«Дифференциалды – диагностикалық сауалнама» әдістемесінің қорытындысы (Е.А.Климов)

Date: 2020-01-23 10:33:42

Сынып: 9 «А»

Барлығы :15 оқушы

Қатысқаны: 15 оқушы

Уақыты : қазан 2019– 2020 оқу жылы

Өткізу формасы: жалпы

Түрі: сауалнама

Өткізген: педагог – психолог: Абдраимова Лиза Берикболовна

Мақсаты: Әдістеме арқылы Е.А.Климов классификациясымен сәйкестікте түрлі мамандықтарға сұрыптау.

 

Оқушының аты – жөні

Мамандық типтері

Сипатамасы

1

Абдыкошова Диана

 

Адам – адам

Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция.

2

Бөршекбаева Ажар

 

Адам – адам

Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция.

3

Байманкулова Назира

 

Адам – адам

Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция.

4

Байбуханова Аяна

 

Адам – адам

Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция.

5

Есимханова Зарема

 

Адам - табиғат

Мұнда еңбек объектісі тірі организмдер , өсімдіктер, жануарлар және биологиялық процестер болып табылады. Осыған  кіреді: агроном, зоотехник, мал дәрігері, бағбан және орманшы.

6

Кокымжанов Дастан

 

Адам - табиғат

Мұнда еңбек объектісі тірі организмдер , өсімдіктер, жануарлар және биологиялық процестер болып табылады. Осыған  кіреді: агроном, зоотехник, мал дәрігері, бағбан және орманшы.

7

Қазанғапова Шынар

 

Адам – адам

Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция.

8

Қайратов Мирас

 

Адам – адам

Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция.

9

Мерейқызы Диана

 

Адам – адам

Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция.

10

Тілеужан Әдемі

 

Адам - табиғат

Мұнда еңбек объектісі тірі организмдер , өсімдіктер, жануарлар және биологиялық процестер болып табылады. Осыған  кіреді: агроном, зоотехник, мал дәрігері, бағбан және орманшы.

11

Мубарак  Айдана

 

Адам – көркем бейне

Еңбек объектісі техникалық жүйелер , машиналар , апараттар және установкалар , материалдар және энергия. Жатады: радиомеханик , токарь, темір ұстасы, жүргізуші, инженер.

12

Нұрлан Шыңғыс

 

Адам – техника

Еңбек объектісі техникалық жүйелер , машиналар , апараттар және установкалар , материалдар және энергия. Жатады: радиомеханик , токарь, темір ұстасы, жүргізуші, инженер.

13

Спабеков Рахымжан

 

Адам – көркем бейне

Осы мамандықтардың еңбек объектісі көркемдік бейнелер , олардың рөлдері , элементтері және ерекшеліктері болып табылады. Мамандықтар: зергер, фотограф, музыкант, өнертанушы , суретші, жазушы, әртіс.

14

Лукманов Дамир

 

Адам – адам

Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция.

15

Шамсудинова Айжан

 

Адам – адам

Адамдар , топтар, ұжымдар болып табылады. Мамандықтар – қызмет ету, сферасы, медицина, педагогика, юриспуденция.

 

Қорытынды:  Әдістеме Е.А.Климов классификациясымен сәйкестікте түрлі мамандықтарға сұрыптау үшін арналған сауалнама жүргізілді және оқушыларға жауаптарына сүйене отырып, қандай мамандыққа бейім екендігі туралы ақпарат берілді. 9 сыныпта өткізілген  сауалнамамен салыстырылды. Айтарлықтай өзгеріс байқалған жоқ және басым көпшілігінің таңдаған мамандықтары осы сауалнама қорытындысымен сәйкес екендігі анықталды.

Author: School №24