Педагогикалық кеңес Хаттама №1
«№9 жалпы білім беретін мектебі»КММ-нің 2024-2025 оқу жылы
№1 хаттамасы
Қатысқандар:47
Қатыспағаны:
Себепті:
Себепсіз:
1.Жолдасова Д.Т
2.Қанатов З.К
3.Жұмабекова А.О
4.Салгиева М.Т
5.Жакупбекова Ш.Д
6.Сагимбекова Д.Р
7.Жолдасова Ш.А
8.Козгуренова Г.С
9.Аханова Г.К
10.Абдыгаппарова Д.Ж
11.Рымкулова Б.А
12.Тажкеева М.Н
13.Тайкен А.Ф
14.Төлеген Ж.М
15.Төлеген Ж.М
16.Дулатова Т.Т
17.Кашымбекова Р.Т
18.Рахмет Г
19.Жакипбекова Б.Г
20.Сәкібай А
21.Харшинбай М
22.Ботаханова Д
23.Абдуалиева С
24.Сатмаганбетова С
25.Есенова М
26.Сейітханова Қ
27.Орынтаева Ж
28.Токбулатова Г
29.Аханова А
30.Блалова Н.Ж
31.Ермекова А
32.Джакупжанова Г
33.Конакбаева А
34.Алиханова А
35.Баянды Ж,
.36.Аманқұл Г.
37.Ермек А,
38.Жеткін А,
39.Жартыбай Г.
40.Ізбасар
41.А,Омаров Е,
42Ельшибеков С.
43Адрейсова Ш.А
44.Ахметжан А
45.Сауриков О
46.Адрейсова Ш.
47.Ахметжан А
48.Сагимбекова Д
Күн тәртібінде:
1.«№9 жалпы білім беретін мектебі» 2024-2025 оқу жылының жұмысына сараптама.2024-2025 оқу жылының Педагогикалық кеңес құрамын бекіту.
2.Қазақстан Республикасы Ағарту Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 «Мектепке дейінгі тәрбие мен білім беу, бастауыш,негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» бұйрығы талаптарын орындау.
3.Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрінің 2022 жылғы 8қарашадағы № 500
«Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» бұйрығы талаптарын орындау.
4.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» бұйрығы талаптарын орындау.
5. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің террористік тұрғыдан осал объектілері мен білім және ғылым саласындағы қызметті жүзеге асыратын террористік тұрғыдан осал объектілерді терроризмге қарсы қорғауды ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы
6. «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы».А.Ахметжан
7.2024-2025 оқу жылында ҚР-ның жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың
ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатымен танысу..
8.Біртұтас тәрбие бағдарламасын талдау Тәрбие жұмысында нормативтік құжаттардың басшылыққа
алынуы
9.Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар
10.„Нысаналы мектеп“ жобасының мақсатымен таныстыру.
11.2024-2025 оқу жылының оқу жоспарын бекіту
Әртүрлі:
Мұғалімдердің оқу жүктемесін бекіту туралы.
Тыңдалды:
Күн тәртібінің бірінші мәселесі бойынша директор Д.Жолдасова сөз алды.
1-ші сұрақ бойынша директордың оқу-тәрбие ісінің орынбасары Ш.Жакупбекова .«№9 жалпы білім беретін мектебі» 2023-2024 оқу жылындағы атқарылған жүмыстарға сараптама жасап, 2024-2025 оқу жылындағы ұжым алдындағы мақсат пен міндеттермен және биылғы оқу жылының жоспарымен таныстырды. Оқу жүктемесімен ,сынып жетекшілер мен әдістемелік бірлестік жетекшілері тағайындалды.2024-2025 оқу жылының Педагогикалық кеңес құрамын бекітілді.
2-ші сұрақ бойынша Мектеп директоры Д.Жолдасова Қазақстан Республикасы Ағарту Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 «Мектепке дейінгі тәрбие мен білім беу, бастауыш,негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» бұйрығы талаптарын орындау бұйрығына толық тоқталды.Әр пән жетекшілері пән бойынша жалпыға міндетті стандартта нені меңгеру керек екеніне баса назар аударды.
