Ұлы Жеңістің 70 жылдығына арналған «Тағзым саған, Ұлы Жеңіс» атты іс-шаралар жоспары. (қалалық жоспар бойынша)
№ |
Өтетін іс-шара түрлері |
Жұмыс түрі |
Өтілетін күні |
Өтетін жер |
Қатасатын сыныптар |
1 |
«Ардагерлер мәңгілік жадымызда» |
Тимур қозғалысы |
09.01- 09.05.2015 |
Ардагерлердің үй-жайлары |
5-8 сыныптар |
2 |
«Ұлы Жеңіске – 30 игі іс» |
«Жас Ұлан» ұйымының қозғалысы |
09.01 – 09.05.2015 |
Мектеп-лицей ғимараты |
«Жас Ұлан» ұйымы мүшелері |
3 |
«Киелі мұрамызға тағзым» |
сенбіліктер |
09.01- 09.05.2015 |
Мектеп-лицей ғимараты |
2-11 сыныптар |
4 |
«Мектеп және ардагер: 70 мерейтойлық сәттер» |
Патриоттық акция |
09.01 – 09.05.2015 |
Мектеп-лицей ғимараты |
2-11 сыныптар |
5 |
«Есімдері мәңгі есімізде» |
Ардагерлер туралы жоба қорғау |
04.02.2015 |
№1 ОМ, №9 ОМ |
7-8 сыныптар |
6 |
«Ұлы Жеңіс – ел есінде» |
Ғылыми-практикалық конференция |
11.02.2015 |
гимназия |
9-10 сыныптар |
7 |
«Ұлы Жеңісті - жақындатқандар» |
Театрландырылған қойылым |
18.02.2015 |
№17 ОМ |
6-7 сыныптар |
8 |
«Соғыс солдаты» |
Презинтация байқауы |
25.02.2015 |
№5 ОМ |
8-9 сыныптар |
9 |
«Отан үшін от кешкендер» |
Эссе, шығарма жазу байқауы |
04.03.2015 |
№7 М/Г |
7-8 сыныптар |
10 |
«Біз Жеңістің ұрпақтарымыз» |
Білгірлер сайысы |
11.03.2015 |
№8 ОМ |
9-10 сыныптар |
11 |
«Ерлер істері – ел есінде» |
Сурет байқауы |
16.03.2015 |
№24 ОМ |
5-6 сыныптар |
12 |
«Отанымыздың жас қорғаушылары» |
Әскери-патриоттық ойын |
08.04.2015 |
№10 ОМ |
8-9 сыныптар |
13 |
«Қалқан» |
әскери-спорттық ойын |
15.04.2015 |
№15 М/Л |
7-8 сыныптар |
14 |
1941-1945 жж Ұлы Отан соғысына балқаштықтардың қосқан үлесі |
Ғылыми-практикалық конференция |
22.04.2015 |
Оқушылар сарайы |
|
15 |
«Ерліктің мәңгілік алауы» |
Әскери-патриоттық ән айту байқауы |
06.05.2015 |
№4 ОМ, Оқушылар сарайы |
10 сынып |
16 |
Шахматтан қалалық біріншілік |
Жарыс (швейцариялық жүйе бойынша) |
08.05.2015 |
||
17 |
Жалпы-спорттық іс-шаралар |
Жеке жоспар бойынша |
01.01.2015- 09.05.2015 |
2-10 сыныптар |
|
18 |
«Ардагерлерге мың тағзым» |
Қалалық шеру |
09.05.2015 |
7-11 сыныптар |