Мақсаты: үйде баланың эмоционалдық интеллектінің даму ерекшеліктерін анықтау; педагог мен отбасының бірлескен жұмысының бағыттарын анықтау.
Құрметті ата-ана! Балаңыздың мінез-құлқына көбірек сәйкес келетін нұсқаны ескере отырып, сұрақтарға жауап беруіңізді өтінеміз. (Белгілеңіз: Иә / Кейде / Жоқ)
|
№ |
Сұрақ |
Иә |
Кейде |
Жоқ |
|
1 |
Балаңыз өз сезімін қалай айту керектігін біле ме (мысалы, «мен ашуланамын», «мен қуанамын»)? |
|
|
|
|
2 |
Ол басқа балалар жылағанда немесе қиналғанда оларға жаны ашиды ма? |
|
|
|
|
3 |
Ол басқа балалардың, достарының жетістіктеріне қуана ма? |
|
|
|
|
4 |
Ол егер ашуланса, сіздің көмегіңізсіз тыныштала ала ма? |
|
|
|
|
5 |
Баланың өз қателіктерін айтудан қорқатынын байқайсыз ба? |
|
|
|
|
6 |
Балаңыз басқа балалармен оңай байланыста бола ма? |
|
|
|
|
7 |
Ойыншықтарымен, тәттілерімен, заттарымен бөлісе ме? |
|
|
|
|
8 |
Мінез-құлқымен емес, өтінішті сөзбен жеткізе ала ма (мысалы, үндемей ренжу)? |
|
|
|
|
9 |
Бала өз қалауы мен уайымы туралы айта ма? |
|
|
|
|
10 |
Бала басқа адамдардың көңіл-күйіне қызығушылық таныта ма («Мұңайып тұрсың ба?», «Көңілдісің бе?»)? |
|
|
|
Нәтижелерді интерпретациялау:
8–10 «Иә» – эмоционалды интеллекттің дамуының жоғары деңгейі.
5–7 «Иә» – орташа деңгей, жекелеген аспектілерде қолдау қажет.
4-ке дейін «Иә» – төмен деңгей, эмоцияық саланы дамыту үшін жүйелі жұмыс қажет.
Ата-аналарға ұсыныстар
- Балаңызбен ертегілер, мультфильмдер, өмірлік жағдайлар кейіпкерлерінің сезімдері мен эмоцияларын жиі талқылаңыз.
- Эмоцияларды іс-әрекетпен емес, сөзбен жеткізу қабілетін қолдаңыз.
- Эмпатияға, ризашылыққа, басқаларға қамқорлық жасауға шақырыңыз.
- Өз эмоцияларыңызды балаңызбен бөлісіңіз: «Мен бүгін қуаныштымын, өйткені...».