Ата-аналарға арналған он кеңес.
Ата-аналарға арналған он кеңес.
Мектептегі мәселелерді қалай түсінуге болады? Олар соншалықты әр түрлі, сондықтан кейде тіпті маманға жасау қиын. Мұғалім үшін одан да қиын. Көбіне ата-аналарға шыдамдылық пен түсіністік жетіспейді. Бірақ бала олардан көп зардап шегеді!
КЕЙБІР барлық нәрсе басталады, ол шамалы нәрселермен басталады; жұмыстың баяу қарқыны, әріптерді есте сақтау қиындықтары, шоғырлану мүмкін емес. Бір нәрсе жасына байланысты - дейді олар, үйренбеген, әлі де кішкентай; бір нәрсе - білімнің кемшіліктері туралы; бірдеңе - жұмыс істемеу. Бірақ қазіргі уақытта қиындықтарды анықтау оңай, оларды оңай түзетуге болады. Бірақ содан кейін проблемалар сноуборд сияқты дамиды - бір қиындық екіншісін тартады, қорқынышты және қатал шеңбер құрады. Тұрақты сәтсіздіктер баланың көңілін қалдырады, сондықтан қиындықтар бір тақырыптан екіншісіне ауысады.
Бала бас иеді: ол өзін дәрменсіз, қабілетсіз деп санай бастайды және оның барлық әрекеттері пайдасыз болады. Психологтар сенімді: оқу нәтижелері адамның өзіне жүктелген тапсырманы шеше алатындығына немесе шешпеуіне ғана емес, сонымен бірге ол осы мәселені шеше алатынына сенімді. Егер сәтсіздіктер бірінен кейін бірі пайда болса, онда баланың өзіне: «Жоқ, мен ешқашан жетістікке жете алмаймын» деген сәті келеді. Бір рет «ешқашан», содан кейін тырысудың қажеті жоқ! Анасы немесе әкесі тастап кеткен, айтпақшы: «Ал, сен қандай ақымақсың!» - тек «отқа отын қосады». Бала тек сөзбен ғана емес, сонымен бірге сіз байқамай көрінетін, интонациямен, қимылмен көрсететін көзқарас (кейде байқамай), кейде бала одан да қатты сөздер айтады.
Егер мектепте қиындықтар туындаса, ата-аналар не істей алады?
Біріншіден, мектептегі қиындықтарды жеке қайғы ретінде қарастырмаңыз, үмітсіздік жасамаңыз және ең бастысы сіздің қайғыңыз бен наразылығыңызды көрсетпеуге тырысыңыз. Есіңізде болсын: сіздің басты міндетіңіз - балаға көмектесу. Сондықтан оны қалай болса солай қабылдаңыз және жақсы көріңіз, сонда оған оңай болады.
Екінші - баламен ұзақ уақыт жұмыс істейтіндігіңізді дәлдеп, дайындалыңыз (ол өзінің мәселелерін жалғыз өзі жеңе алмайды).
Үшіншісі - сіздің басты көмегіңіз: оның қабілетіне деген сенімділікті сақтау, одан шиеленіс сезімін және сәтсіздікке кінәні жоюға тырысу. Егер сіз өзіңіздің істеріңізбен айналысып, өзіңізді қалай істеп жатқаныңызды немесе ұрсатындығыңызды сұрасаңыз, бұл көмектеспейді, бірақ жаңа проблемаларға негіз болады
Төртінші - қасиетті фразаны ұмытыңыз: «Бүгін не алдыңыз?» Балаңыздан мектептегі іс-әрекеттері туралы, әсіресе олар ренжіген немесе ренжіген болса, бірден айтуын сұрамаңыз. Оны жалғыз қалдырыңыз, егер ол сіздің қолдауыңызға сенімді болса, ол сізге барлығын айтады.
Бесіншіден, оның қатысуымен баланың проблемаларын мұғаліммен талқыламаңыз. Онсыз мұны жасаған жақсы. Егер сыныптастары немесе достары жақын жерде болса, баланы ешқашан ренжітпеңіз. Басқа балалардың жетістігін баса айтпаңыз, оларды таң қалдырыңыз.
Алтыншыдан, сіз оған үнемі көмектесіп отырғанда ғана үй тапсырмасын орындауға қызығушылық танытуыңыз керек. Бірге жұмыс істегенде шыдамды болыңыз. Шынында да, мектеп қиындықтарын жеңу үшін жұмыс өте ауыр және ұстамдылықты талап етеді, біреудің дауысын көтермеу, тыныш қайталау және бір нәрсені бірнеше рет түсіндіру - ашуланбастан және ашуланбай. Ата-аналарға арналған әдеттегі шағымдар: «күш жоқ ... барлық нервтерді шаршатты ...» Сіз бұл не екенін түсінесіз бе? Ересек өзін ұстай алмайды, бірақ бала кінәлі. Барлық ата-аналар өздеріне өкінеді, бірақ бала өте сирек кездеседі ...
Ата-аналар қандай да бір себептермен сенеді: егер жазуда қиындықтар болса, көбірек жазу керек; егер нашар оқысаңыз - толығырақ оқыңыз; егер ол жаман ойласа, мысалдарды шешу керек. Алайда, бұл шаршамайтын, қанағаттанарлық емес жұмыс жұмыстың қуанышын өлтіреді! Сондықтан баланы сәттілікке жетпейтіндігімен ауыртпаңыз.
Сабақ барысында сізге ештеңе кедергі жасамайтындығы өте маңызды, сондықтан бала сізді оның жанында және оның жанында екенін сезінеді. «Бір көзбен» теледидарды көрмеңіз, алаңдамаңыз, сабаққа кедергі жасамаңыз, телефон соғып, асүйге жүгірмеңіз.
Үй тапсырмасын ересек баланың қайсысы жақсы деп шешкені бірдей маңызды. Әдетте аналар әлдеқайда жұмсақ, бірақ оларға шыдамдылық жетіспейді, ал эмоциялар шегіне жетеді ... Әкелер қатты, бірақ тыныш. Ересектердің бірі шыдамдылығын жоғалтқанда, екіншісін ауыстыруға және «өлтіруге» барғанда, мұндай жағдайларды болдырмауға тырысыңыз.
Есіңізде болсын, мектеп проблемалары бар бала үйде оған не берілетінін сирек біледі. Зиянды ниет жоқ: факт сабақ үйінде әрдайым сабақ аяқталған кезде, ал сіздің шу артта қалғаныңыздан шаршап, мұғалімді естімейтін жағдайда болады. Сондықтан үйде ол шын жүректен айта алады: «олар ештеңе сұраған жоқ». Бұл жағдайда сыныптастарыңыздан үй тапсырмалары туралы сұраңыз.
Үй тапсырмасын дайындау кезінде үздіксіз жұмыстың жалпы ұзақтығы 20-30 минуттан аспауы керек. Мұндай жұмыстан кейінгі үзілістер қажет!