктерін өз орталарында бөлісу.Бағыты.
1.Жаратылыстану
2.Математикалық модельдеу
3.Болашақ инженерлер
STEM міндеттері:
 модельдеу арқылы есте сақтау, ойлау және, шығармашылық қиялындамыту;
 АКТ тиімді қолдана білу мүмкіндіктерін арттыру;
 технологиялық сауаттылықты қалыптастыру;
 стратегиялық ойлауды дамыту;
 Үйірмелердің желілік өзара әрекеті;
 STEM ойындарын өткізу.
1.Жаратылыстану бағыты:
Жалпы білім беретін №8 орта мектебінің жұмыс жоспарына сәйкес , «STEM» бағдарламасы бойынша 5-сыныптар арасында STEM бағдарламасы бойынша оқушылардын жасаған жұмыстарынынң қорытындысы.STEM міндеттері
модельдеу арқылы есте сақтау, ойлау және, шығармашылық қиялын дамыту;
АКТ тиімді қолдана білу мүмкіндігі артады.
технологиялық сауаттылықты қалыптастыру;
Оқушылардың фукционалдық сауаттылықтары, олардың өмірлік және кәсіби перспективалары, өз күштеріне деген сенімділік. Трениг барысында түрлі ойындардың оқушылардың қандай қабілеттерін арттыратыны туралы ашып айттым. Сонымен қатар, бұл технологияның басқа пәндермен байланысына тоқталып, оқушылардың атқарған жұмыстарының нәтижесін фотосурет және видеоматериал арқылы жасаған жұмыстарын ұсынды.
2.Математикалық модельдеу (робототехника) бағыты
Жалпы білім беретін №8 орта мектебінің жұмыс жоспарына сәйкес , «STEM» бағдарламасы бойынша 5-8 сыныптар арасында өткен роботехника турнирінің қорытындысы бойынша ақпары.
STEM міндеттері
 «Робот» терминінің мағынасын анықтап, механиканың дамуы және адамзаттың техникалық жетістіктері;
АКТ тиімді қолдана білу мүмкіндігі артады.
 Робот техникасы негіздерін түсінеді, «робот» ұғымымен танысады, робототехникалық сауаттылық қалыптасады;
Жалпы білім беретін №8 орта мектебінің жұмыс жоспарына сәйкес , «STEM» бағдарламасы бойынша 5-8 сыныптар арасында 2021 жылдың 19 қаңтарында робототехникадан мектепшілік турнир өтті.Мектепшілік турнирға 5-8 сыныптар арасындағы оқушылар белсене қатысты.Турнир барысында санитарлық ережелерді сақтай отырып, «mindstorms education EV3» жиынтығының мүмкіндіктері мен басымдылықтарын игеру мақсатында болды.Турнир кезінде оқушылар «mindstorms education EV3» роботтарын 25 х 25 х 25 см өлшемінде құрастырып,құралған роботқа бағдарлама енгізді.
Турнир 4 кезеңнен тұрды:
1 кезең: Жеребе салу.
2 кезең: «Мindstorms education EV3» жинағынан жаңадан робот құрастыру.
3 кезең: Бағдарлама құрып,роботқа еңгізу.
4 кезең: Робо-сумо ережесі бойынша жарыс.
3. Болашақ инженерлер
Жалпы білім беретін №8 орта мектебінің жұмыс жоспарына сәйкес , «STEM» бағдарламасы бойынша 8-9 сыныптар арасында өткен Алғашқы мобильді қосымша тренингінің қорытындысы
Жалпы білім беретін №8 орта мектебінің жұмыс жоспарына сәйкес , «STEM» бағдарламасы бойынша 8-9 сыныптар арасында 2021 жылдың 19 қаңтарында «Алғашқы мобильді қосымша» мектепшілік тренингі өтті. Мектепшілік тренингке 8-9 сыныптар арасындағы оқушылар белсене қатысты. Тренингтің барысында барлық санитарлық ережелер сақталды. Тренинг кезінде оқушылар MIT App Inventor визуалды программалау ортасында мобильді қосымша құрастырудың бастапқы қадамдарын жасады.Тренинг5 кезеңнен тұрды:
1 кезең: MIT App Inventor визуалды программалау ортасын іске қосу
2 кезең: Берілген суретті жүктеу
3 кезең: Кнопка енгізу
4 кезең: Надпись жазу
5 кезең: Акселерометр сенсорын қою
На изображении может находиться: 1 человек, в помещении
На изображении может находиться: напиток, стол, растение и в помещении
На изображении может находиться: 1 человек, ребенок и в помещении
На изображении может находиться: один или несколько человек, в помещении и еда
На изображении может находиться: 1 человек, стоит, часть тела крупным планом, в помещении и на улице
На изображении может находиться: один или несколько человек и в помещении
На изображении может находиться: 1 человек, стоит, костюм и в помещении