МК "Старт"
"Старт" ӘК пәндік шығармашылық аптасы 11 қараша мен 21 қараша аралығында өтті.
Мұғалімдер пән апталығы барысында жақсы ұйымдастырушылық қабілеттерін көрсетті, шығармашылық атмосфера құрды.
Әдістемелік апталықтың жоспарына сәйкес 1 мастер-класс, 7 ашық сабақ және іс-шаралар өткізілді. Әдістемелік апталықтың міндеттеріне сәйкес сабақтарға өзара қатысу ұйымдастырылды. Барлық сабақтар мен жоспарланған іс-шаралар жоғары деңгейде өтті. Әдістемелік апта ішінде педагогтар мазмұны, тақырыбы, құрылымы және іс-шаралар бойынша әр түрлі шараларға қатысуға мүмкіндік алды.
"Зерек "бағдарламасы бойынша денсаулық сақтау технологиялары арқылы оқушылардың оқуға мотивацияларын арттыру. "Зерек" бағдарламасының элементтері бар панорамалық сабақтар, жауапты Айнекова Е. О., Ким Е. О. қалалық деңгейде қалалық білім бөлімінің әдіскері Ж. А. және басқа мектептердің бастауыш сынып мұғалімдерінің қатысуымен өткізілді. Мастер-класс жоғары деңгейде өтті. Осы іс-шарада С. А. Айнекова сабақтағы жұмыс түрлері мен әдістері туралы айтты. Содан кейін барлық шақырылған қонақтар панорамалық сабақтарда мастер-класс барысында баяндалғанын көре алды.
1 "Б" сыныбында жаратылыстану пәнінен "дене бөліктері" тақырыбы бойынша панорамалық сабақ, мұғалімі Осемляу С. А. Сабақтың фрагменті жоғары деңгейде өтті. Мұғалім мейірімді, эмоциялы және нақты тапсырмалар береді. Жұмыс түрлері мен әдістері қызықты. Светлана Александровна өзінің панорамалық сабағында "Зерек" бағдарламасы бойынша "Шепталочки", "Леворукость"сияқты жұмыс түрлерін көрсетті. Балалар белсенді болды, мұғалімдер мұқият тыңдайды, жақсы кері байланыс жасалды. Мұғалімнің күнделікті жұмыс жүйесі көрінеді.
3 "А" сыныбында орыс тілінен «Синоним және антонимдер" тақырыбы бойынша мұғалім Е. Н. Попкова жоғары деңгейде өткізілді. Е. Н. Попкова "Ән сыйла", "Леворукость"сияқты жұмыс әдістерін көрсетті. Мұғалім мейірімді, эмоциялы, балалар мұқият тыңдап, жан-жақты жауап береді. Балалар топтарда тату, үйлесімді жұмыс істей алатынын көрсетті
2 "А" сыныбында дүниетану пәнінен панорамалық сабақ өтті. Мұғалім мейірімді, эмоциялы, нақты тапсырмалар береді. Т. М. Акопова "Түс", "Шепталочка", "Леворукость"сияқты жұмыс әдістерін көрсетті. Балалар белсенді, мұғалімдер мұқият тыңдайды, жақсы кері байланыс жасалды. Мұғалімнің жүйелі жұмысы көрінеді.
1 "а-л" сыныбында математика сабағы бойынша "Екі мәнді сандар" тақырыбы бойынша, мұғалімі Е. О. Ким сабақ жоғары деңгейде өтті. Мұғалім мейірімді, нақты тапсырмалар береді. Сабақта балалардың жоғары жұмысқа қабілеттілігі бпйқалды. Балаларда дұрыс математикалық сөздік қор бар. Сабақ барысында мұғалім өзін-өзі бағалау және бірін-бірін бағалау әдістерін пайдаланды. Мұғалім уақытты тиімді пайдаланып, балаларды қателестірмеді. Өз сабағында Е. О. Ким "Зерек"бағдарламасының жұмыс әдістерін қолданды. Оқушылар жақсы білімді, ептілікті, дағдыны меңгерген.
