Қарағанды облысы білім басқармасының Балқаш қаласы білім бөлімінің «№ 10 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2024 жылғы 03-05 қаңтар аралығында педагогтарды жұмысқа қабылдауға конкурс жариялайды.
Қарағанды облысы білім басқармасының Балқаш қаласы білім бөлімінің «№ 10 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2024 жылғы 03-05 қаңтар аралығында педагогтарды жұмысқа қабылдауға конкурс жариялайды.
№№ |
Лауазымы |
Бос орындар саны |
Бос сағаттар саны |
Қандай мерзімге |
1 |
Математика мұғалімі |
1 |
6 сағат |
Белгісіз мерзімге |
2 |
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі |
3 |
48 сағат |
Белгіленбеген |
3 |
Физика мұғалімі |
1 |
20 сағат |
Белгісіз мерзімге |
4 |
Тарих мұғалімі |
2 |
40 сағат |
Белгісіз мерзімге |
5 |
Информатика мұғалімі |
1 |
8 сағат |
Белгісіз мерзімге |
6 |
Бастауыш сынып мұғалімі |
2 |
|
Белгісіз мерзімге |
7 |
Дене шынықтыру мұғалімі |
1 |
18 сағат |
Декреттік демалыс уақытына |
8 |
Педагог-кәсіптік бағдарлаушы |
1 |
|
Белгісіз мерзімге |
9 |
Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары |
1 |
0,5 мөлшерлеме |
Белгісіз мерзімге |
10 |
Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары |
1 |
0,5 мөлшерлеме |
Белгісіз мерзімге |
11 |
Директордың ақпараттандыру жөніндегі орынбасары |
1 |
0,5 мөлшерлеме |
Декреттік демалыс уақытына |
12 |
Педагог-ассистент |
1 |
|
1 жылға |
13 |
Қазақ тілі мұғалімі |
1 |
16 сағат |
Белгісіз мерзімге |
Лауазымдардың біліктілік сипаттамалары.
1. Орта білімнің барлық мамандықтарының мұғалімдері.
Лауазымдық міндеттері: Білім алушыларды оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасы негізінде оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады.
Білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке басының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі.
Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдаланады.
Бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін қысқа мерзімді жоспарлар, тапсырмалар жасайды.Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелі-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді.
Оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, олардың оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді.
Әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады.
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділігін зерделейді.
Арнайы білім беру ұйымдарында білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған жұмысты жүзеге асырады.
Ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады.
Ата -аналарға кеңес береді
Кәсіби, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті арттырады. Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелерін орындайды.
Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді.
Ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады.
Жабдықты пайдалану кезінде еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау жөніндегі талаптарды орындайды.
Білім беру процесі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау үшін қажетті жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді.
Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады.
Білім беру процесінің барлық субъектілері, оның ішінде балалар отбасы қатысатын ұйымдарда «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын енгізеді.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, білім алушылар, тәрбиеленушілер арасында академиялық адалдық қағидаттарын дәріптейді.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, жұмыс стажына талап қойылмайды немесе тиісті бейін бойынша техникалық және кәсіптік педагогикалық білім, жұмыс стажына талап қойылмайды;
және (немесе) біліктілігі жоғары деңгей болған кезде педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі - 5 жыл;
және (немесе) жоғары және орта біліктілік деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін - кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін - кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл.
