Кәсіби білім берудегі психологиялық сүйемелдеу жұмыстары

Дата: 2019-02-26 09:33:16
Кәсіби білім берудегі психологиялық сүйемелдеу жұмыстары

Кәсіби білім берудегі психологиялық сүйемелдеу жұмыстары

 

Психологтар оқушылардың кәсіптің қандай бағытына икемділіктері жоғары екендігін анықтау үшін Д.Голланд, Е.Клеймов тестілерін пайдаланады. Лицейдің жоғары сынып оқушыларының кәсіби бағдарын диагностикалау нәтижесі

 

Сынып

Реалистік тип

Интеллек-туалдық тип

Әлеумет-тік тип

Конвен-циялық тип

Тапқыр тип

Әртістік тип

1

3 оқушы

6 оқушы

7 оқушы

1 оқушы

7 оқушы

13 оқушы

2

1 оқушы

11 оқушы

9 оқушы

2 оқушы

9 оқушы

7 оқушы

3

3 оқушы

9 оқушы

12 оқушы

2 оқушы

6 оқушы

6 оқушы

4

4 оқушы

3 оқушы

9 оқушы

2 оқушы

2 оқушы

8 оқушы

5

4 оқушы

4 оқушы

10 оқушы

3 оқушы

3 оқушы

11 оқушы

6

4 оқушы

1 оқушы

9 оқушы

7 оқушы

8 оқушы

14 оқушы

7

4 оқушы

5 оқушы

7 оқушы

7 оқушы

5 оқушы

9 оқушы

8

6 оқушы

6 оқушы

8 оқушы

7 оқушы

8 оқушы

9 оқушы

9

3 оқушы

5 оқушы

4 оқушы

6 оқушы

6 оқушы

6 оқушы

10

1 оқушы

4 оқушы

4 оқушы

2 оқушы

7 оқушы

2 оқушы

11

2 оқушы

4 оқушы

12 оқушы

3 оқушы

6 оқушы

5 оқушы


Кәсіби бағдар бойынша психологиялық кеңестер

 

Оқушының болашақ мамандыққа деген дайындығы бастауыш сыныптан бастап қалануы керек

 

Әр оқушының бойында бастауыш сыныптан бастап келешек мамандығына деген арманын қалыптастыру қажет.

Орта буында оқушы арманын мақсатына айналдырып, сол бағыт бойынша қосымша сабақтарға, үйірмелерге қатысулары қажет. 

Жоғары сыныптарда оқитын оқушылар жоспарлаған мамандықтары бойынша пәндерді тереңдетіп оқуға бет бұрып, ЖОО-ы бойынша мағлұмат жинауы қажет.

 

Болашақ мамандық таңдауда әрбір бала ескеру қажет факторлар:

1) Мақсат. Мен нені қалаймын?

2) Менің болашақ мамандығым туралы отбасымның пікірі

3) Достарымның ойы, пікірі

4) Ұстаздарымның көзқарасы, кеңесі

5) Мамандық әлемі бойынша ақпараттану, заманауи, қажетті мамандықтармен танысу

6) Қабілетім! Менің қолымнан қандай іс келеді?

7) Қызығушылығым!  Маған қандай іс ұнайды?