Ата - анаға жадынама

Дата: 2018-05-22 18:14:05

Құрметті ата-аналар!

Білім Министрлігі  2017 жылы Қазақстан Республикасындағы барлық балабақшаларға электронды кезекке тұруға бірыңғай талаптар ендірілді және «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына (7 жасқа дейін) қабылдау мен кезекке қоюда »   көрсетілетін қызмет стандарты жаңартылды.

Мектеп жасына дейінгі балабаларыңызды кезекке қойып қойған және алдағы уақытта қоюды жоспардап отырған Балхаш қаласының тұрғындары Сіздер  ата-ана мен баланың құқығын қорғау мақсатында ашық және еркін сыбайластықтан қорғай отырып балаңызды балабақшаға орналастырудың жолдарын білуіңіз қажет.

Өзгерістер енгізу қажеттілігі:

2017 жылға дейін балабабақшаға кезекке қоюдың талаптары заңнамада болмаған . Әрбір қала мұндай жұмысты қағаз түрінде және өз қалауы бойынша орындады. Негізінен кезекке   өтініштер нақты балабақшаға берілді. Сондықтан әрбір балабақша кезек дербес болатын.

2012 жылы туу деңгейінің күрт артыуына байланысты  мұндай кезекке тұру  принципі кейбір балабақшаларға үлкен кезек  қалыптастырды . Кейбір балалар   өз орнына мектеп жасы – 6-7 жаста ғана қол жеткізді.

Мысалы, кезегі 2000 бала ,  максималды 200 бала қабылдайтын балабақшаға  өз орнына іс жүзінде 10 жылдан кейін ғана қол жеткізеді екен.

Осының нәтижесінде Білім беру Министрлігіне ата-аналар тарапынан орасан зор сұрақтар қойылды онда мектепке дейінгі мекемелерге орын алуды және кезекке қою талаптарын , барлық балалардың тең құқылығын сақтай отырып  жақсы жаққа өзгертуді және кепілдік беруін талап еткен.

Осыған байланысты, Министрлік қызметкерлері  балабақшалардағы орын бөлу және кезекке қоюдың жаңа ережелерін мен нормаларын  қарады және енгізді.

Мектепке дейінгі балалардың көпшілігінің  мүмкіндіктері көп олар балабақшаға  қол жеткізуге белгіленген жасқа  (2-ден 3 жасқа дейін)  күтіп отырудың  қажеті жоқ :

  • Кепілді біркелкі педагогтар жүктемелері (тәрбиешілер), топтарға толтыру, балабақшаларда балаларға қолайлы әсер ететін қызмет көрсету сапасы (шамадан тыс жүктелген топтар болмауы және т. б.).
  • Сонымен қатар, енді ата-аналар, ең мүдделі тұлғалар өздері тікелей бұл  процесске енгізілген.  Олар тұрақты мониторингін жүзеге ашық асыра отырып өз бетінше қолайлы жағдайды таңдай отырып балаларды қабылдау процесін жүзеге асыруға мүмкіндігі бар.
  •  Ата-аналарға көп күтудің қажеті жоқ . Олар ҚББ немесе балабақша меңгерушілерінен ақпараттар алмай ақ өздері қол жеткізуге  болады.
  • Ата-ана балабақшаға баласы мектепке дейінгі білім беру ұйымына ақылы негізде (коммерциялық бақшасы) мемлекеттік тапсырыспен барып жүрсе де  басқа мектепке дейінгі ұйымға кезекке қоюға құқылы.
  • Интернет-порталы тәулік бойы демалыс және мереке күндері, кезекке  қою үдерісін  және бос орынға бөлу , өтінім қабылдау жұмыстарын үнемі жүргізеді . Осылайша, ата-аналар өздері көріп кезекке қоюға  және  пайда болған кезде жаңа бос орынға  ие бола алады.

