Мектеп директоры А.Төкейбекованың тамыз педагогикалық кеңесінде сөйлеген сөзі
Мектеп директоры А.Төкейбекованың тамыз педагогикалық кеңесінде сөйлеген сөзі 31.08.2019 ж.
Білім және ғылым
Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев республикалық тамыз конференциясының пленарлық отырысында 8 бағыт бойынша нақты тапсырмалар берген болатын.
Ол «Қазіргі жаһандану дәуірінде жаңа технологияның қарқынды дамуы өмірімізге түбегейлі өзгерістер әкелді. Адам капиталына, білім саласына қойылатын талаптар мүлдем өзгеше. Сапалы білім қарқынды дамудың басты шартына айналды» деп атап көрсетті және бірнеше мәселелерге нақты тоқталды.
БІРІНШІ МӘСЕЛЕ. Білім сапасын көтеру үшін кешенді шаралар қабылдау қажет. Бұл, алдымен, мұғалімдердің біліктілігіне, оқулықтардың сапасына, заман талабына сай инфрақұрылым мен материалдық қорға байланысты мәселелер.
Бүгінде мұғалімдерді кәсіби тұрғыдан дамыту Білім және ғылым министрлігінің салалық құрылымдары өткізетін курстармен және семинарлармен шектеледі. Дегенмен, аталған курстарда мұғалімдер қауымын толғандыратын өзекті мәселелер назарға алынбай қалады.
Бұл жерде Президент мұғалімдеді бағалау жүйесінің қажет екеніне, бірақ оны түзету қажеттігіне тоқталды.
ЕКІНШІ МӘСЕЛЕ. Тәрбие – сапалы білімнің негізгі арқауы, діңгегі Еліміздің жастары өзін жеке тұлға ретінде дамытумен қатар, мемлекеттің озық инновацияларға сай өркендеуіне зор үлес қосуы қажет. Бұл – қазіргі білім және тәрбие беру үдерісінің алдында тұрған маңызды міндет. Отандық білім саласы туған жеріңе, қоршаған ортаңа, өз тарихыңа құрметпен қарауға тәрбиелеп, ұлттық құндылықтарды дәріптеуі тиіс.
Все эти установки отражены в программных статьях Елбасы "Рухани жаңғыру" и "Семь граней Великой степи". Педагогам предстоит продвигать эти ценности на всех ступенях образования, во всех образовательных учреждениях, в том числе частных
ТРЕТЬЕ. Необходимо определить дальнейшую стратегию развития среднего образования. Сегодня в мире сложился определенный стандарт общего среднего образования, рассчитанный на 12-летнее обучение. В 60% стран мира школьное обучение начинается с 6 лет, что способствует более раннему интеллектуальному развитию и социализации ребенка. ПорученоПравительству обеспечить продуманный, плавный переход к новой 12-летней модели в рамках реализации новой Госпрограммы развития образования и науки до 2025 года.
ЧЕТВЕРТОЕ. Требует своего решения проблема трехсменных и малокомплектных школ. Мы будем и дальше продолжать строительство и модернизацию школ, учитывая демографические тенденции, связанные с увеличением численности населения.
БЕСІНШІ МӘСЕЛЕ. Үштілді білім беру жүйесін енгізу – күн тәртібіндегі өзекті тақырып. Ең алдымен, бұл мәселені жан-жақты талдап, салмақты шешімге келу қажет. Үштілді жүйеге көшу оқытушылар мен білім беру бағдарламаларының дайындығына қарай жүзеге асады. Бұл ретте, ғылыми-жаратылыстану пәндерін ағылшын тілінде оқыту білім орталықтарының кадрлық мүмкіндігіне қарай, оқушылар мен ата-аналардың қалауы бойынша іске асуы тиіс. ағылшын тілін оқытуды 2-3-ші сыныптан немесе ата-аналардың қалауына қарай 5-ші сыныптан бастау орынды әрі тиімді болады деп санаймын. Ал, жоғары сыныптарда жаратылыстану-техникалық пәндерді мектептердің дайындығына қарап жүргізу қажет.
ШЕСТОЕ. Важно осуществить реальное повышение статуса педагога. В проекте Закона "О статусе педагога" предусмотрены комплексные меры поддержки. Это и сокращение нагрузки учителей, и гарантия защиты чести и достоинства, и материальные стимулы. Важнейшие из них – доплата в двукратном размере за классное руководство и проверку тетрадей; увеличение периода отпуска для всех педагогов до 56 дней; доплата за степень магистра и другие меры. Отдельно предусмотрены нормы по сокращению нагрузки на педагога, установлению запрета на привлечение к несвойственным функциям, предоставление чрезмерной отчетности, проведение необоснованных проверок.
ПорученоПравительству в целях привлечения квалифицированных кадров в систему образования увеличить заработную плату учителей в 2 раза в течении четырех лет. Полагаю, что принятие Закона и указанных мер приведет к существенным изменениям в жизни учителей.
СЕДЬМОЕ. Важно преодолеть образовательное неравенство. У нас не должно быть различий в уровне образования между детьми в городе и на селе. Стандарты образования должны быть едиными. То же самое касается и программ образования. Все дети независимо от места проживания или социального статуса их родителей должны иметь доступ к качественному образованию.
Отдельно Президент обратился к родительской общественности. Роль родителей в развитии детей трудно переоценить. Нельзя перекладывать всю ответственность за обучение и воспитание наших детей на детские сады и школу. Именно в семье формируется личность. Все родители должны об этом помнить и воспитывать своих детей в атмосфере уважения к труду учителей.
Аталған барлық мақсат-міндеттер Үкімет әзірлеп жатқан "Білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасында" толық қамтылады. Осыған сәйкес біз де өз жұмысымызды жоспарлаймыз. Алда мектептің 5 жылға арналған даму стратегиясын құруымыз қажет. Оған Президент белгілеген бағыттарды ескере отырып, STEM технологияларын қолдануға дағдылануды, кәсіби бағдар беру мәселелерін, бизнес және кәсіпкерлік пәнін оқытуды, Рухани жаңғыру бағдарламасын іске асыруды қосуымыз керек. Осыған сәйкес мектептің жылдық жоспары да жаңаша бекітілетін болады.