"Сен қайда тұрасың?" тақырыбы бойынша пән мұғалімі Е.А. Полякова қоршаған ортамен таныстыру сабағы сабақ өте жақсы деңгейде өткізілді. Мұғалім сабақ жасауға шығармашылықпен келді, үлкен дайындық (әндер, өлеңдер) көрінеді. Балалар жеке, жұп және топтармен бірге, үйлесімді жұмыс істей алатынын көрсетті. Мұғалім өз сабағында "Зверек" ("Шепталочки", "ән айту") бағдарламасын қолданды. Балалар сұрақтарға сенімді жауап береді, сөйлеуден қорықпайды. Сабаққа жобалық іс-әрекет қатысты. Сабақта жақсы кері байланыс болды. Оқушылар қорытынды жасап, қорыта алады.
3 "Г" сыныбының мұғалімі Ж. Ж. Шубаева В. Голышкин "Солнечные часы" атты әдеби оқу сабағын өтті. Сабақ жақсы деңгейде өткізілді. Сабақтың мазмұны балалардың жасына сәйкес келеді. Балалар белсенді, мұғалімдер мұқият тыңдайды. Сабақта оқушылардың тәртібі өте жақсы. Балалар топта жұмыс істей алатынын көрсетті. Мұғалімнің ұсыныстары-формативті бағалау үшін тапсырмаларды таңдауға мұқият қарау және балаларға сөйлеуге көбірек мүмкіндік берілді.
4 "В" сыныбында "Жүйке жүйесінің функциялары " тақырыбы бойынша жаратылыстану сабағы өтті, мұғалімі Хохрякова Е. В. сабақ өте жақсы деңгейде өтті. Сабаққа үлкен дайындық байқалады (үлестірмелі материал, көрнекі құралдар: бас миының, жұлын миының макеттері). Мұғалім мейірімді, нақты тапсырмалар береді. Балалар белсенді, мұғалімдер мұқият тыңдайды, жақсы кері байланыс жасады. Сабақта"Bilimland" білім беру платформасын қолданды. Сабақта оқушылардың тәртібі өте жақсы. Балалар топта жұмыс істей алады. Оқушылар жақсы білімді, ептілікті, дағдыны меңгергені көрінді.
4 "Д-л" сыныбында математика сабағы "Алгоритм көбейту на трехзначное число" тақырыбы бойынша, мұғалім И. В. Гапич жоғары деңгейде өтті. Сабақ тақырыбы балалардың жетістіктерімен байланысты. Сабақтың барлық кезеңдері өзара байланысты, логикалық аяқталған. Сабақ әр түрлі жұмыс түрлеріне толы. Сабаққа дифференциация, дербестік болды. Балалардың сауатты математикалық сөйлеуі қойылған. Сабақ барысында сын тұрғысынан ойлау әдісі, жоғары тәртіптегі сұрақтар, формативті бағалау, топтық жұмыс қолданылды. Ғылыми және қол жетімділік принципі сақталған. Оқушылар жақсы білімді, ептілікті, дағдыны меңгергені байқалды.
Бастауыш сынып апталығы шығармашылық, ынтымақтастық атмосферасында өтті және бастауыш сынып жұмысының жоғары нәтижелілігін көрсетті. Апталықты өткізу барысында әрбір оқушы өзін-өзі көрсету үшін ән айтты, би биледі, шебер биледі, өз шеберлігінің құпиясымен достарымен бөлісті.
Апта соңында "Старт" ӘК отырысы өткізіліп, қорытынды шығарылды. Бастауыш сыныптардың әдістемелік аптасын өткізу кезінде педагогтар өткізілген сабақтардың деңгейін, оқу-тәрбие процесі мен әдістемелік жұмыстың жай-күйін көріп қана қоймай, сонымен қатар бастауыш сынып мұғалімдерінің кафедра отырысында айтылған белгілі бір қорытындыларды салыстыра, талдай және жасай алды. Мысалы, егер бірнеше жыл бұрын мұғалімдер компьютерлік технологияны қолданбаса, биылғы жылы әрбір мұғалім сабақта тек электронды көрнекілікті ғана емес, сонымен қатар слайд - фильмдерді, слайд – презентацияларды, түрлі компьютерлік бағдарламаларды, соның ішінде оқыту бағдарламаларын да қолданды. Әр сабақ мұғалімнің өз білімін жетілдіру тақырыбына, бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің тақырыбына байланысты әдістемелік мақсатқа сәйкес болды. Әр педагог өз әріптестерімен жаңа формалар мен оқыту әдістерімен бөлісіп, көрсете алды.