Инновациялық жұмыс тәртібі
Билингвалды білім беру процесінде балаларды көп мәдениетті тәрбиелеу
БАҒДАРЛАМА
КМҚК МДМ "КҮНШУАҚ" "Шығармашылық күні" Тәжірибелік-эксперименттік бағдарлама бойынша жұмыс кезеңінің қорытындысы
"Билингвалды білім беру процесінде мектеп жасына дейінгі балаларды көп мәдениетті тәрбиелеу»
Сәуір 2014 жыл
I. іздеу. ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫ. ЭКСПЕРИМЕНТ.
- "Билингвалды білім беру үдерісінде мектеп жасына дейінгі балаларды Көпмәдениетті тәрбиелеу" тақырыбы бойынша тәжірибелік-эксперименттік Бағдарламаны іске асыру туралы (жұмыстың екінші кезеңінің қорытындысы)
МДМ меңгерушісі.
II. Тәжірибе үйретеді - мысал шақырады
-Инновациялық режимде МББ-да ойын және өзіндік іс-әрекетте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру.
Ильчикаева О. Н. ересек топ (орыс)
Байбосынова А. К. ортанғы топ (қазақ)
- Көптілділік-көпмәдениетті тұлғаны қалыптастырудың негізі.
қазақ тіліне деген қызығушылықтың дамуы
Уайденова Н. М. –қазақ тілі оқытушысы
ағылшын тілін үйрену
Нуркеева К. Ж.–ағылшын тілі оқытушысы
- Этнопедагогика әдістері және көпмәдениетті тәрбиенің ойын технологиялары.
Байбосынова А – К. - этнопедагог
-Мектеп жасына дейінгі балалардың көптілділігін дамыту процесінде музыкалық-ойын әдістемелерінің, көркем-театр шығармашылығының педагогикалық мүмкіндіктері.
Борисова Л. В. - музыкалық жетекші
III. Психологиялық қызмет
- Психологиялық сүйемелдеу, көп тілді және көп мәдениетті ортада баланың дамуы.
Төлеубаева А. Ж. - психолог
-Тәжірибелік-эксперименттік бағдарламаны енгізу бойынша педагогтер, тәрбиешілер қызметінің мониторингі (екінші кезеңнің қорытындылары)
IV. 2014-2015 оқу жылына арналған "билингвалды білім беру процесінде мектеп жасына дейінгі балаларды Көпмәдениетті тәрбиелеу" тәжірибелік-эксперименттік бағдарламасын іске асырудың үшінші кезеңінің теориялық негіздері, мақсаттары мен міндеттері
Мұхаметжанова З. К. – меңгеруші
V. оқыңыз.ОРНЫНА ҚОЙ, ҚОЛДАН
Әдістеме жаңалықтары-МДМ педагогикалық ұжымының жұмыс тәжірибесіне. (әдістемелік әдебиеттерге қысқаша шолу, қала, облыс , республика ДБМ жұмыс тәжірибесінен алынған материалдар)
Жалбасова Г. С әдіскер
Билингвалды білім беру процесінде балаларды көп мәдениетті тәрбиелеу
БАҒДАРЛАМА
КМҚК МДМ "КҮНШУАҚ" "Шығармашылық күні" Тәжірибелік-эксперименттік бағдарлама бойынша жұмыс кезеңінің қорытындысы
"Билингвалды білім беру процесінде мектеп жасына дейінгі балаларды көп мәдениетті тәрбиелеу»
Сәуір 2014 жыл
I. іздеу. ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫ. ЭКСПЕРИМЕНТ.
- "Билингвалды білім беру үдерісінде мектеп жасына дейінгі балаларды Көпмәдениетті тәрбиелеу" тақырыбы бойынша тәжірибелік-эксперименттік Бағдарламаны іске асыру туралы (жұмыстың екінші кезеңінің қорытындысы)
МДМ меңгерушісі.
II. Тәжірибе үйретеді - мысал шақырады
-Инновациялық режимде МББ-да ойын және өзіндік іс-әрекетте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру.
Ильчикаева О. Н. ересек топ (орыс)
Байбосынова А. К. ортанғы топ (қазақ)
- Көптілділік-көпмәдениетті тұлғаны қалыптастырудың негізі.
қазақ тіліне деген қызығушылықтың дамуы
Уайденова Н. М. –қазақ тілі оқытушысы
ағылшын тілін үйрену
Нуркеева К. Ж.–ағылшын тілі оқытушысы
- Этнопедагогика әдістері және көпмәдениетті тәрбиенің ойын технологиялары.
Байбосынова А – К. - этнопедагог
-Мектеп жасына дейінгі балалардың көптілділігін дамыту процесінде музыкалық-ойын әдістемелерінің, көркем-театр шығармашылығының педагогикалық мүмкіндіктері.
Борисова Л. В. - музыкалық жетекші
III. Психологиялық қызмет
- Психологиялық сүйемелдеу, көп тілді және көп мәдениетті ортада баланың дамуы.
Төлеубаева А. Ж. - психолог
-Тәжірибелік-эксперименттік бағдарламаны енгізу бойынша педагогтер, тәрбиешілер қызметінің мониторингі (екінші кезеңнің қорытындылары)
IV. 2014-2015 оқу жылына арналған "билингвалды білім беру процесінде мектеп жасына дейінгі балаларды Көпмәдениетті тәрбиелеу" тәжірибелік-эксперименттік бағдарламасын іске асырудың үшінші кезеңінің теориялық негіздері, мақсаттары мен міндеттері
Мұхаметжанова З. К. – меңгеруші
V. оқыңыз.ОРНЫНА ҚОЙ, ҚОЛДАН
Әдістеме жаңалықтары-МДМ педагогикалық ұжымының жұмыс тәжірибесіне. (әдістемелік әдебиеттерге қысқаша шолу, қала, облыс , республика ДБМ жұмыс тәжірибесінен алынған материалдар)
Жалбасова Г. С әдіскер