Педагог психологтың жылдық жоспары
«Бауыржан Момышұлы атындағы
жалпы білім беретін мектебі» КММ
директоры
_______________ Абдуалиева А.Т.
«___»___________ 2023ж
ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫҢ 2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Мақсаты:білімалушылардытабыстыоқыту, дамыту,әлеуметтендіру жәнекәсібибілімберу траекториясынсаналытаңдауды қалыптастыруүшінпсихологиялық-педагогикалықжәнеәлеуметтікжағдайлар жасауға бағытталған психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру
Міндеттері:
1)Оқытупроцесіндебілімалушыларментәрбиеленушілердіңдаму жағдайынпсихологиялық-педагогикалықталдау,негізгіпроблемалармен олардыңтуындаусебептерінанықтау,олардышешуқұралдарынайқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2)білімалушылардыңжекеерекшеліктеріменерекшеқажеттіліктерін ескереотырып,оқытунәтижелерінеқойылатынмемлекеттікжалпығаміндетті білім берустандартыныңталаптарын орындауға жәрдемдесуболып табылады;
3)әлеуметтікқауіпсіздік,психологиялықденсаулықпроблемаларын еңсеругежәнедеструктивтімінез-құлықнысандарыныңалдыналуға,білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларынәзірлеужәне енгізу;
4)білімберупроцесінеқатысушыларға,олардыңжекеқұқықтарына қысымжасамай,өзаракөмек,эмпатия,жауапкершілік,өзінесенімділік,шешім қабылдауқабілеті,белсендіәлеуметтікөзараіс-қимылқағидаттарынтәрбиелеу менқалыптастыруға жәрдемдесуболыптабылады;
5)білімалушыларментәрбиеленушілердіңжекемүмкіндіктерімен ерекшеқажеттіліктерінескереотырып,олардыәлеуметтендірудіңтиімді жағдайларынжасауүшінбілімберупроцесінеқатысушыларғапсихологиялық-педагогикалықсүйемелдеукөрсететінпедагогтерменмамандардыңпәнаралық, командалықөзара іс-қимылынқамтамасыз ету;
9)377-бұйрық бойынша білімберуұйымыныңалқалыоргандарыменжәнебілімберу, денсаулықсақтау,халықтыәлеуметтікқорғау,ішкіістермүдделіоргандарымен өзара іс-қимыл жасау болыптабылады
р/с |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындалу нысаны |
Жауапты |
Орындалу белгісі |
1
|
Мектепке дайындығын анықтау «Керн-Йирасек» тесті
|
Диагностикалау |
1-сынып білім алушылары |
Қыркүйек |
|
Педагог-психолог
|
Анықтама қорытындыын байланыты хаттама
|
Қазан |
|||||||
2 |
Н.Г.Лусканованың "Оқу мотивациясының деңгейін бағалау" сауалнамасы (1-4 сыныптар) |
1-4 сыныптар |
Қыркүйек/қазан |
||||
3 |
Оқу мотивациясының деңгейін бағалау сауалнамасы (5-11 сыныптар) |
Диагностикалау
|
5-11 сыныптар |
Қыркүйек Қазан |
|
Педагог-психолог |
asppm.kz |
4 |
«Ағаштағы орныңыз қайсы?» өзін-өзі бағалаудың проективтік әдістемесі |
5-сыныптар |
|||||
5 |
Ақыл-ой дамуының мектептік тесті (АДМТ — ШТУР) |
6-7-8 сыныптар |
|||||
6 |
"Алаңдаушылық шкаласы" әдісі (Кондаш) |
8-9-10-11сыныптар |
Қазан |
||||
7 |
«Психикалық күйлердің өзін-өзі бағалауы» сауалнамасы (Айзенк бойынша) |
||||||
8 |
Орта және жоғары мектепте оқуға деген мотивация мен эмоционалды қатынасты диагностикалау әдістемесі (Спилбергер-Андреева) |
6-11 сыныптар |
|||||
9 |
Филлипстің мектепте үрейлену деңгейін саралау әдістемесі |
4-8 сыныптар |
Қараша |
|
Педагог-психолог |
asppm.kz |
|
10 |
«Білім алушылар арасында интернет ресурстарын тиімді пайдалану» |
8-9-10-11 сыныптар |