3-мәселе бойынша Директордың оқу-тәрбие ісінің орынбасары Ш.Жакупбекова сөз алды.Мұғалімдерге Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрінің 2022 жылғы 8қарашадағы № 500
«Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» бұйрығы талаптапрын орындау «Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығы (08 ақпандағы өзгерістер мен толықтырулармен) , 1-4 сыныптар үшін 2024 жылғы №27, 2023 жылғы 26 қазандағы № 323 5-11 сыныптар үшін); «Апталық жүктеменің көлемі Үлгілік оқу жоспарымен анықталады. Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2024 жылғы 8 ақпандағы №27 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспарына сәйкес 1-4-сыныптарда оқу үдерісін жүзеге асыру үшін Педагогикалық кеңес пен Қамқоршылық кеңестің қарауына ұсыныс енгізілді. 5-11 сыныптарда – Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2023 жылғы 26 қазандағы №323 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспарына сәйкес. Оқу жоспарының вариативті бөлігіне байланысты 1 А, 1Ә, 1Б сыныптарда «Логика әлемі», 1 В сыныбында «Қызықты грамматика», 2А сыныбында «Математика және логика» , «Жұмбақтар сандығы», 2Ә сыныбында «Математика шыңы», «Сөз сыры», 2Б сыныбында «Поэзия минуты», «Сиқырлы бояулар әлемі», 3А сыныбында «Поэзия минуты», 3Ә,3Б сыныптарында «Тіл мәдениеті» , 4А,4Ә,4Б сыныптарында «Жас шахматшы»,
5-11-сыныптарда «Жаһандық құзыреттер» курсы (5-8-сыныптар, 0,5 сағат) оқытылатын болады. 9-11 сыныптар – аптасына 1 сағат), 10-сыныпта –STEAM «Нақты есептерді шешуге арналған Python тілінде бағдарламалау», «STEAM: зерттеулерден жобаларға дейін» элективті курсы (аптасына 1 сағат), 11-сыныпта – «STEAM: Инженерия» «Зерттеулерден жобаларға»; «STEAM: Менің аймағымның экологиясы» элективті курсы (аптасына 1 сағат).
Бес күндік немесе алты күндік оқу аптасын оқыту мәселесі педагогикалық кеңестің қарауына шығарылады. Кабинеттер мен кабинеттердің саны 1-ден 11-ге дейінгі барлық сыныптарда бес күндік оқу аптасының екі ауысымында
оқытуға мүмкіндік береді. Мектепалды даярлық сыныбы да бес күндік оқу аптасында оқытылады.
4-ші мәселе бойынша директордың оқу-тәрбие ісінің орынбасары: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» бұйрығы талаптарын орындау.Педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесімен таныстырылды.лауазымдық қызметтерімен таныстырылды.
5-ші сұрақ бойынша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің террористік тұрғыдан осал объектілері мен білім және ғылым саласындағы қызметті жүзеге асыратын террористік тұрғыдан осал объектілерді терроризмге қарсы қорғауды ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы Алғашқы әскери жәнетехнологиялық дайындық мұғалімі Тулеубаев Болат Каленович сөз алды. асыратын террористік тұрғыдан осал объектілерді терроризмге қарсы қорғауды ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулықпен таныстырды.Мектебінде терроризмге қарсы қауіпсіздік оқу-жаттығуы өтетін мерзімін,жоспарын таныстырып өтті.
6. «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы».А.Ахметжан сөз алды.Әртүрлі өркениетті қоғам үшін сыбайлас жемқорлықпен күресу өзекті мәселенің бірі болып табылады. Сыбайлас жемқорлық заман ағысымен бірге өсіп-өркендеп, мол қаражат және қоғамдық бәсекелестік пайда болған жерлерге тамырын жайып, бүгінгі күнге дейін жойылмай отырған кеселдің бірі. Бұл кесел дамушы елдердермен бірге біздің жас мемлекетімізге де орасан зор нұқсан келтіруде.«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» жылдық жоспармен таныстырды.Бұйрықтармен таныстырылды.
7-ші сұрақ бойынша.2024-2025 оқу жылында ҚР-ның жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатымен таныстырды директордың оқу-тәрбие ісінің орынбасары Ш.Адрейсова.Сонымен қатар әдістемелік бірлестік жетекшілері де өз ойын айтты.Биылғы жылы жаңадан қосылған жобаларға да тоқталып кетті.
8.Біртұтас тәрбие бағдарламасын талдау Тәрбие жұмысында нормативтік құжаттардың басшылыққа
алынуы жайлы директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Д.Сагимбекова сөз алды.«Біртұтас тәрбие бағдарламасын» басшылыққа алып жүргізілетіні туралы ақпарат берді . Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген, әлемдік озық білімді игерген саналы азаматты тәрбиелеу мақсаты көзделеді.
Ұлт болашағы балалар мен жастардың бойына қандай құндылықтар сіңіретініне байланысты, сол себепті өскелең ұрпақты тәрбиелеу – мемлекеттің маңызды міндеттерінің бірі.
Сондықтан «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы елімізді жаңартатын «Қағидамыз – әділдік, тірегіміз – жауапкершілік, мақсатымыз – өрлеу» ұстанымына негізделеді.