Ерекше қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарының өтініштері  жалпы негізде емес  бөлек қалыптастырылады , бұл ретте олар мектепке дейінгі ұйымдар (топтар) арнайы мақсаттағы топтарға түсе алады да түсе алады . кезектегі балалардың,, сондай-ақ жалпы мақсаттағы. Мектепке дейінгі оқыту мамандандырылған топтарда балалар жалпы мекемелердің әдеттегі тобына  орналасуға мүмкіндігі бар .

Енді ата-аналар балабақшадағы орынды белгілі бір жасқа келгенде қол жеткізуге кепілдік ала алады , өздері бақылайды орналаса алады , сыбайлас жемқорлық іс-әрекеттер лауазымды тұлғалар тарапынан жол бермеуге шектеу қояды.

Жүйесінің ашықтығы ата-аналарға мүмкіндік береді:

  • Балхаш қаласындағы барлық мемлекеттік балабақшалар туралы  толық ақпарат алуға   балалар топтарын , оқу бағдарламаларын, оқытылу тілін, бос орындарын   және  кезекте тұрған балалар санын көруге ;
  • үйден шықпай-ақ мемлекеттік және коммерциялық балабақшаларға электрондық кезекке тұруға өтінішті беруге  жүзеге асыруға,;
  • баланың кезекгін көру , ағымдағы жағдайда  барлық өзекті ақпаратты өтініштер туралы, баланың туылған  жылы   және өтініш берілген күні арқылы тексеруге;
  • бос орындардың жеңілдіктерді ескере отырып  автоматты түрде бөлінуін  өзі бақылауға;
  • Өзіңізге керекті балабақша туралы жүйе  арқылы автоматты хабарлама алуға және үнемі саралап отыруға;
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымына жіберілген жолдамалар тізімін бақылап отыруға.

Сізге ыңғайлы болу үшін және жаңалықтарды анық түсіну, біз порталмен жұмыс істеу нұсқаулығымен бірге кезекке  қою бойынша балалардың  мектепке дейінгі балалар ұйымына жолдама беру және орын алумен  танысуды ұсынамыз.

ІІ . БӨЛІМ

Интернет арқылы толық қадамдық нұсқаулық бойынша порталымен жұмыс бойынша балаларды кезекке қою баланы балабақшаға орын алу

Құрметті ата-аналар енді Сіз  өз балаларыңызды мектепке дейінгі ұйымға кезекке қоюға және  жолдама алуға электронды форматта интернет-порталдағы  Балқаш қаласының білім беру бөлімінің сілтемесі бойынша garden.balkhash.goo.kz арқылы жүзеге асыруға мүмкіндігіңіз бар.

Кезекке тұру үшін Сіз :

  1. garden.balkhash.goo.kz – кіріңіз
  2. Өтініш беруден бастаңыз:
    • 2 мобилдік телефон номерін енгізіңіз (әкесі және анасының)
    • Телефонға келген СМС кодын енгізіңіз
    • Ата-анасының біреуінің ЖСН номерін теріңіз , баланың ЖСН номерін теріңіз

Мекен-жайын енгізіңіз , ата-анасының керекті мәліметтері , сондай-ақ қажет болған кезде жеңілдікті   растайтын құжаттарды тіркеңіз.

  • Бұдан әрі, сіз көрсеткен мобильді телефон нөміріне өтініш қабылданғаны туралы хабарлама келеді. Өтініш бір күннің ішінде Шымкент қаласы білім беру бөлімінде тіркеуден өтеді
  • Егер сіз деректер дұрыс беріп тіркелген жағдайда , сіздің ұялы телефоныңызға өтініштің нөмірімен хабарлама келіп түседі.

