Тәрбиелеу және оқыту Сәбиді балабақшаға тез үйрету. Тәрбиеленушілердің жылдам бейімдеуі үшін дайын құжаттар жиынтығы

Дата: 2022-05-31 18:02:07
Тәрбиелеу және оқыту Сәбиді балабақшаға тез үйрету. Тәрбиеленушілердің жылдам бейімдеуі үшін дайын құжаттар жиынтығы

Тәрбиелеу және оқыту

Сәбиді балабақшаға тез үйрету. Тәрбиеленушілердің жылдам бейімдеуі үшін дайын құжаттар жиынтығы

Баланы мектепке дейінгі ұйымға бейімдеу дегеніміз не? Балаға балабақшаға бейімделуге қалай көмектесуге болады? Балабақша психологы қандай бейімделу жұмыстарын жүргізеді? Мақалада бейімделу бойынша барлық сұрақтарға жауаптар және балабақша педагог-психологына арналған құжаттар жиынтығы берілген.

Баланы балабақшаға бейімдеу тақырыбы ешқашан өзектілігін жоғалтпайды. Белгісіз ортаға келген балада стресс күшейеді, өйткені бейімделу кезінде сәби ағзасында айтарлықтай өзгерістер болады. Психологтар баланың балабақшаға бейімделуінің жеңіл, орташа және ауыр дәрежелі деп үшке бөліп қарайды.

ЖЕҢІЛ ДӘРЕЖЕ

Бала 2–3 аптада оңай бейімделеді. Бейімделудің оңай дәрежесі үшін келесі критерийлер тән:

  • Бала ұйқысынан жиі оянады, бірақ артынша ұйықтайды.
  • Баланың тәбеті жақсы.
  • Эмоционалды күйі: тұрақты, тыныш.
  • Таңертең бақшаға әкелген ата-анасынан жыламай қалады.
  • Бала тәрбиешілермен және балалармен байланысқа түседі.
  • Балабақша режиміне оңай бейімделеді.

ОРТА ДӘРЕЖЕ

Бала 3–4 аптада бейімделеді. Бала жиі ауыруы мүмкін және балабақшаға үйрену үзілістерге байланысты баяу жүреді.

Орташа бейімделу дәрежесі үшін келесі критерийлер тән:

  • Баланың ұйқысы жүйесіз, нашар ұйықтайды немесе мүлде ұйықтамайды.
  • Бала кейбір тағамдардан бас тартады, көңіл-күйіне орай тамақтанады.
  • Эмоционалды жағдайы төмендейді: жиі көңілсіз болады, жылайды, өзі ойын ойнауы мүмкін, бірақ онысы ұзақ емес.
  • Ата-анасынан жылап әрең қалады.
  • Ересектермен және құрдастарымен сөйлеспейді, анасы туралы жиі сұрайды.

АУЫР ДӘРЕЖЕ

  • Бала күндіз ұйықтамайды. Түнде ұйқысы мазасыз, түнгі қорқыныш пайда болуы мүмкін.
  • Тамақтанудан бас тартады.
  • Бала өзін агрессивті көрсетеді немесе тұйықталады.
  • Ата-анасы кеткеннен кейін айқайлайды, жылайды, бөлмеге барғысы келмейді.
  • Педагогтармен және құрдастарымен байланысқа түспейді.

БЕЙІМДЕЛУ КЕЗЕҢДЕРІ

Дезадаптация. Бала стресс жағдайында болады, тұмау белгілері байқалады.

Бейімделу кезеңі. Психиканың қорғаныс механизмдері жұмыс істейді, бала жаңа ортаға бейімделіп, өзін басқаша көрсетеді.

Компенсация. Бала режимге, мұғалімдерге және құрдастарына үйренеді.

СӘТТІ БЕЙІМДЕЛУ КРИТЕРИЙЛЕРІ. ТӘРБИЕШІГЕ ҰСЫНЫСТАР

Баланың балабақша жағдайларына оңай бейімделуі үшін сәтті бейімделу өлшемдерін қарастырыңыз.

  • Біртіндеп бейімделуді ұйымдастырыңыз.
  • Бейімделудің баланың дені сау кезінде басталғанын тексеріңіз.
  • Баланы көктем-жаз мезгілінде бейімдеу жақсы.
  • Ата-анадан баланың барлық ерекшеліктерін сұраңыз, оны не ынталандырады, балада аллергиялық реакциялар мен аурулар бар ма, тамақ аллергендері бар ма.
  • Баланы балабақшамен, ұжыммен, күн тәртібімен таныстырыңыз. Ата-аналарға балабақшамен танысуды серуеннен бастауға кеңес беріңіз, онда бала топтың ұжымымен және тәрбиешісімен таныса алады.
  • Серуендеуге барғанда, бала біртіндеп үйреніп кетеді, содан кейін бірнеше күннен кейін сіз балалы болып, оны топпен таныстыра аласыз.
  • Әрі қарай, қалу уақытын көбейтіңіз, сонда бала түскі асқа, содан кейін ұйқыға қалуы мүмкін.
  • Бейімделу кезеңінде ата-аналарға бейімделу туралы тексеру парағын ұсыныңыз.
  • Ата-аналарға балабақша режиміне жақын күн тәртібін сақтауға кеңес беріңіз. Үй мәзірі балабақша мәзіріне мүмкіндігінше жақын болуы керек.
  • Бейімделу кезеңінде ата-аналар мен тәрбиешіге ұсыныстар беретін балабақша психологын байқауға шақырыңыз.