Кәсіби құзыреттерін айқындай отырып біліктілікке қойылатын талаптар:
1) "педагог (санатсыз):
білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлай және ұйымдастыра білуге тиіс;
ортақ мәдениетті қалыптастыруға ықпал ету
білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етуге, білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысуға;
білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыруға, кәсіптік-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеруге, цифрлық білім беру ресурстарын қолдануға;
2) педагог-модератор:
«педагог» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалануға, білім беруді ұйымдастыру деңгейіндегі тәжірибені жинақтауға, білім беруді ұйымдастыру деңгейіндегі олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуына;
өңірлік еңбек нарығындағы қажеттіліктер туралы әдістемелік және анықтамалық материалдарды жинауды, талдауды және жүйелеуді жүзеге асырады;
кәсіби консультация мен кәсіптік бағдар беру жұмысының қазіргі заманғы отандық, шетелдік тәжірибесін жинақтайды, жүйелейді және практикаға енгізеді;
3) «педагог-ісарапшы»:
«педагог-сарапшы» біліктілігіне сәйкес келуі тиіс, сондай-ақ:
азаматтық сана мен патриотизмге ие оқушының жеке басының жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, оқушылардың жеке қабілеттері мен академиялық адалдығын дамытуға жәрдемдеседі;
оқушылардың жеке қабілеттерін диагностикалаудың заманауи әдістерін қолданады, оқушылармен жұмыста нәтижелілікті қамтамасыз етеді;
оқушының мүдделері мен тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып, мұғаліммен бірге негізгі және жоғары мектептерде оқу үшін бейінді пәндерді таңдауға жәрдемдеседі;
бойынша іс-шаралар, семинарлар, шеберлік сыныптары
кәсіби кеңес беру және кәсіби
4) «педагог-зерттеуші»:
«педагог-сарапшы» біліктілігіне сәйкес келуі тиіс, сондай-ақ:
азаматтық сана мен патриотизмге ие оқушының жеке басының жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, оқушылардың жеке қабілеттері мен академиялық адалдығын дамытуға жәрдемдеседі;
оқушылардың жеке қабілеттерін диагностикалаудың заманауи әдістерін қолданады, оқушылармен жұмыста нәтижелілікті қамтамасыз етеді;
оқушының мүдделері мен тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып, мұғаліммен бірге негізгі және жоғары мектептерде оқу үшін бейінді пәндерді таңдауға жәрдемдеседі;
бойынша іс-шаралар, семинарлар, шеберлік сыныптары
кәсіптік консультация беру және кәсіптік бағдарлау жұмысы;
5) «педагог-шебер»:
«педагог-зерттеуші» біліктілігіне сәйкес келуі тиіс, сондай-ақ:
шығарылған оқу-әдістемелік құралдардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторлық бағдарламасының болуы немесе олардың авторы (тең авторы) болуы
3. Ақпараттандыру жөніндегі директордың орынбасары
Лауазымдық міндеттері: Білім беру ұйымдарын цифрландыру, ақпараттандыру, оларды ресурстық қамтамасыз ету процесін іске асыруды ұйымдастырады, оқыту процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдарды енгізеді және пайдаланады, білім беру және басқару қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану мәселелері бойынша сыртқы ұйымдармен байланыс орнатады.
Тиісті жұмыс бағытындағы кадрларды іріктеуді жүзеге асырады, оларды басшыға ұсынады.
Ақпараттық технологияларды пайдалану мәселелері бойынша педагогтарды оқытуды ұйымдастырады.
Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар саласындағы әдістемелік, зерттеу, тәжірибелік-эксперименттік және инновациялық жұмыс жүйесін ұйымдастырады және жоспарлайды.
Білім беру ұйымдарындағы процестерді цифрландыруды қамтамасыз етеді.
Оқу-материалдық базаны қамтамасыз ету, сақтау және жетілдіру, қызмет көрсету, жөндеу және оны есепке алу жөніндегі жұмысты ұйымдастырады.
Санитарлық-гигиеналық режим, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелерінің сақталуын қамтамасыз етеді, белгіленген есептік құжаттаманың уақтылы жасалуын қамтамасыз етеді.
Білім беру процесінің барлық субъектілері, оның ішінде балалар отбасы қатысатын ұйымдарда «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын енгізеді.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа қызметкерлер арасында академиялық адалдық қағидаттарын дәріптейді.
Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексі, "Білім туралы" Қазақстан Республикасының заңдары, "«Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы», Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламалары, «Цифрлық Қазақстан» және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілер;
педагогика және психология негіздері;
Білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары, ақпараттық технологиялар бойынша қазіргі заманғы ғылым мен практиканың жетістіктері, басқарудың инновациялық әдістері;
менеджмент, қаржы-шаруашылық қызметінің негіздері;
еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау жөніндегі ережелер, санитарлық ережелер мен нормалар.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе өзге де кәсіптік білім немесе педагогикалық қайта даярлауды, педагогикалық жұмыс өтілі кемінде 3 жыл екенін растайтын құжат;
оқытушылық қызметті жүзеге асыру кезінде - қосымша «педагог-сарапшы» біліктілігінің болуы немесе «педагог-зерттеуші» немесе «педагог-шебер» біліктілігінің болуы.
5. Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары.
Лауазымдық міндеттері: Тәрбие процесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді.
Тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады.
Аға тәлімгерлердің, ұзартылған күн топтары тәрбиешілерінің, сынып жетекшілерінің, педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтардың және қосымша білім беру педагогтарының қызметін жоспарлауды және бақылауды жүзеге асырады;
Тәрбие жұмысы бойынша, мәдени-тәрбие іс-шараларын дайындау және өткізу бойынша қажетті құжаттаманы әзірлеуді қамтамасыз етеді; тәрбие процесінің мазмұны мен жүргізілу сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асырады.
Педагогтарды іріктеуге қатысады, педагогтардың біліктілігі мен кәсіби құзыреттілігін арттыру жөніндегі жұмысты ұйымдастырады.
Тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдарының әкімшілігі, әлеуметтік-психологиялық қызметтері мен бөлімшелерінің жұртшылық және құқық қорғау органдары өкілдерімен, ата-аналар қоғамдастығы, қамқоршылық кеңес өкілдерімен өзара іс-қимылын үйлестіреді.
Білім беру процесінің барлық қатысушыларының төзімді мінез-құлық мәдениетін қамтамасыз етеді.
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің жұмысын үйлестіреді.
Мектеп-ата-аналар қарым-қатынастарының жаңа нысандарын, мектеп пен отбасының толық өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді.
Ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдар өткізеді.
Білім алушыларға медициналық қызмет көрсету жағдайын бақылауды жүзеге асырады.
Тәрбие іс-шараларын өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады.
Білім алушылардың, педагогтардың конкурстарға, слеттерге, конференцияларға қатысуын қамтамасыз етеді.
Кәсіптік бағдарлау жұмысын жүргізеді.
Тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдарының әкімшілігі, әлеуметтік-психологиялық қызметтері мен бөлімшелерінің жұртшылық және құқық қорғау органдары өкілдерімен, ата-аналар қоғамдастығы, қамқоршылық кеңес өкілдерімен өзара іс-қимылын үйлестіреді.
Білім беру процесінің барлық қатысушыларының төзімді мінез-құлық мәдениетін қамтамасыз етеді.
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің жұмысын үйлестіреді.
Мектеп-ата-аналар қарым-қатынастарының жаңа нысандарын, мектеп пен отбасының толық өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді.
Ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдар өткізеді.
Білім алушыларға медициналық қызмет көрсету жағдайын бақылауды жүзеге асырады.
Тәрбие іс-шараларын өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады.
Білім алушылардың, педагогтардың конкурстарға, слеттерге, конференцияларға қатысуын қамтамасыз етеді.
Кәсіптік бағдарлау жұмысын жүргізеді.
Өзін-өзі тану пәнінің педагогымен адамгершілік-рухани білім беруді қамтамасыз етуде өзара іс-қимыл жасайды.
Білім беру ұйымдары түлектерінің қауымдастығын құру және қызметін қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіреді.
Педагогикалық еңбек ардагерлерімен өзара іс-қимыл жасайды.
Білім беру ұйымы мұражайының жұмысын ұйымдастырады.
Пікірсайыс қозғалысын дамытады.
Туристік жорықтар мен экскурсиялар ұйымдастырады.
Білім беру процесінің барлық субъектілері, оның ішінде балалар отбасы қатысатын ұйымдарда «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын енгізеді.
