Бірінші сыныпта оқитын оқушылардың психологиялық диагностикалық зерттеуі
Тақырып: «Мектеп суреті» әдістемесі
Зерттеу өткізілген күні: қыркүйек, 2015ж.
Зерттеу мақсаты: 1-ші сыныпта оқитын балалардың мектеп дәлелі мен бейімделудің диагностикасы. Мектепке көз қарасын анықтау.
Зерттеуші психологтар Абдуалиева З.Н, Тажикеева М.Н.
Қатысушылардың саны:1Ә-23 , 1Б-16
Зерттелушілердің көңіл – күйі : өте жақсы
Құрал – жабдық: таза парақтар, қаламсап, түрлі-түсті қарындаштар
Зерттеу барысы : қыркүйек айында 39 бала зерттелді. Балаларға «Мектеп суреті» әдістемесі ұсынылды. Сол үшін балаларға таза парақ пен түрлі-түсті қарындаштар алып, өз мектебін суреттеу ұсынылады.
Зерттеу қорытындысы:
Деңгей/сынып |
1 Ә |
1 Б |
Жоғарғы деңгей Мектепке жағымды көзқарас қалыптасқан |
1 - 4% |
2 - 16% |
Орташа деңгей Мектепке бейтарап қарым-қатынас |
19- 83% |
13 - 81% |
Төмен деңгей Жағымсыз қарым–қатынас |
3 - 13% |
1 - 6 % |
Барлығы: |
23- 100% |
16 - 100% |
Нәтижелер мен кепілдемелер:
1.Мұғалімдерді нәтижелермен таныстыру және осы жағдайды түзету үшін жоспар құру.
2. Ата-аналар жиналысында ата-аналарды зерттеу нәтижелермен таныстыру.