Оқушылардың қаржылық сауаттылығын және кәсіпкерлік ойлауын дамыту арқылы қаржылық мәдениетін және жеке қаржыны тиімді басқару дағдыларын қалыптастыру мақсатында "Балқаш қаласының№10 ЖББМ" КММ-де 2021 жылдың 22 ақпанынан 27 ақпанына дейін "бұл сиқырлы қарж
Оқушылардың қаржылық сауаттылығын және кәсіпкерлік ойлауын дамыту арқылы қаржылық мәдениетін және жеке қаржыны тиімді басқару дағдыларын қалыптастыру мақсатында "Балқаш қаласының№10 ЖББМ" КММ-де 2021 жылдың 22 ақпанынан 27 ақпанына дейін "бұл сиқырлы қаржы әлемі"Қаржылық сауаттылық апталығы аясында іс-шаралар өткізіледі.
Мектеп кітапханасында " қаржылық сауаттылық – табысты өмірдің кепілі!» атты кітап көрмесі ұйымдастырылды.

Барлық сыныптарда жас ерекшеліктерін ескере отырып 22.02 сынып сағаттары өткізілді.Сағаттардың өткізу түрі әр түрлі болды. 0 сынып оқушылары ата-аналарымен бірге "гном Эконом мектебі"лэпбуктерін дайындауға қатысты. "Үздік жинақ банкі" суреттер байқауына 1-сынып оқушылары қатысты.

Оқушылардың барлық жұмыстары ақпараттық стендте "қаржылық сауаттылық балалар көзімен" айдарымен орналастырылады..
Балалардың ақша туралы дұрыс түсінігін, олармен жұмыс істеу мәдениетін қалыптастыру мақсатында Бастауыш сыныптарда " Ақша. Адамдарға ақша не үшін керек?» атты сынып сағаттары өткізілді.Викторина сұрақтарына жауап бере отырып, 2-сынып оқушылары ақшамен жұмыс істеуді үйренді. Әдеби кейіпкерлердің мысалында олар ақша бағасын білді.3-сынып оқушылары ақша жасау тарихымен танысып, олардың қажеттілігін түсіндірді, ақшаның мәнін адамгершілік категория ретінде ашуға тырысты, ақшаны басқару мәдениетінің негізгі элементтерін үйренді. Төртінші сынып оқушылары ақша саласындағы ой-өрістерін кеңейтті, олардың тарихын, функцияларын білді, ақшаға қатысты мәселелерді шешуге тырысты, "ақша көтермелеу мен жазалау құралы бола ала ма?" тақырыбында сөз қозғады.






"Біздің өміріміздегі ақша" қаржылық сауаттылық сабақтары 5,6 сыныптарда өткізілді. Сынып жетекшілері тақырып бойынша презентацияларды қолданды. Оқушылар ақша туралы әңгімеге және олардың адам өміріндегі мақсатына қатысты.




8-сыныптарда оқушылар қаржылық сауаттылық ұғымымен, виртуалды валютамен танысты. Слайдтардың көмегімен "Қаржылық сауаттылық – бұл...", "қаржылық сауатты адамды не ерекшелендіреді" және т. б. сұрақтарға жауап берді.




"Қаржылық сауаттылық дегеніміз не "экономикалық сағаты 9-сынып оқушыларымен қатар өткізілді. Бұл іс - шара келесі мақсаттарды көздеді: - студенттерде қаржы туралы қарапайым және түсінікті тілде түсінік қалыптастыру; — Қаржы дегеніміз - қолма-қол ақшаны, қолма-қол ақшасыз ақша ресурстарын және басқа да ақша нысандары мен құралдарын, сондай-ақ нарық субъектілері арасындағы ақша қаражатын есептеумен байланысты қаржылық қатынастарды қамтитын көп қырлы ұғым екенін түсіндіру. Сабақ барысында студенттер сұрақтарға жауап іздеді: ақша көп болған кезде не жақсы және не жаман? Ал қашан жеткіліксіз? Ақшаны үнемдеу немесе жұмсау керек пе? Ақшаны қайда сақтауға болады және керек? Ақшаны қалай дұрыс басқару-қазіргі өмірдегі маңызды мәселелердің бірі. Қазірдің өзінде көпшілігіміз өз жағдайымызды қалай көбейту керектігін білгіміз келеді. Үнемдеу немесе жұмсау-бай және бақытты болуға не көмектеседі? Білім алушылар әзіл-сұрақтарға жауап берді, "мақал-мәтелдер" конкурсына қатысты (ақша немесе басқа да ақша белгілері қолданылатын мақал-
мәтелдерді білуге арналған тапсырма).Сынып сағатын дайындау кезінде балалардың жас ерекшеліктері ескерілді. АКТ қолдану осы іс-шарада жұмыстың формалары мен әдістерін әртараптандыруға, оқушылардың танымдық қызметін жандандыруға, сабақтарды жандандыруға, тереңірек және берік етуге мүмкіндік берді.


10,11 сыныпта " ақша туралы сөйлесейік. Ақшаны қалай басқаруға болады?». Сағаттың эпиграфы сөздер болды:
"Ақшаны басқару керек, оған қызмет етпеу керек»

Луций Анней Сенека (кіші)
Қаржылық сауаттылық апталығының 1 күнгі іс-шаралары Ықпал ЕТТІ: 1.оқушыларды қаржылық қызметтің негізгі ерекшеліктерімен таныстыру; 2.қазіргі экономикалық жағдайларда қаржы саласындағы білімнің қажеттілігін түсінуге жәрдемдесу; 3.қаржылық сауаттылықтың ерекшеліктерін анықтау; 4.белгілі бір шығындардың ұтымдылығын бірлесіп талқылау және ақылға қонымды шешім қабылдау қабілетін қалыптастыру.