Қараша |
||||
11 |
Э.Ф.Замбацявичененің бастауыш сынып оқушыларының ақыл-ой дамуы деңгейін анықтаудың стандартталған әдістемесі |
1-2 сыныптар |
Қазан/ қараша |
|
Педагог-психолог |
asppm.kz |
|
12 |
Агрессивтілікті диагностикалауға арналған Басс-Дарки әдістемесі |
7-8-9-10-11 сыныптар |
|||||
13 |
Бек мазасыздық шкаласы |
10-11 сыныптар |
|||||
14 |
Э.Ф.Замбацявичененің бастауыш сынып оқушыларының ақыл-ой дамуы деңгейін анықтаудың стандартталған әдістемесі |
3-4 сыныптар |
|
Педагог-психолог |
asppm.kz |
||
15 |
«Ағаштағы орныңыз қайсы?» өзін-өзі бағалаудың проективтік әдістемесі |
||||||
16 |
Оқу мотивациясының деңгейін бағалау сауалнамасы (5-11 сыныптар) |
5-11сыныптар |
|||||
17 |
Оқушылардың мамандық таңдауға дайындығын анықтау (9-11сыныптар) |
9-10-11 сыныптар |
Желтоқсан |
||||
18 |
Социометрия |
|
1-4 сыныптар |
Қаңтар |
|
Педагог-психолог |
asppm.kz |
19 |
Л.РЕБЕККАНЫҢ «ТҰЛҒАНЫҢ КОГНИТИВТІ-ӘРЕКЕТТІК СТИЛІН АНЫҚТАУ» ӘДІСТЕМЕСІ |
|
7-11 сыныптар |
Қаңтар |
|
Педагог-психолог |
asppm.kz |
20 |
Э.Ф.Замбацявичененің бастауыш сынып оқушыларының ақыл-ой дамуы деңгейін анықтаудың стандартталған әдістемесі |
|
0-4 сыныптар |
Ақпан |
|
Педагог-психолог |
asppm.kz |
21 |
Г. Шмишек, К. Леонгардтың тест - сауалнамасы |
|
8-11 сыныптар |
Ақпан |
|
Педагог-психолог |
asppm.kz |
22 |
Оқу мотивациясының деңгейін бағалау сауалнамасы (5-11 сыныптар) |
|
5-11 сыныптар |
Сәуір |
|
Педагог-психолог |
asppm.kz |
23 |
«Ағаштағы орныңыз қайсы?» өзін-өзі бағалаудың проективтік әдістемесі
|
|
1-2 сыныптар |
Сәуір |
|
Педагог-психолог |
asppm.kz |
24 |
«Психикалық күйлердің өзін-өзі бағалауы» сауалнамасы (Айзенк бойынша) |
|
8-11 сыныптар |
Мамыр |
|
Педагог-психолог |
asppm.kz |
25 |
5-сыныпқа көшкен оқушылардың мектепке бейімделуі және отбасындағы климаттың әсер ету деңгейін анықтауБейімделу сабағы «5-сынып дегеніміз не?» Тренинг |
Диагностикалау
|
педагог
|
Қыркүйек |
|
Педагог-психолог |
Анықтама |
26 |
1-сынып ата-аналарына арналған 1.Бейімделу сабағы «Алғаш рет - бірінші сыныпта!» 2.Бірінші сынып оқушыларына бір-бірімен байланыс орнатуға үйретіп, мектепке бейімделуіне көмек көрсету. Тренинг |
||||||
27 |
Педагогтың кәсіби мотивациясын және оның өзін өзі бағалау деңгейін зерттеу әдістемесін жүргізу
|
Педагогтар
|
Қаңтар |
|
Педагог-психолог
|
Анықтама
|
|
28 |
«Мен... деп санаймын немесе ...міндеттімін» әдістемесі (И.П.Посашкова)
|
||||||
29 |
«Оқушының мамандық таңдауында ата-анасының маңызы» |
9-10-11 сынып ата-аналары |
Қаңтар |
|
Педагог-психолог |
||
30 |
Ата-анамен баланың қарым-қатынасындағы қаталдық көріністерін зерттеу |
Бастауыш және орта буын ата-анлары |
Желтоқсан |
||||
31 |
Қорқыныш сезімінен арылуға және өз-өзіне деген сенімділікті арттыруға арналған ойындар мен жаттығулар |
Түзете-дамыту |
Бастауыш және орта буын білім алушылары |
Қараша |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат |
32 |
Баланың отбасындағы қарым-қатынасы мен эмоционалдық күйін диагностикалау және түзету-дамыту жаттығулары «Отбасы суреті» әдістемесі |
Желтоқсан |
|||||
33 |
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін диагностикалау және түзету-дамыту жаттығуларын жүргізу |
