«Дифференциалды – диагностикалық сауалнама» әдістемесінің қорытындысы (Е.А.Климов)
Сынып: 9 «А»
Барлығы :15 оқушы
Қатысқаны: 15 оқушы
Уақыты : қазан 2019– 2020 оқу жылы
Өткізу формасы: жалпы
Түрі: сауалнама
Өткізген: педагог – психолог: Абдраимова Лиза Берикболовна
Мақсаты: Әдістеме арқылы Е.А.Климов классификациясымен сәйкестікте түрлі мамандықтарға сұрыптау.
№
|
Оқушының аты – жөні |
Мамандық типтері |
Сипатамасы |
1 |
Абдыкошова Диана
|
Адам – адам |
Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция. |
2 |
Бөршекбаева Ажар
|
Адам – адам |
Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция. |
3 |
Байманкулова Назира
|
Адам – адам |
Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция. |
4 |
Байбуханова Аяна
|
Адам – адам |
Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция. |
5 |
Есимханова Зарема
|
Адам - табиғат |
Мұнда еңбек объектісі тірі организмдер , өсімдіктер, жануарлар және биологиялық процестер болып табылады. Осыған кіреді: агроном, зоотехник, мал дәрігері, бағбан және орманшы. |
6 |
Кокымжанов Дастан
|
Адам - табиғат |
Мұнда еңбек объектісі тірі организмдер , өсімдіктер, жануарлар және биологиялық процестер болып табылады. Осыған кіреді: агроном, зоотехник, мал дәрігері, бағбан және орманшы. |
7 |
Қазанғапова Шынар
|
Адам – адам |
Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция. |
8 |
Қайратов Мирас
|
Адам – адам |
Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция. |
9 |
Мерейқызы Диана
|
Адам – адам |
Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция. |
10 |
Тілеужан Әдемі
|
Адам - табиғат |
Мұнда еңбек объектісі тірі организмдер , өсімдіктер, жануарлар және биологиялық процестер болып табылады. Осыған кіреді: агроном, зоотехник, мал дәрігері, бағбан және орманшы. |
11 |
Мубарак Айдана
|
Адам – көркем бейне |
Еңбек объектісі техникалық жүйелер , машиналар , апараттар және установкалар , материалдар және энергия. Жатады: радиомеханик , токарь, темір ұстасы, жүргізуші, инженер. |
12 |
Нұрлан Шыңғыс
|
Адам – техника |
Еңбек объектісі техникалық жүйелер , машиналар , апараттар және установкалар , материалдар және энергия. Жатады: радиомеханик , токарь, темір ұстасы, жүргізуші, инженер. |
13 |
Спабеков Рахымжан
|
Адам – көркем бейне |
Осы мамандықтардың еңбек объектісі көркемдік бейнелер , олардың рөлдері , элементтері және ерекшеліктері болып табылады. Мамандықтар: зергер, фотограф, музыкант, өнертанушы , суретші, жазушы, әртіс. |
14 |
Лукманов Дамир
|
Адам – адам |
Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция. |
15 |
Шамсудинова Айжан
|
Адам – адам |
Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция. |
Қорытынды: Әдістеме Е.А.Климов классификациясымен сәйкестікте түрлі мамандықтарға сұрыптау үшін арналған сауалнама жүргізілді және оқушыларға жауаптарына сүйене отырып, қандай мамандыққа бейім екендігі туралы ақпарат берілді. 9 сыныпта өткізілген сауалнамамен салыстырылды. Айтарлықтай өзгеріс байқалған жоқ және басым көпшілігінің таңдаған мамандықтары осы сауалнама қорытындысымен сәйкес екендігі анықталды.