Размер шрифта:

2015-2016 оқу жылыдағы оқу-тәрбие үрдісінде атқарылған жұмыстардың сараптамасы.

Дата: 2016-11-03 08:01:11

1.1 Мектептің жылдық жоспарындағы негізгі міндеттердің орындалу сараптамасы.

2015-2016 оқу жылында «Балқаш қаласы жалпы білім беретін №15 орта мектебі» КММ-нің педагогикалық ұжымының іс-әрекеті  Білім беру ұйымының 12 жылдық білім беру жүйесіне көшуді ұйымдастырудың кешенді жұмысы 2016-2019 оқу жылдарына арналған даму жоспарына сәйкес жүзеге асырылды.Мектеп әкімшілігі мен педагогикалық ұжымының атқарған жұмыстары жеке тұлғаның  қызметін ұйымдастыру, қызығушылығын арттыру, деңгейін зерттеу мүмкіндіктерін анықтау және олардың тұлғалық қасиеттерін аша отырып, оқушылардың шығармашылығын қалыптастыруға жан-жақты көмек ұйымдастыруда оған ықпал жасалды. Осы оқу жылында мынадай міндеттер жүзеге асырылды.

Мақсаты –

Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, сонымен қатар мектепалды дайындық ұйымдарының қосымша білім алатын оқушылары мен тәрбиеленушілерін оқыту бағдарламасын жүзеге асыру,    3 жастан 18 жасқа дейінгі балаларды тәрбиелеу, оқыту, қарау және сауықтыру

Тағылымдық алаң – инновациялық бағытта жұмыс жасайтын білім беру мекемесінің басшысы мен мұғалімдердің қауымдастығы;

қоғамдық-педагогикалық қозғалыстардың жалғасы;

шығармашылық бастамаларды мемлекет және қоғам тарапынан қолдау көрсету;

«Қазақстан -2050» Стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси және экономикалық бағыт жас ұрпаққа жақсы білім алуды зияткерлік мектептерде оқуға, әлемдік деңгейлердегі университеттерде білім алуға, «Болашақ» бағдарламасын іске асыруда жаңа бағыттың қозғаушы күшіне айналады, - деп Елбасы халыққа жолдауында айтқандай,  мектептегі инновациялық қызметтер барлық игілік ұрпақ жолына жұмсалуда.

    Жаңаша үлгіде , ұлттық құндылықтарды негізге ала отырып, мектептің жаңашыл,           инновациялық  қызметі      прогрессивті көзқарас-тағы, креативті, шығармашыл, кәсіби кемелденген, құзыретті педагогтардың ерен еңбегі арқылы жүзеге асуда. Мектептің инновациялық даму бағдарламасы бойынша бірнеше тәжірибелік-эксперименттік жұмыстар өз деңгейінде жүргізілуде:

 

1.3. Оқушылар контингенті

Оқу жылы

Барлығы

1-4 сынып

5-9 сынып

10-11 сынып

2009-2010

908/434

427/192

430/207

51/35

2010-2011

916/447

432/206

447/211

37/30

2011-2012

932/455

443/216

450/212

39/27

2012-2013

950/469

468/237

445/211

37/21

2013-2014

1047/511

515/269

488/217

44/25

2014-2015

1065/524

493/250

524/249

48/25

2015-2016

1037/525

441/219

548/278

48/28

 

1.4 . Білім көрсеткіштері

Оқу жылы

Жалпы сапалық көрсеткіш, %

Жалпы оқу үлгерімі,%

2009-2010

56

100

2010-2011

58

100

2011-2012

58

100

2012-2013

59

100

2013/2014

58

100

2014-2015

57

100

2015-2016

59

100

 

1.4.2.  Білім беру сатылары бойынша үздік және озат оқушылар саны

Оқу жылы

Жалпы

1-4 сынып

5-9 сынып

10-11 сынып

үздік

озат

үздік

озат

үздік

озат

үздік

озат

2009-2010

110

398

84

210

25

170

1

18

2010-2011

118

417

86

229

30

175

2

13

2011-2012

142

400

113

208

26

174

3

18

2012-2013

165

394

134

202

28

178

3

14

2013-2014

174

437

125

226

45

191

4

20

2014-2015

128

474

91

245

35

206

2

23

2015-2016

136

480

83

233

51

226

2

21

 

 

ҰБТ нәтижесі

 

2010-2011

2011-2012

2012-2013

2013-2014

2014-2015

2015-2016

1

Барлығы

17

20

16

20

20

22

2

Қатысқаны

16

19

16

18

19

21

3

Емтихан тапсырғаны

-

-

-

-

-

-

4

Босатылғаны

1

1

-

2

1

1

5

«Алтын Белгі» аттестатына үміткерлер саны

1

1

1

1

2

0

6

Ақтағаны

1

-

-

1

2

0

7

Үздік аттестатына үміткерлер саны

-

-

-

1

-

0

8

Ақтағаны

-

-

1

-

-

0

9

Орташа балл

96

93

97

94

99

96