5 наурыз күні мектепте функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған "Зейін" облыстық жобасы аясында оқу сауаттылығы апталығының бесінші күні өтті.

Дата: 2021-03-09 10:09:21
5 наурыз күні мектепте функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған

5 наурыз күні мектепте функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған "Зейін" облыстық жобасы аясында оқу сауаттылығы апталығының бесінші күні өтті.

0-4 сынып оқушылары үшін "А.С. Пушкиннің сүйікті ертегілері"қызықты және танымдық онлайн - викторинасы өтті. Балаларды осы іс-шараға аға тәлімгер Кубыкина Галина Валентиновна шақырды.

Ойынның басынан бастап 60-тан астам оқушы жақсы және нұсқаулық ертегілердің жұмбақ әлеміне еніп кетті. Қыздар мен ұлдар ұлы орыс классигінің өмірбаянын еске алды. Түрлі-түсті презентациялар мен бейне үзінділермен көрсетілген викторина сұрақтарына белсенді жауап берді. Іс-шара барлығына ұнады. Балалар көктемгі демалыс кезінде Пушкиннің сүйікті ертегілерін қайта оқып, бос уақыттарын қызықты, пайдалы өткізуге уәде берді.

Көптеген адамдар кітап оқудың пайдасы мен бұл әрекеттің жеке тұлғаны дамыту үшін маңыздылығын мойындайды. Алайда, бақылаулар жыл сайын оқитын адамдардың саны азайып бара жатқанын көрсетеді. Интернетте "кітап оқығандар әрқашан теледидар көретіндерді басқарады"деген баға танымал. 5-6 сынып оқушылары кітап оқудың пайдасы туралы бейнеролик көрді, дамығысы келетін әрбір адамның оқуы тиіс 10 себебін қарастырды.

Аманжолова К. Б. 9-11 сыныптар арасында "Ғалымдар" конкурсын өткізді. Орыс тіліне қызығушылық танытқандардың барлығы қатысты. Диктанттың ұраны: "Жылына бір рет. Жазуды білетіндердің барлығына". Сауатты жазу қабілеті қазіргі жастар арасында жоғары бағаланады. Мұғалім диктанттарды тексеру үшін 11 сынып оқушыларын ұйымдастырды. Орфографиялық қырағылықты дамыту-бұл жетілдіруге болатын дағды. А.П. Чехов туралы И. Куприннің мәтіні ұсынылды (182 сөз) Балаларға ФГ бойынша тапсырмаларды орындау ұсынылды (АВС деңгейлері бойынша) 69 оқушының 37-сі диктант жазуға жоғары баға алды. Үздік ғалымдар: Федоров Кирилл-11 сынып оқушысы, Ахметова Мадина-9 сынып оқушысы, Багаева Анастасия - 9 сынып оқушысы, Прокопьев Илья-11 сынып оқушысы

И. В. Изосимовамен бірге 10-шы және 11-ші сынып оқушылары "кітапсыз ақыл, қанатсыз құс"кітаптарының рөлі туралы ойларымен бөлісті. "Еркін микрофон" стратегиясын қолдана отырып, жоғары сынып оқушылары кітап оқуға деген көзқарастарын білдірді.

Автор: №10 ЖББОМ