 

ЕСТЕ САҚТАУ МАҢЫЗДЫ:

Өтініштің нөмірін сақтаңыз, өйткені одан әрі дәл осы нөмірі сіз туралы қосымша ақпарат алу үшін кезектің жай-күйі және т. б пайдаланылатын болады

Ұялы телефон нөмірі , атап айтқанда, кезектегі мәліметтерді өзгерту үшін қажет:

1.   garden.balkhash.goo.kz – порталына кіріңіз

2.  «Кезекті тексеру» - нүктесін басыңыз

3.  Баланың ЖСН номерін жазып «Іздеу»- нүктесін басыңыз

4.  Сіз осы бетте баланың кезегі туралы ақпаратпен танысасыз. Өтініштің нөмірі және ескі ұялы телефон нөмірін енгізіңіз  . Содан кейін «Өзгерту» түймешігін басыңыз. Содан кейін жаңа қолданыстағы ұялы телефон нөмірін енгізіңіз. Содан кейін, сіздің ұялы телефоныңызға  төрт цифрдан тұратын растау коды келеді. Алынған растау кодын енгізіңіз   «Өзгерту» түймешігін басыңыз. Сәтті болған кезде өзгерту әрекет етпейтін ұялы телефон нөмірі өзгертіледі, жаңа қолданыстағы ұялы телефон нөмірі енгізіледі.

ЕСТЕ САҚТАУ МАҢЫЗДЫ:

Нөмері өзгерген жағдайда, үй телефон нөмірі, ұялы телефон,    ата-анасының біреуі жазбаша Балқаш қаласының білім Бөліміне өтініш қалдыру қажет  , өйткені garden.balkhash.goo.kz порталы аталған функцияны дербес жүзеге асыра алмайды.

Сізге балабақшада бос орындар болған жағдайда электрондық жолдама алу үшін   қажет:

  1. garden.balkhash.goo.kzпорталына кіріңіз
  2. «Кезекті тексеру» - нүктесін басыңыз
  3. Баланың ЖСН номерін жазып «Іздеу»- нүктесін басыңыз
  4. Сіз осы бетте баланың кезегі туралы ақпаратпен танысасыз. «Жолдама алу» түймешесін басыңыз.Содан кейін сіз балабақша атауын, тобын,оқытылу тілін,   қалаған орналасқан ауданын таңдап болып , «Келесі» түймешігін басыңыз.

ЕСТЕ САҚТАУ МАҢЫЗДЫ:

Сііз балабақша таңдауда қателеспегеніңізге көз жеткізген жағдайда  жолдама алу ниетіңізді растаңыз. Жолдама алуды қалай растай аласыз ?

  1. Ол үшін Сіз ұялы телефон номерін енгізіңіз. «СМС жолдауға келісемін» деген тұсқа   Y-белгісін қойыңыз. Сонан соң «Код растауға жіберу»
  2. Жолдама алу операциясы табысты аяқталған жағдайда, сіздің нөміріңізге жолдама нөмірі туралы хабарлама жіберіледі.
  3. Әрі қарай Сіздің ұялы телефоныңызға жолдама түскендігі туралы хабарлама келеді.

5 күнтізбеліккүн ішінде Сіз мектепке дейінгі ұйымға баланың құжаттармен: баланың фотосы,  ата-анасының жеке куәліктері, баланың туу туралы куәлігі, бала денсаулығы паспорты, баланың денсаулық жағдайы туралы анықтамасын апаруға міндеттісіз.

  1. Мектепке дейінгі ұйым баланы қабылдап Сізбен келісім шартқа отырады.

ЕСТЕ САҚТАУ МАҢЫЗДЫ:

Мектепке дейінгі ұйымға баланы қабылдау  мерзімі - garden.shahtinsk-edu.gov.kz. электронды порталынан келіп түскен күннен бастап 5 жұмыс күні (демалыс және мереке күндерісіз).

Егер  сізде көрсетілген қажетті құжаттарды көрсетілген мерзімде  беруге мүмкіндік болмаса Сіз оның мерзімін 30 күнтізбелік күнге ұзартуға құқыңыз бар .

Сізге балабақшаға алынған электрондық жолдама мерзімін ұзарту үшін қажет:

Для продления срока полученного электронного направления в детский сад вам нужно:

  1. garden.balkhash.goo.kz порталына кіріңіз
  2. «Кезекті тексеру» - нүктесін басыңыз
  3. Баланың ЖСН номерін жазып «Іздеу»- нүктесін басыңыз
  4. Сіз осы бетте баланың кезегі туралы және бар болған жағдайда жолдама нөмері туралы ақпаратпен танысасыз. «Ұзарту»- нүктесін басыңыз. Әрі қарай Сіздің ұялы телефоныңызға жолдама түскендігі туралы хабарлама нөмерін ендіріңіз. Сіздің ұялы телефоныңызға төрт цифрдан тұратын растау коды туралы хабарлама келеді. Осы код нөмерін тиісті жерге жазып «Ұзарту»- нүктесін басыңыз.