1-4 сынып білім алушылары |
Желтоқсан |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат |
|
34 |
Аутодеструктивті мінез-құлықтың (суицидке бейімділік) алдын алуда психокоррекциялық сабақтар |
8-11 сынып білім алушылары |
Желтоқсан |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат |
|
35 |
Бесінші сынып оқушыларының орта буынға кіруімен байланысты бейімделу бағдарламасы негізінде атқарылатын жұмыстар 1-дамыту сабағы. «5-сынып дегеніміз не?»; 2-дамыту сабағы. «Өзіңді таны»; 3-дамыту сабағы. «Орта мектептегі жаңа оқушы»; 4-дамыту сабағы. «Біз бір-бірімізді түсінеміз бе?»; 5-дамыту сабағы. «Сезім әлемі»; 6-дамыту сабағы. «Біздің мұғалімдеріміз»; 7-дамыту сабағы. «Дос іздеп жүрмін»; 8-дамыту сабағы. «Біз және біздің сынып»
|
Дамыту сабағы |
5-сынып білім алушылары |
Қаңтар |
|
Педагог-психолог |
Хаттама |
36 |
Дөңгелек үстел «Менің болашақ мамандығым» |
Профилактика-психологиялық ағарту |
9-10 сыныптар |
Ақпан |
|
Педагог-психолог |
Хаттама |
37 |
Тренинг «Мамандық өмір таңдауы» |
10-11 сыныптар |
|||||
38 |
Жоғары сынып оқушыларына арналған тренинг сабақтар: 1.«ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?»; 2.«Емтихан кезінде стресстен қалай арыламыз?»; 3.«Емтихан кезінде стресстен қалай арыламыз?»; 4.«Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиялық арылу әдісі»; 5.«Емтихандағы өз-өзіне сенімділік». |
11-сыныптар |
Ақпан |
|
Педагог-психолог |
Бума жинақтау |
|
39 |
«Жаңа формациядағы педагог» семинар-тренинг |
Педагогтар |
Желтоқсан |
|
Педагог-психолог |
Хаттама |
|
40 |
Шағын дәріс «Дарынды балалардың психологиялық ерекшеліктері» |
Жетекшімен жұмыс |
Қаңтар |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат |
|
41 |
Бірінші сынып оқушыларының мектепке оқуға бейімделуі семинар-тренинг «Баланың бас ұстазы ата-ана» |
Ата-ана және педагогтар |
Ақпан |
|
Педагог-психолог |
Хаттама |
|
42 |
«Отбасы махаббаты неде?» ата-аналарға арналған тренинг
|
Ата-аналар |
ақпан |
||||
43
|
«Баланың мектепке баруға байланысты туындайтын қиындықтар» |
Профилактика-психологиялық ағарту |
МАД және 1-сынып ата-аналары |
тамыз |
|
Педагог-психолог |
Баяндама |
Бастауыш сынып ата-аналары |
Қыркүйек |
||||||
44 |
«Мектеп, оқушы, ата-ана: ынтымақтастық қырлары" |
Ата-аналар |
Желтоқсан |
|
Педагог-психолог |
||
45 |
«Бала өміріндегі жәбірлену" |
Ата-ана және педагогтар |
Наурыз |
Педагог-психолог |
|||
46 |
Ата-аналар, педагогтар, білім алушылармен қажетіне қарай жүргізілетін жеке-дамыту сабақтары мен жеке кеңестер |
Консультациялық |
Барлық білім беру процесіне қатысушы |
Наурыз, сәуір, мамыр |
|
Педагог-психолог |
Жеке бума жинақтау |
47 |
1-сынып және мектеп алды даярлық тобы ата-аналарына «Баланың мектепте оқуға психологиялық даярлық мәселелері» |
МАД және 1-сынып ата-аналары |
Тамыз/ қыркүйек |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат |
|
48 |
Бірінші сынып оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктері мен психологиялық өзгерістері |
||||||
49 |
Жеткіншектерге психологиялық кеңес: -жеткіншекке жадынама -өз-өзіңді қорғаудың 8-тәсілі |
5-6-7-8 сыныптар |
Үнемі |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат |
|
50 |
Кеңестер: 1. «Мамандық таңдаудағы негізгі мотивтер» 2. «Мамандық таңдаудағы ең кең таралған қателіктер» 3. «Таңдалған шешімге жеті қадам» 4. «Мамандық таңдау бойынша ата-аналарға арналған жаднама» |
9-10-11 сыныптар |
Жыл бойы |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат
|
|
51 |
Психологиялық кеңес:
|
Консультациялық |
Қажетіне |
Жыл бойы |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат |
52 |
ҰБТ-ға дайындық бойынша психологиялық кеңес -мектеп бітірушілерге емтихан тапсыруға дайындық бойынша ақыл-кеңес; -емтихан қарсаңында; -ҰБТ-ға қатысу; -тестке қатысты кеңес; -емтиханға дайындықты дұрыс ұйымдастыру туралы психологиялық кеңес; -тесті сәтті орындау үшін қажет жаднама. |
11-сынып білім алушылары |
Сәуір |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат |
|
53 |
Педагогтарға психологиялық кеңес: -ойды қалай дамытамыз? -есте сақтаудың кейбір заңдылықтары; -бала сізден қорықпасын десеңіз; -балалар сізден жалықпасын десеңіз; -Джон Карнеги ережесі; |
Пән педагогтары |
Үнемі |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат |
|
54 |
Психологиялық кеңес: -педагогикалық қабілеттің түрлері жайлы. - қолайсыз жағдайлар болғанда не істеу керек? -адам және оның қасиеттері, көңіл-күй туралы -күйзелісті жеңу үшін не істеу қажет? |
Педагогтар |
үнемі |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат |
|
55 |
Қолайлы отбасылық атмосфера құру үшін, психологиялық кеңес: -«Балаларды қайырымды етіп тәрбиелеу үшін?»; -«Балаларды маскүнемдіктен қалай қорғауға болады?»; -«Баланы есірткіден қалай қорғауға болады?»; -«Баланы шылым шегуден қалай қорғауға болады?»; -«Жасөспірім жастар жайында ата-аналар не білу керек?» |
Ата-аналар |
Қажетіне қарай |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат |
|
56 |
Ата-аналарға кеңес: -«Баланы қалай тәрбиелеу керек?» Ата-аналарға арналған ҰБТ-ға дайындық жөніндегі ұсыныстар беру: -«ҰБТ қарсаңында ата-аналар балаларына қалай қолдау көрсетуі тиіс?»; -«Ата-аналарға ҰБТ-ға дайындық жөніндегі ұсыныстар»; -«Суицидке кімдер бейім?»; -«Жақындап келіп қалған суицидті қалай аңғаруға болады?»; -«Депрессия» |
Консультациялық |
11-сынып ата-аналары |
Жыл бойы |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат |
57 |
5-сынып оқушыларының ата-аналарына арналған : -«Сіздің балаңыз 5-сынып оқушысы» бесінші сыныптардың кейбір қиындықтары; -оқушының бейімделе алмауының белгілері; -«Ата-аналарға арналған тәрбиенің алтын ережелері»; -«Ата-аналарға арналған салыстыру сауалнамасы» |
Консультациялық |
5-сынып ата-аналары |
Сәуір |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат |
58 |
Кеңес жүргізу: «Баланың бастапқы ұстазы ата-анасы» |
Ата-аналар |
мамыр |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат |
|
59 |
«Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» тақырыбында ата-аналардың жасөспірімдердің өтпелі кезеңіндегі қиындықтардың алдын алу жұмыстарымен таныстыру. |
Ата-аналар |
Қажетіне қарай |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат |
|
60 |
«Жасөспірімдердің психологиялық дамуындағы қиындықтарға көңіл бөлу» |
Ата-аналар |
|
Педагог-психолог |
Ақпарат |