2015-2016 оқу жылыдағы оқу-тәрбие үрдісінде атқарылған жұмыстардың сараптамасы.
1.1 Мектептің жылдық жоспарындағы негізгі міндеттердің орындалу сараптамасы.
2015-2016 оқу жылында «Балқаш қаласы жалпы білім беретін №15 орта мектебі» КММ-нің педагогикалық ұжымының іс-әрекеті Білім беру ұйымының 12 жылдық білім беру жүйесіне көшуді ұйымдастырудың кешенді жұмысы 2016-2019 оқу жылдарына арналған даму жоспарына сәйкес жүзеге асырылды.Мектеп әкімшілігі мен педагогикалық ұжымының атқарған жұмыстары жеке тұлғаның қызметін ұйымдастыру, қызығушылығын арттыру, деңгейін зерттеу мүмкіндіктерін анықтау және олардың тұлғалық қасиеттерін аша отырып, оқушылардың шығармашылығын қалыптастыруға жан-жақты көмек ұйымдастыруда оған ықпал жасалды. Осы оқу жылында мынадай міндеттер жүзеге асырылды.
Мақсаты –
Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, сонымен қатар мектепалды дайындық ұйымдарының қосымша білім алатын оқушылары мен тәрбиеленушілерін оқыту бағдарламасын жүзеге асыру, 3 жастан 18 жасқа дейінгі балаларды тәрбиелеу, оқыту, қарау және сауықтыру
Тағылымдық алаң – инновациялық бағытта жұмыс жасайтын білім беру мекемесінің басшысы мен мұғалімдердің қауымдастығы;
қоғамдық-педагогикалық қозғалыстардың жалғасы;
шығармашылық бастамаларды мемлекет және қоғам тарапынан қолдау көрсету;
«Қазақстан -2050» Стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси және экономикалық бағыт жас ұрпаққа жақсы білім алуды зияткерлік мектептерде оқуға, әлемдік деңгейлердегі университеттерде білім алуға, «Болашақ» бағдарламасын іске асыруда жаңа бағыттың қозғаушы күшіне айналады, - деп Елбасы халыққа жолдауында айтқандай, мектептегі инновациялық қызметтер барлық игілік ұрпақ жолына жұмсалуда.
Жаңаша үлгіде , ұлттық құндылықтарды негізге ала отырып, мектептің жаңашыл, инновациялық қызметі прогрессивті көзқарас-тағы, креативті, шығармашыл, кәсіби кемелденген, құзыретті педагогтардың ерен еңбегі арқылы жүзеге асуда. Мектептің инновациялық даму бағдарламасы бойынша бірнеше тәжірибелік-эксперименттік жұмыстар өз деңгейінде жүргізілуде:
1.3. Оқушылар контингенті
Оқу жылы |
Барлығы |
1-4 сынып |
5-9 сынып |
10-11 сынып |
2009-2010 |
908/434 |
427/192 |
430/207 |
51/35 |
2010-2011 |
916/447 |
432/206 |
447/211 |
37/30 |
2011-2012 |
932/455 |
443/216 |
450/212 |
39/27 |
2012-2013 |
950/469 |
468/237 |
445/211 |
37/21 |
2013-2014 |
1047/511 |
515/269 |
488/217 |
44/25 |
2014-2015 |
1065/524 |
493/250 |
524/249 |
48/25 |
2015-2016 |
1037/525 |
441/219 |
548/278 |
48/28 |
1.4 . Білім көрсеткіштері
Оқу жылы |
Жалпы сапалық көрсеткіш, % |
Жалпы оқу үлгерімі,% |
2009-2010 |
56 |
100 |
2010-2011 |
58 |
100 |
2011-2012 |
58 |
100 |
2012-2013 |
59 |
100 |
2013/2014 |
58 |
100 |
2014-2015 |
57 |
100 |
2015-2016 |
59 |
100 |
1.4.2. Білім беру сатылары бойынша үздік және озат оқушылар саны
Оқу жылы |
Жалпы |
1-4 сынып |
5-9 сынып |
10-11 сынып |
||||
үздік |
озат |
үздік |
озат |
үздік |
озат |
үздік |
озат |
|
2009-2010 |
110 |
398 |
84 |
210 |
25 |
170 |
1 |
18 |
2010-2011 |
118 |
417 |
86 |
229 |
30 |
175 |
2 |
13 |
2011-2012 |
142 |
400 |
113 |
208 |
26 |
174 |
3 |
18 |
2012-2013 |
165 |
394 |
134 |
202 |
28 |
178 |
3 |
14 |
2013-2014 |
174 |
437 |
125 |
226 |
45 |
191 |
4 |
20 |
2014-2015 |
128 |
474 |
91 |
245 |
35 |
206 |
2 |
23 |
2015-2016 |
136 |
480 |
83 |
233 |
51 |
226 |
2 |
21 |
ҰБТ нәтижесі
№ |
|
2010-2011 |
2011-2012 |
2012-2013 |
2013-2014 |
2014-2015 |
2015-2016 |
1 |
Барлығы |
17 |
20 |
16 |
20 |
20 |
22 |
2 |
Қатысқаны |
16 |
19 |
16 |
18 |
19 |
21 |
3 |
Емтихан тапсырғаны |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
Босатылғаны |
1 |
1 |
- |
2 |
1 |
1 |
5 |
«Алтын Белгі» аттестатына үміткерлер саны |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
0 |
6 |
Ақтағаны |
1 |
- |
- |
1 |
2 |
0 |
7 |
Үздік аттестатына үміткерлер саны |
- |
- |
- |
1 |
- |
0 |
8 |
Ақтағаны |
- |
- |
1 |
- |
- |
0 |
9 |
Орташа балл |
96 |
93 |
97 |
94 |
99 |
96 |