Оқушылардың бойында патриоттық тәрбие, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын, тамақтану мәдениетін қалыптастыруды қамтамасыз етеді.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа қызметкерлер арасында академиялық адалдық қағидаттарын дәріптейді.
Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілерді;
педагогика және психология негіздері;
«Рухани жаңғыру», «Құндылықтарға негізделген білім беру» бағдарламаларын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері;
Білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері;
экономика, қаржы-шаруашылық қызметінің негіздері;
еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелері, санитарлық ережелер мен нормалар.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі немесе педагогикалық қайта даярлауды, педагогикалық жұмыс өтілі кемінде 3 жыл екенін растайтын құжат;оқытушылық қызметті жүзеге асыру кезінде - қосымша «педагог-сарапшы» біліктілігінің болуы немесе «педагог-зерттеуші» немесе «педагог-шебер» біліктілігінің болуы.
6. Орта білім беру ұйымының педагог-ассистенті.
Лауазымдық міндеттері: Жалпы үлгідегі білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады.
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға ұйымдастырылған оқу қызметі кезінде, білім беру ұйымында болу уақыты ішінде, олардың өз бетінше қызметі денсаулық жағдайына байланысты шектелген жағдайда көмек көрсетеді.
Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның ұсынымы бойынша білім алушыларға көмек көрсетеді.
Мұғалімнің басшылығымен білім беру, түзету-дамыту процестеріне қатысады.
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің мамандары тексерген кезде, сондай-ақ жеке білім беру бағдарламаларын (оқу жоспарларын), оның ішінде мінез-құлықты құрастыруға қатысады, оқушының ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін қысқартылған (бейімделген), арнайы оқу бағдарламаларын және оқу материалдарын іске асыруды қамтамасыз етеді.
Оқу және дамыту жұмысы процесінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушы туралы деректерді жинауды, білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелерін, оқушының оқу, әлеуметтік-бейімделу (мінез-құлық) дағдыларының даму серпінін хаттамалауды жүзеге асырады және жүргізеді, оқу процесінің серпінін және оқушының әлеуметтенуін мониторингілеу үшін мұғалімге және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің мамандарына ақпарат береді.Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың өмірі мен денсаулығы қауіпсіздігінің қажетті жағдайларын сақтайды, ілесіп жүру кезеңінде педагогикалық қорғау режимін сақтайды.
Білім беру процесіне қатысушылардың түрлі нанымдары мен көзқарастарына төзімділік, мәдени алуан түрлілігіне ашықтық көрсетеді және инклюзивті білім беруді, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға қоғамның төзімділік қарым-қатынасын насихаттауды жүзеге асырады.
Белгіленген нысан бойынша есептік құжаттаманы жүргізеді.
Білім беру процесінің барлық субъектілері, оның ішінде балалар отбасы қатысатын ұйымдарда «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын енгізеді.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
«Арнайы білім» бағыты бойынша техникалық және кәсіптік білім, жұмыс стажына талап қойылмайды немесе педагогикалық мамандықтар бойынша емес, біліктілікті арттыру курстарының сертификаты болған жағдайда техникалық және кәсіптік білімжәне (немесе) орта біліктілік деңгейі болған жағдайда: педагог-модератор үшін - кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін - кемінде 4 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 5 жыл мамандығы бойынша жұмыс өтілі.