Операция табысты аяқталған жағдайда Сіздің 30 күнтізбелік күнге жолдамаңыз ұзартылып осы уақыт ішінде  керекті құжатты жинап мектепке дейінгі ұйымға келіп келісім шарт жасасуға мүмкіндігіңіз бар.

ЕСТЕ САҚТАУ МАҢЫЗДЫ:

«Ұзарту»- нүктесін пайдалану жолдама түскеннен кейінгі 4 жұмыс күні ішінде ғана мүмкіндік береді.5-күні ұзартуға «Ұзарту»- нүктесін пайдалануға мүмкіндік шектеледі. Жолдама күшін жойып , мұрағатқа жіберіледі. Балабақшадағы орын қайта босап басқа ата-аналарға жолдама алуға мүмкіндік туады.

Баланың балабақшаға кезекке қабылдамау үшін өтініш кері қайтару үшін Сізге  :

  1. garden.balkhash.goo.kzпорталына кіріңіз
  2. «Кезекті тексеру» - нүктесін басыңыз
  3. Баланың ЖСН номерін жазып «Іздеу»- нүктесін басыңыз
  4. Сіз осы бетте баланың кезегі туралы және бар болған жағдайда жолдама нөмері туралы ақпаратпен танысасыз. «Кері қайтару»- нүктесін басыңыз. Әрі қарай Сіз жолдама нөмері мен ұялы телефоныңыздың нөмерін ендіріңіз . Сіздің ұялы телефоныңызға төрт цифрадан тқратын растау коды келіп түседі. Осы код нөмерін тиісті жерге жазып «Кері қайтару»- нүктесін басыңыз.Операция табысты аяқталған жағдайда Сіздің балаңыздың балабақшаға тұрған кезегі кері қайтарылады.

ЕСТЕ САҚТАУ МАҢЫЗДЫ:

Егер өтініш берушінің берілген жолдама уақыты 2 (екі) рет алынып мұрағатқа жіберілген жағдайда оның өтініші жүйеде жойылады .  өтініш беруші растайтын құжаттарды белгіленген мерзімде әкелмесе  немесе орынсыз құжаттарды тапсырған жағдайда өтініш жалпы негіздегі кезекке қайта жіберіледі. Мектепке дейінгі ұйымда жаңадан орын босатылып басқа өтініш берушілерге (босаған орындар жариялау бюллетеньінде)  қол жетімді болады.

Garden.balkhash.goo.kz интернет-порталында жұмыс барысында туындаған  кез келген сұрақтарды порталдың техникалық маманына қоя аласыз. Ол үшін оң жақтағы жоғарғы бұрышта  онлайн кеңесші жылжымалы белгісін басып қоюыңызға болады.

ІІІ . БӨЛІМ

Сұрақтар мен жауаптар

Сіздердің назарларыңызға  «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына (7 жасқа дейін) қабылдау мен кезекке қоюда » көрсетілетін қызметтің жаңа стандартыбойынша балабақшаларға    электронды кезекке тұруға бірыңғай талаптар барысында ата-аналар арасында туындаған негізгі сұрақтарға берілген жауаптарын ұсынып отырмыз.  

 

1)  Өтініштердің  кезектілігі  қандай принциппен қалыптасады ?

Балабақшаларға  өтініштердің кезектілігі әрбір кезек орнына  (түзету тобы , жалпы топ ,баланың туылған жылы бойынша кезек  )  өтініш берілген күні бойынша және туылған жылы  бойынша қалыптастырылады.

 2) «Өтініш»,  «Жолдама» , «Кезек» және «Стоп-парақ» дегеніміз не?

