Бауыржан Момышұлы атындағы жалпы білім беретін мектебінде 7 –қазан күні мектеп психологы Абдуалиева З.Н. сынып жетекшілерге АСППМ жүйесімен жұмыс істеуді туралы түсіндірмежұмысын жүргізді.
Бауыржан Момышұлы атындағы жалпы білім беретін мектебінде 7 –қазан күні мектеп психологы Абдуалиева З.Н. сынып жетекшілерге АСППМ жүйесімен жұмыс істеуді туралы түсіндірмежұмысын жүргізді.
Мақсаты: Сынып жетекшілергеАСППМ жүйесінен оқушылар туралы мәліметтерді дұрыс алу және талдау тәсілдерін үйрету, жеке деректермен жұмыс істеу мәдениетін қалыптастыру.
Негізгі міндеттері:
1. Психологтың АСППМ жүйесіне кіру және қажетті бөлімдерді табу дағдыларын қалыптастыру;
2. Оқушылардың жеке және оқу мәліметтерін (жасы, сыныбы, үлгерімі, қатысуы, мінез-құлық көрсеткіштері) табу және талдау жолдарын көрсету;
3. Мәліметтерді психологиялық диагностика, бақылау және кеңес беру жұмыстарында қолдану жолдарын түсіндіру;
4. Құпиялылық пен этика қағидаларын сақтау маңыздылығын еске салу.
Үйрету барысында қаралатын негізгі тақырыптар:
1. АСППМ жүйесіне кіру
• Пайдаланушы аты мен құпиясөз арқылы кіру
• Негізгі мәзір мен деректер бөлімдері
2. Оқушылар туралы мәліметтерді іздеу және талдау
• Сынып немесе оқушы бойынша іздеу
• Үлгерім, қатысу, мінез-құлық, жетістіктер картасын қарау
• Қажетті ақпаратты Excel немесе PDF форматында шығару
3. Психологиялық мақсатта ақпаратты қолдану
• Тәуекел тобындағы оқушыларды анықтау
• Әлеуметтік жағдайы төмен немесе бейімделу қиындығы бар балаларды бақылау
• Психологиялық зерттеулер мен әңгімелесу кезінде мәліметтерді ескерту
4. Дербес деректерді қорғау және этикалық нормалар
• Мәліметті бөгде адамдарға бермеу
• Оқушының жеке ақпаратымен жұмыс кезінде құпия сақтау
• Электронды жүйеден шыққанда өз логинінен шығуды ұмытпауБауыржан Момышұлы атындағы жалпы білім беретін мектебінде 7 –қазан күні мектеп психологы Абдуалиева З.Н. сынып жетекшілерге АСППМ жүйесімен жұмыс істеуді туралы түсіндірмежұмысын жүргізді.
Мақсаты: Сынып жетекшілергеАСППМ жүйесінен оқушылар туралы мәліметтерді дұрыс алу және талдау тәсілдерін үйрету, жеке деректермен жұмыс істеу мәдениетін қалыптастыру.
Негізгі міндеттері:
1. Психологтың АСППМ жүйесіне кіру және қажетті бөлімдерді табу дағдыларын қалыптастыру;
2. Оқушылардың жеке және оқу мәліметтерін (жасы, сыныбы, үлгерімі, қатысуы, мінез-құлық көрсеткіштері) табу және талдау жолдарын көрсету;
3. Мәліметтерді психологиялық диагностика, бақылау және кеңес беру жұмыстарында қолдану жолдарын түсіндіру;
4. Құпиялылық пен этика қағидаларын сақтау маңыздылығын еске салу.
Үйрету барысында қаралатын негізгі тақырыптар:
1. АСППМ жүйесіне кіру
• Пайдаланушы аты мен құпиясөз арқылы кіру
• Негізгі мәзір мен деректер бөлімдері
2. Оқушылар туралы мәліметтерді іздеу және талдау
• Сынып немесе оқушы бойынша іздеу
• Үлгерім, қатысу, мінез-құлық, жетістіктер картасын қарау
• Қажетті ақпаратты Excel немесе PDF форматында шығару
3. Психологиялық мақсатта ақпаратты қолдану
• Тәуекел тобындағы оқушыларды анықтау
• Әлеуметтік жағдайы төмен немесе бейімделу қиындығы бар балаларды бақылау
• Психологиялық зерттеулер мен әңгімелесу кезінде мәліметтерді ескерту
4. Дербес деректерді қорғау және этикалық нормалар
• Мәліметті бөгде адамдарға бермеу
• Оқушының жеке ақпаратымен жұмыс кезінде құпия сақтау
• Электронды жүйеден шыққанда өз логинінен шығуды ұмытпау