Кәсіби құзыреттерін айқындай отырып біліктілікке қойылатын талаптар:
1) педагог:
көру, есту, тірек-қимыл аппараты бұзылған білім алушыларға ұйымдастырылған оқу және түзету-дамыту қызметінің барлық түрлерінде орнын ауыстыру, өзіне-өзі қызмет көрсету кезінде сүйемелдеуді көрсете білуі тиіс;
2) педагог-модератор:
«педагог-ассистент» біліктілігіне қойылатын кәсіби құзыреттерді, сондай-ақ:
дамудағы ауытқуларды психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістерін білу;
білім беру ұйымдарында білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін бағалау дағдыларының болуы;
мұғалімнің басшылығымен ПМПК, мектеп консилиумының ұсынымдарын орындай білу және білім беру және түзету-дамыту процесінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды жеке психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру;
3) педагог:
«педагог-ассистент» біліктілігіне қойылатын кәсіби құзыреттерді, сондай-ақ:
дамудағы ауытқуларды психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістерін білу;
білім беру ұйымдарында білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін бағалау дағдылары;
мұғалімнің басшылығымен ПМПК, мектеп консилиумының ұсынымдарын орындай білу және білім беру және түзету-дамыту процесінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды жеке психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру;
4) зерттеуші педагог:
бірінші санаттағы «педагог-ассистент» біліктілігіне қойылатын кәсіби құзыреттерді білуге, дамудағы ауытқуларды психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістерін білуге тиіс;
білім беру ұйымдарында білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін бағалау дағдыларының болуы;
мұғалімнің басшылығымен ПМПК, мектеп консилиумының ұсынымдарын орындай білу және білім беру және түзету-дамыту процесінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды жеке психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру.
Еңбекақы мөлшері білім деңгейіне, жұмыс өтіліне, біліктілік санатына байланысты.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:
тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, жұмыс стажына талап қойылмайды немесе тиісті бейін бойынша техникалық және кәсіптік педагогикалық білім, жұмыс стажына талап қойылмайды;
Білуге тиіс: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңдарын, «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының Заңын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілерді; педагогика және психология, әлеуметтану негіздері; мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары; педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері; экономика, қаржы-шаруашылық қызметінің негіздері; еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау жөніндегі ережеөртке қарсы қорғаныс, дәрігерге дейінгі медициналық көмек негіздері, санитарлық ережелер мен нормалар.
Конкурс "Мемлекеттік орта білім беру ұйымдарының басшыларын конкурстық алмастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 21 мамырдағы № 213 бұйрықтарына сәйкес өткізіледі. мемлекеттік мектепке дейінгі білім беру ұйымының басшысы лауазымына техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру мен конкурстық Орта білім беру, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі және қосымша білім беру "мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы мемлекеттік мектепке дейінгі білім беру ұйымының басшысы лауазымына техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру мен конкурстық «Азаматтық қызметке кіру және азаматтық қызметшінің бос лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 25 желтоқсандағы № 1017 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы «Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 сәуірдегі № 169 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы
Конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттарды ұсыну қажет:
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілген құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парақ (нақты тұрғылықты жерінің мекенжайын және байланыс телефондарын көрсете отырып - болған жағдайда);
4) Педагогтардың үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) «Денсаулық сақтау саласындағы есептік құжаттаманың нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (тіркелген
"(Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген);
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордан төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша кемінде 90% шекті деңгеймен сертификаттау нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордың немесе педагог-сарапшының немесе педагог-шебердің (бар болса) біліктілік санатының болуы туралы куәлік немесе CELTA (Certificate in English Language Teaching) сертификаттары to Adults Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above, немесе айелтс (IELTS) - 6,5 балл; немесе тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) - 60 - 65 балл;
11) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде екі жыл жұмыс стажы бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады.
12) толтырылған қосымшаға сәйкес нысан бойынша Педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың бағалау парағы.
13) ұзақтығы 10 минуттан кем емес, ең аз рұқсатымен 720 x 480 өтілі жоқ үміткер үшін бейне көрсетілім.
Конкурстық комиссия құжаттарды мына мекен-жай бойынша қарауға қабылдайды: Балқаш қаласы, Желтоқсан көшесі, 4, Қарағанды облысы білім басқармасының Балқаш қалалық білім бөлімінің «№ 10 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі. Анықтама телефоны: 44911, 48776.
Құжаттарды қабылдау басталған күні мен уақыты: 08.01.2024., 09.00-16.00.
Күні және уақыты