БАҒДАРЛАМАНЫҢ МАҚСАТЫ:
қазақстандық мәдениет құндылықтары негізінде азаматтық жауапкершілік пен патриотизм, парасаттылық пен адалдық, ар-ұждан, рухани-адамгершілік қасиеттерін бойына сіңірген, үйлесімді дамыған тұлға қалыптастыру.
Бағдарламаны іске асыру құндылыққа бағдарланған және құзыреттілік тәсілдемелеріне негізделеді. Олар оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың өзара үйлесімді бірлігін қамтамасыз етеді.
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық
Құзыреттілік: ұлттық мүддені дамыту
Қазақстанның тарихын, мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну;
Қазақстанның тарихы мен мәдениетіне құрмет көрсету;
Қазақстанның мемлекеттік рәміздеріне, ұлттық мерекелерге құрмет көрсету;
Құндылық: бірлік және ынтымақ
Құзыреттілік: тиімді коммуникация
қоғамның игілігіне, қоршаған ортаны қорғауға және адамдардың өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған іс-әрекеттер мен шешімдерде қоғам алдындағы міндеттерді жүзеге асыру және орындау; мектептегі және мектептен тыс іс-шаралар мен волонтерлік қызметте басқаларға көмектесуге және қоғамдық пайдалы істерге қатысуға дайын болу.
9.Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар
10-шы сұрақ бойынша мектеп директоры Д.Жолдасаова сөз алды.„Нысаналы мектеп“ жобасының мақсатымен таныстыру.«943 – елдің нысаналы мектептерін дамыту» республикалық жобасының аясында «Барлығына қолжетімді сапалы білім: мектептерді бірлесіп дамыту стратегиясы» тақырыбы бойынша мектептің жеке портреті дайындалды. Бұл нысаналы мектептің (бұдан әрі – НМ) оқу-тәрбие үдерісін, басқарушылық және кадрлық қамтамасыз етуді, материалдық-техникалық жабдықтауды қамтамасыз етудегі негізгі қажеттіліктерін анықтау үшін мәліметтерді талдауды қамтитын аналитикалық құжат. Аналитикалық құжаттың мақсаты – НМ-ті басқару, кадрлық ресурстар, МТБ, қаржыландыру және басқа да қажеттіліктерін анықтау және бағалау.Қазіргі таңда «Нысаналы мектеп бойынша 31 мұғалім курстан өтуде.
Директордың оқу-тәрбие ісінің орынбасары Ш.Адрейсова 2024-2025 оқу жылының оқу жоспарымен таныстырды, талқыға салынды.Мектепішілік бақылау жоспарымен таныстырылды.Бірлестік жетекшілерін сайланды.
Педагогикалық кеңес шешімі:
1.Педагогикалық құрамның шешімі бойынша төрайымы Д.Жолдасава,хатшысы К.Калибекова тағайындалсын.
2.Қазақстан Республикасы Ағарту Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 «Мектепке дейінгі тәрбие мен білім беу, бастауыш,негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» бұйрығы талаптарын орындау әр пән мұғаліміне жүктелсін.
3.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» бұйрығы талаптарын орындау.Директордың оқу –тәрбие ісінің орынбасары Ш.Адрейсоваға жүктелсін.
4.Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрінің 2022 жылғы 8қарашадағы № 500 «Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» бұйрығы талаптапрымен әрбір педогоикалық ұжым мүшелері танысып,әдістемелік отырыс барысында талқылансын.
5.Мектептің құқықтық үйлестіру кеңесінің құрамы бекітілсін Мектеп-интернат әкімшілігінің №100 бұйрығы «31» тамыз 2023 ж бойынша қызметкерлер арасынан 7 адамнан тұратын құқықтық үйлестіру кеңесін құрылды.Кеңес төрағасы мектеп-интернат директоры:
6.Төртінші мәселе бойынша Мектеп-интернаттың бір жылдағы жұмысына талдау, оқу жүктемесін бөлу,жаңа оқу жылына жоспарларын бекіту туралы мекеп-интернат директорының оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Адрейсова Ш.А 2022-2023 оқу жылындағы атқарылған жүмыстарға сараптама жасап 2023-2024 оқу жылындағы ұжым алдындағы мақсат пен міндеттермен және биылғы оқу жылының жоспарымен таныстырды.Мектеп-интернат әкімшілігінің №77 бұйрығы 31 тамыз 2023ж сәйкес оқу жүктемесімен ,сынып жетекшілер мен әдістемелік бірлестік жетекшілері тағайындалды.
7.Бесінші мәселе бойынша директордың тәрбие жөніндегі орынбасары
Д Сагимбекова ,2023-2024 оқу жылында тәрбие жұмысы «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» басшылыққа алып,сынып жетекші,тәрбиешілермен бірлестік жұмысында жеке қаралсын.
Хатшы _____________ / Қалибекова Қ.М.
Төрайымы _____________ / Жолдасова Д.Т