Өтініш – бұл ата-анасының мектепке  дейінгі жастағы (7 жасқа дейін) балаларға

балабақшадан орын алу үшін берген өтініші.

Жолдама  – ата-анаға баласына балабақшада орын алуға резервте қалдыру туралы хабарлама  

Өтініш беруші– баланы балабақшаға кезекке қоюға өтініш берген ата-ана немесе қамқоршысы

Кезек – интернет-порталында сәтті тіркелген өтініштердің тізімі.

Хабарлама – интернет-портал арқылы өтініш берушіге электрондық пошта немесе sms-хабарлама түрінде қолданыстағы ұялы телефонына  баланың жолдамасы , кезегі немесе кері қайтарылғаны туралы электрондық мәтіндік ақпаратпен жөнелтілетін  хабарламалар

Стоп-парақ–  өтініш берушінің тарапынан  анықталған жіберілген қателігіне байланысты  бос орнының уақытша қайтарылып мұрағатқа жіберілуі .

Кезектің атауы – өтініштің баланың туылған жылы бойынша топтастырылуы 

Кезек типі –оқытуды  балалардың қажеттіліктеріне байланысты жеке бағдарламамен топтастыру ( жалпы топ, коррекциялық топ).

Кезек нөмірі –  кезектегі басқа өтініштерге қатысты өтініштерді ереже бойынша  кезекке қойылуы

Кезектен тыс алу құқығы  -әскери қызметші, оның ішінде қаза тапқан, қайтыс болған немесе хабар-ошарсыз қызмет өткеру уақытында; арнаулы мемлекеттік органдар қызметкерлерінің, оның ішінде қаза тапқан, қайтыс болған немесе хабар-ошарсыз кеткендердің  балалары балабақшадан (тұрғылықты жері бойынша)  кезексіз орын алуға мүмкіндігі бар.

Бірінші кезекте алу құқығы -  заңды өкілдері мүгедек болып табылатын ,  ата-анасы-ның қамқорлығынсыз қалған, жетім, көпбалалы отбасылардан шыққан және ерекше білім беру қажеттіліктері бар  балаларға балабақшадан бірінші орнын алу мүмкіндігі  бар. 

Өтініш  басымдығы– алғаш өтініш берген  ата-аналардың өтініші  кезекте басым басым болып табылады. Кезек өтініш берілген күннен бастап  тәртіппен орналастырылады.

Бос орындар  бюллетень- өткен тәулікте пайда болған мемлекеттік және мемлекеттік тапсырыспен коммерциялық балабақшалардағы  бос орын тізбесі.

 Бос орын туралы ақпарат - оқыту тілі , балалар тобын және оның жас санатына байланысты  мемлекеттік тапсырысы бар  балабақша атауын көрсетілген  бос орындардың тізімі

3) Менің қызым үйімнің жанындағы балабақшаға бара ма деп үміттендім  , өйткені біз кезекте  іс жүзінде бірінші болатынбыз, ал енді біздің нөміріміз 147?

 Алдымен алынған мәртебесіне назар аудару керек– әдетте, бұрын өтініш берген балалар  басымдықпен  кезек алады. Ал бұл дегеніміз, сіз қала бойынша ата-аналардың жалпы тізімінен бос орындары   бар барлық  балабақшаларды  көре аласыз  және кез келген өзіңізге ұнаған балабақшаға ағымдағы үш жұмыс күні ішінде бос орынды иелене аласыз. 

4) Маған  ұнаған балабақшаға орын алуға  үлгеруге  қандай  бәсекелестікпен қол жеткізуіме болады?

Күн сайын garden.shymkent.edu.kz  интернет-порталында астана уақыты бойынша сағат 24:00 (жиырма төрт)   электрондық жүйеде барлық ата-аналарға жалпы танысу және еркін қол жеткізуі үшін қала бойынша барлық балабақшаларда өткен тәулікте босаған орындар бюллетеньі жариланады, бірақ ол тек қана приоритеті (басымдылығы) бар ата-аналарға ғана қол жетімді  болады. Сіз күніне бір рет порталға кіріп бос орындар туралы өзекті ақпараттан хабардар бола аласыз.Кез келген ата-ана қалаған  орнына  алады таңғы сағат 6:00 (алты) –да жолдама ала алады  . Сонымен қатар, есте сақтау қажет, жеке кабинеттен сізге қажетті   хабарламаны  сіз автоматты түрде алуға мүмкіндігіңіз бар.

