Размер шрифта:
Баланың таланты-саусақ ұштарында.
15-02-2023 16:17
Баланың таланты-саусақ ұштарында.

Баланың таланты-саусақ ұштарында.

Қазіргі физиологтардың зерттеулері мидың үлкен жарты шарларының саусақтардың жастықшалары мен қолдарында орналасқан жүйке ұштарымен тығыз байланысы бар екенін көрсетеді: қол бұлшықеттерінің шаршауы орталық жүйке жүйесінің тежелуін тудырады және керісінше. Массаж арқылы қол мен саусақ рецепторларына әсер етуге болады. Кішкентай кезінен бастап балаларға қолдар мен саусақтардың өзін-өзі уқалау әдістерін үйретіңіз.

1. Саусақ массажы, бас бармақтан бастап кішкентай саусаққа дейін. Саусақ жастықшасын ысқылаңыз, содан кейін оны баяу(жай-жай) түсіріңіз.

2. Алақан беттерін  түрлі-түсті шарлармен уқалаңыз.

3. Жаңғақ массажы. Ұсынылады:

а) екі жаңғақты алақанның арасына айналдырыңыз;

б) бір жаңғақты саусақтарыңыздың арасына айналдырыңыз;

в) қолдың жайылған саусақтарының арасында бірнеше жаңғақты қысып ұстаңыз.

4.Алтыбұрышты қарындаштармен массаж.

Қарындаштың беттері алақанды оңай шаншып, жүйке ұштарын белсендіреді, кернеуді босатады. Балаларға қарындашты бір, екі, үш саусақтың арасынан өткізіп, оны белгілі бір қалыпта, оң немесе сол қолында ұстауға үйретіңіз.

5. Моншақ массажы.

Моншақтарды теру саусақтарды дамытады, нервтерді тыныштандырады.

 

Таланты детей находятся    на кончиках пальцев.

Исследования современных физиологов показывают, что имеется тесная связь  больших полушарий мозга с нервными окончаниями, заложенных в подушечках пальцев и в кистях рук: утомление мышц рук вызывает торможение центральной нервной системы и наоборот. Можно влиять на рецепторы кистей рук и пальцев с помощью массажа. Начиная с раннего возраста, обучайте детей приемам самомассажа кистей рук и пальцев.

  1. Массаж пальцев,  начинают с большого до мизинца. Растирают подушечку пальца, затем медленно опускаются к его основанию.
    1. Массаж ладонных поверхностей, металлическими или каменными разноцветными шариками.
    2. Массаж грецкими орехами. Предлагается:

а/ катать два ореха между ладонями;

б/прокатывать один орех между пальцами;

в/ удерживать несколько орехов между растопыренными пальцами ведущей руки.

4.Массаж шестигранными карандашами. Грани карандаша легко укалывают ладони и активируют нервные окончания, снимают напряжение. Научите детей пропускать карандаш между одним, двумя, тремя пальцами, удерживая его в определенном положении, в правой или левой руке.

5.Массаж четками. Перебирание бус развивает пальцы, успокаивает нервами