Ұлттық бірыңғай тестілеу 2012-2013 оқу жылының қорытындысы бойынша сараптама
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 13 наурыздағы №317 «Ұлттық бірыңғай тестілеуді енгізу туралы» қаулысына және Қазақстан Республикасы ғылым және білім министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 бұйрығына, Балқаш қаласының білім, дене шынықтыру және спорт бөлімінің 2013 жылғы 29 мамырдағы бұйрығына сәйкес 2013 жылдың 6 маусымында №24 орта мектебінің 11 «А» сынып оқушылары ҰБТ тапсырды.Мектепте барлығы 4 түлек , оның төртеуі ҰБТ тапсырды. ҰБТ-дің қорытындысы төмендегідей:
5 пән бойынша:
ҰБТ-2013
№ |
Аты-жөні |
Нұсқа |
БАЛЛ |
|||||
Матем |
Қазақ тілі |
Орыс тілі |
Тарих |
Таңдау пәні |
Барлығы |
|||
1 |
Жұмаш Әсел |
|
10/3 |
16/4 |
14/4 |
16/4 |
Био-16/4 |
72/58 |
2 |
Серікбек Қымбат |
|
9/3 |
13/3 |
9/3 |
14/4 |
Әдеб 11/0 |
56/47 |
3 |
Спабекова Қалбибі |
|
13/4 |
20/4 |
19/5 |
14/4 |
Физ- 13/4 |
79/60 |
4 |
Қанаят Балнұр |
|
12/4 |
18/4 |
16/4 |
10/3 |
Био- 7/3 |
63/47 |
Жалпы балл-270 |
|
|
|
|
|
|
||
Орта балл - 67/5 |
11 |
16,7 |
14,5 |
13,5 |
Био-11,5 Физ-13 Әде-11 |
67/5/ 53 |
||
Білім сапасы 25 пайыз |
50 |
75 |
75 |
75 |
Био-50 Физ-100 Әде-0 |
25 |
Пәндер бойынша орта баллдың салыстырмалы көрсеткіші
Соңғы 3 жылдағы білім сапасының салыстырмалы сараптамасы
Қорытынды:
- Мектеп бойынша орташа баллдың 0,5 пайызға түсуі
- Қазақтілі, орыстіліпәндеріненбілімсапасыныңтүсуі
- Қазақстантарихы, физика пәндеріненорташабаллдыңтүсуі
- 2 оқушыныңнегізгідеңгейгежетпей, 50 ұпайдантөмен балл жинауы
- Қазақстантарихы , биология пәндеріненоқуекпіндісіҚанаятБалнұрдыңөзбағаларынақтамауы
Нормативтік –құқықтыққұжаттар:
- ҚР «Білімтуралы» заңы
- Жалпы орта білімберетінұйымдардағыоқушыларүлгерімінағымдықбақылау, аралықжәнеқорытындыаттестаттаудыңережелері
- Білімалушылардыңүлгерімінағымдықбақылау, аралықжәнеқорытындыаттестаттаудыңтұрпаттыережелері
- ҰБТ технологиясы
- ҰБТ-діұйымдастыружәнеөткізужөніндегінұсқаулықтар
ҰБТ-гедаярлықоны ұйымдастыру мен өткізудің жұмыс жоспарынан басталды. Іс-шараның өткізілу мерзімі мен жауапты адамдары анық белгілене отырып, аталып өткен құжаттар негізінде жоспар құрылды. Жоспарда міндетті түрде психологиялық қызмет пен ата-аналармен жұмыс жүргізу жағы ескерілді. Осы жоспарға сәйкес оқу жылының басында қатаң түрде ұсынған құжаттары бойынша оқушылардың деректер базасы жасалынды.
Жоспарға сәйкес ай сайын сынама тестілеу өткізілді. Жыл бойы әкімшілік тарапынан өткізілген сынамалар саны- 36. Сынама тестілеудің нәтижелері арқылы әрбір оқушыға мониторинг құрылып, пән мұғалімдерінің жұмысы анықталады.
Мектебімізде ай сайын ата-аналар қауымымен кездесу, ата-аналар жиналысын өткізу қолға алынған. Осы жиналыста директордың ғылыми-әдістемелік ісінің орынбасары және сынып жетекші аралық бақылау тест қорытындылары туралы есеп береді. Онда сынып бойынша негізгі деректер, яғни жалпы, орташа балл, оқушының пән бойынша орташа баллы көрініс табады.Мектеп әкімшілігі осы негізде ҰБТ талдауы мен мониторингін дайындайды, бұл айқындалған проблемаларды түзеудегі «ойлау азығы» қызмет атқармақ.
Тест технологиясы түлектерден пәндер бойынша аса жоғары алдын ала даярлықты ғана емес, сонымен бірге белгілі бір моральдық қасиеттерді де талап етеді. Енді бұл психологиялық қызметтегілердің жұмыс аумағы , олар тек проблемалы тұстарды тестілеп, айқындап қана қоймайды, мәселелерді , білім беру үрдісіне қатысушы мұғалімдерді , ата-аналар мен оқушыларды психологиялық тұрғыдан даярлауды кезең-кезеңмен шешудің жолдарын іздестіріп табады. Мектеп психологы ата-аналар көзінен тыс, жасырын проблемаларды көре білуге жәрдемдеседі. Ол үшін бала қабілетінің оның есте сақтауы, зейіні, ой дамуы, оқуға ынталылық деңгейінің толық сипаттамасын жасайды.Нақты осы жағдайда не істеу керек екендігін айтады.
Оқушыларға ,ата-аналарға, педагогтерге ақпараттық қолдау көрсетуді де ұмытпаған жөн. «ҰБТ-2013» қабырға стендте мектебімізде көкейкесті материалдар жаңартылып тұрады. ҰБТ бланкілерінің үлгілері, оны қалай толтыру жөніндегі кеңестер, аралық тест бақылауларының қорытындысы, мониторинг, ҰБТ ережесі, психолог кеңестері т.б
Пән мұғалімінің жұмысы қалай жүргізіледі?
Әрбір мұғалімнің өзінің портфолиосы бар.Портфолио - мұғалімнің қол жеткізген тәжірибесі мен жетістіктерін құжаттайтын әрқилы көптеген ақпараттардан тұратын жұмыс файл папкасы. Оқушыларды ҰБТ-ге даярлаған мұғалімдердің сапалық құрамы төмендегідей:
Барлығы – 6
Жоғары санатты -2
Бірінші санатты -2
Санаты жоқ - 2
Пән бойынша біліктілік арттыру курсынан өткені – 6