5)   «Мәртебе басымдығы» маған не береді?

Күн сайын garden.shymkent.edu.kz интернет-порталында балабақшаға бос орындарға  жолдаманы алу   тек қана басымдылығы бар ата-аналарға бір уақытта мүмкіндік береді.  Бос орындар әрбір кезекте  алғашқы өтініш берушілер кезегінің саны босаған орындар үшін кезек саны да  3 (үш) жұмыс күні. Ата-аналары немесе қамқоршылары, олар ашылған мүмкіндікті, бос орындар  туралы ақпаратты зерттеп , өзінің көңіліне қонған балабақшаға  қызығушылық танытқан жағдайда , егер онда бос орын болған жағдайда  электрондық жолдау өз бетінше ала алады  . Көрсетілген уақыт өткеннен кейін, басымдылығы бар ата-аналар бос орындарға  бармаған жағдайда , ол орындар кезектегі барлық ата-аналарға қол жетімді болып қалады.

6) Егер екі бірдей жолдама бір уақытта  берілсе , шамамен бір уақытта, балабақшаға қайсысы бірінші қабылданады ?

Егер екі бірдей жолдама бір уақытта  бір орынға берілсе Сіз бірінші «жолдама берілсін» түймесін басып үлгерсеңіз , ал екінші ата-ана Сізден 2 сек болса да кеш басса , Сіздің жолдамаңыз қабылданады. Екінші ата-анаға басқа орынды таңдау ұсынылады.

7) Менің  баламда асыраушысы жоқ деген жеңілдік бар, бұл кезекте қалай белгіленеді? 

Ата-аналарының немесе қамқоршыларының жеңілдіктері кезектен тыс орын алуға 1:3 қағидаты бойынша (бірінші кезекте орын және үш кәдімгі) кезекте көрсетіледі. Ол өтініштің берілген күні мен уақытына байланысты сұрыпталады.

8) Қайта есептеу қандай принцип бойынша жүргізіледі?

Жаңарту (қайта есептеу) кезектегі  өтініштер  позициясы төмендегіше жүреді:

  •  кезектен тыс немесе бірінші кезекте балабақшаға орын алу құқығы бар жаңа өтініш кезекке түскен   кезде;
  • Өтініш мұрағаттан кезекке кері қайтарылғанда;
  • мектепке дейінгі ұйымға қолданыстағы өтініш кезектен тыс немесе бірінші кезекте орын алу құқығын жоғалтқан немесе өзгерткен жағдайда;
  • баланың жасы 7 –ге толып, өтініші мұрағатқа кері қайтарылған немесе өтініш берушінің мектепке дейінгі ұйымға орын алуға қызығушылығы болмаған жағдайда;

 

9) Балабақшаларда орын алуда сыбайлас жемқорлыққа жол беріледі ма ?

Кез келген ата-ана немесе қамқоршы өзіне жақын балабақшаны , оқытылу тілін, тобындағы бос орындарды жүйе арқылы көріп жолдама алуды таңдау фактісін ескере отырып, мемлекеттік органдардың қызметкерлері және балабақша қызметкерлері тарапынан сыбайлас жемқорлық іс-әрекеттеріне жол берілмейді. Ата-анадан басқа ешкімге жолдама алу құқы жоқ. ата-ана мен мемлекеттік органдардың қызметкерлері және балабақша қызметкерлері арасында жолдама алу барысында  жүйеде «робот» кедергі болады.

Ата-аналар немесе қамқоршылар    бос орынды қадағалауда белсенді мониторингін жүзеге асырады және әрқашан   қойған мақсатына қол жеткізеді.

Сонымен қатар, garden.balkhash.goo.kz интернет-порталда арнайы журналында барлық іс-әрекеттер , өтініштер   автоматты түрде тіркеледі   және бақылаушы органдар оларды дау туындаған  жағдайларда танысып қарай алады.

 10) Мен қалай өзіме керекті балабақшада орын босағанын немесе жай-күйі туралы мәліметтерді порталға кірмей-ақ біле аламын?

garden.balkhash.goo.kz интернет-порталы арқылы Сіз  қолданыстағы e-mail және/немесе ұялы телефон арқылы sms- мынадай хабарлама ала аласыз : 

• сіздерге қажетті балабақшада бос орындар пайда болуы туралы (  sms-тен басқа);

  • өтінішіңіздің кезекке қойылғаны туралы;
  • өтініштің тіркелмегені туралы;
  • балабақшаға жолдама түскені туралы;
  • жолдамаңыздың уақытының ұзартылғаны туралы; (  sms-тен басқа)
  • балаңыздың балабақшаға қабылданғаны туралы;
  • балабақшамен келісім шартқа тұрғаныңыз туралы (  sms-тен басқа);
  • балаңыздың балабақшаға қабылданбағаны туралы ;
  • балаңыздың балабақшаға қабылдадан бас тарту туралы ;
  • өтінішіңіздің стоп-парақшасына түскені туралы (  sms-тен басқа);
  • стоп-парақшасынан өтінішіңіздің кезекке қайта жіберілгені туралы (  sms-тен басқа);
  • Сізге қажетті бос орынның қажеттілігін растауды ескерту туралы (  sms-тен басқа);
  • Сізге қажетті бос орынды растау туралы (  sms-тен басқа);
  • Сіздің өтінішіңіздің өз еркіңізбен өзгертілгені туралы (  sms-тен басқа);
  • Сіздің өтінішіңіздің өз еркіңізбен кезектен алынғаны туралы ;
  • Сіздің өтінішіңіздің баланыз мектеп жасына жетуіне , үнемі кері қайтарылғаны , жолдама уақытының өтуіне байланысты кезектен алынып тасталғаны  туралы ;

11) Мен баламды басқа балабақшаға ауытыра аламын ба?

Сіз, балаңызды балабақшағаорналастырып, интернет-порталда басқа балабақшаға қайта өтініш бере аласызжәне   жүйесізге бос орын таңдап бере алады. Алайда, ата-аналар жаңа өтініш бергенде бұрынғы кезек   алдыңғы позиция бойынша құнын жойып  тізімнің соңында болатынын ескерген жөн. Сол үшін  ағымдағы балабақшадағы  берілген жолдама алып келісім шарт жасасқаннан кейін  болашақ балабақша жаңа өтініш тастаған жөн.

Сонымен бірге Сіз басқа балабақшадағы ата-анамен жолдамаңызбен ауысуыңызға құқыңыз бар. Ол үшін Сіздер ҚББ барып жүйеден ауыстырып сосын балабақшаға барып келісім бойынша ауысуларыңызға болады.

12) Егер ата-ана біздің балабақшамызды қаламаса балабақшадағы бос орынды қалай толтыруға болады?

Бұл меңгерушілер мен әдіскерлердің әрдайым қоятын сұрағы. Ол үшін Сіздер балабақшаны жақсылап жарнамалауларыңыз қажет. Ойын , жатын бөлмелері , ас тарату блогі, мед қызмет көрсету,қалалық байқауларға қатысқан жетістіктеріңіз , балабақшадағы өткізілген іс-шаралар , оқу іс-әрекеттерінің фотоларын, барлық оқу бағдарламаларыңызды, қосымша курстарыңызды , дамыту үйірмелеріңізді  ата-ана Сіздің балабақшаңызды таңдау жасайтындай етіп интернет-порталына орналастыруыңыз керек.

Garden.balkhash.goo.kz  интернет-порталында жұмыс барысында туындаған  кез келген сұрақтарды порталдың техникалық маманына қоя аласыз. Ол үшін оң жақтағы жоғарғы бұрышта  онлайн кеңесші жылжымалы белгісін басып қоюыңызға болады.