Жалпы республикалық педагогикалық кеңес өткізу ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ

Жалпы республикалық педагогикалық кеңес өткізу ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ

19 тамыз күні Балқаш қаласының мектеп директорлары оқу жылының алдында  педагогикалық кеңестер өткізді. Педагогикалық кеңеске 1039 мұғалім қатысты.

Педкеңес барысында педагогтерге оқыту ережелері мен кезекші сыныптарда санитарлық қауіпсіздікті қамтамасыз ету шаралары түсіндіріледі.

Сондай-ақ педагогикалық кеңесте мұғалімдерге сабақты ұйымдастыру бойынша ұсыныстар талқыланды.

Жалпы республикалық педагогикалық кеңес өткізу ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ

Өткізу уақыты:әрмектепөткізууақытынжекеанықтайды

Тақырыбы:2020-2021 оқужылындаоқупроцесінұйымдастыру

Педагогикалық кеңестің мақсаты:коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеуге байланысты карантиндік шаралар жағдайындажаңа2020-2021 оқужылында оқыту ерекшеліктері бар педагогтерді хабардар ету

Жаңа2020-2021 оқужылынадайындықаясындаөткізіледі.

Өткізу форматы:қашықтан. Алдын ала мұғалімдерге сілтемелер жіберіледі

Қатысушылар:әкімшілік, педагогтер.

Педагогикалықкеңестіңкүнтәртібіндегімәселелер:

1) Жаңао қужылындағы оқу форматтары;

2) оқытудыңштаттықрежиміндесанитарлықталаптардысақтау;

3) 11-4 кезекші сыныптардыңжұмысрежиміжәнежұмысістеуқағидалары;

4) қашықтаноқыту: мұғалімніңжұмысорныжәнеережелер;

а) техникалықдайындықжәнежұмысорны;

б) қашықтанөткізетінсабақтыәзірлеуалгоритмі;

в) педагог имиджі жәнеэтикеттісақтау;

5) мектепте қашықтан оқытуда пайдаланатын білім беру интернет-платформасымен танысу;

6) жаңа оқу жылында білім алушыларды бағалауерекшеліктері;

7) баланы өзбетіншежұмысістеугежәнеоқуғақалайынталандырукерек?

 

Санитарлық-эпидемиологиялықжағдайғабайланысты, коронавирустықинфекцияныңтаралуына жол бермеу мақсатындаәрбірбілімберуұйымындаоқытуформатыәрөңірдегісанитарлық- эпидемиологиялықжағдайғабайланыстыболады. Әрбірмектеп педагогикалық кеңес отырысын өткізу кезінде оқытудың тиісті форматын анықтайды және педагогикалық ұжымды қабылданған шешімдер туралы ақпараттандыруға дайындалады.

Педагогикалық кеңестің отырысын мектеп директорыөткізеді.

Мектеп директоры оқытуформатын таңдаудытүсіндіреді. Егерқолайлы эпидемиологиялық фоны бар шалғайдағы елдімекенде орналасқан мектеп балаларды штаттық форматта оқытуды жоспарласа, онда педагогтарға санитарлық-эпидемиологиялық талаптармен мектепке баруға қойылатын талаптар түсіндіріледі.

1-4 сынып педагогтарына 1-4 «кезекші сыныптардың» жұмыс істеу ережелері түсіндіріледі.

Егер мектеп қашықтан оқытуды жоспарласа, онда мұғалімдерге форматты таңдау себебі, осыформаттағы оқу ережелері, оның ерекшеліктері жәнет. б. түсіндіріледі.

Қосымша білім беру ресурсы ретінде қазақт іліндегі«Балапан», орыстіліндегі«ЕлАрна»телеарналарында теле сабақтар ұсынылатын болады.

Педагогтергеоқытудыңдәстүрлі(күндізгі) форматыоқытудыңнегізгінысаныболыптүсіндіріледі. Санитарлық-эпидемиологиялықжағдайжақсарғанкездеәдеттегідәстүрліформаттағымектептіңқызметібіртіндеп қалпынакелтіріледі.

Балалар үшінмектепформасыныңміндеттілігісақталады. Соныменқатар, 2020-2021 оқужылындабалаларғаыңғайлы, ұқыптыіскерлікстильдегісабақтарғақатысуғарұқсатберутуралышешімқабылданды.

Шектеу іс-шараларына байланысты балалардыңденсаулықжағдайытуралымедициналықанықтамаларсұралмайды(ата-аналарданбалалардыңденсаулығынсақтаумақсатынданақтылау), педагогтердімедициналықтексеруталапетілмейді. Медициналықмекемелердіңжұмысынқайтабастауғақарайанықтамалар мен санитарлықкітапшаларбілімберуұйымынаұсынылады.

 

1Формат. Қашықтан оқыту.

Оқупроцесімектепалдыдаярлықтоптарда 1-11 (12) сыныптардақашықтанұйымдастырылады.

Оқупроцесінқашықтанұйымдастыруүшінмектепинтернет-платформанытаңдайды. Мектепдиректорымектеп қандайбілімберуинтернет-платформасынтаңдағанынайтады. Демонстрациянықамтиды, интернет-платформаныңмүмкіндіктерінкөрсетеді.

(Платформағашығуүшінсілтемебойыншаөтукерек_________

Тіркеуден өту_______

Өзіңізтуралы ақпараттыжаңарту______)

Мектеп директоры мектеп таңдағанплатформаныңфункционалдықерекшеліктерінтүсіндіреді(оқутапсырмаларынқалайқұрукерек, интернет-платформаныңмүмкіндіктерінпайдаланаотырыпТЖБжәнеБЖБтапсырмаларынқалайқұрукерек, ата-аналарғаарналғанфункционал, оқушыларғаарналғанфункционалжәнет. б.)

Қашықтаноқытупроцесісанитарлық-эпидемиологиялықережелерменнормалардың(бұданәрі-Санитарлықнормалар) талаптарынжәнеоқууақытынұтымдыпайдаланудыескереотырып, синхрондыжәнеасинхрондыформаттадаөтуімүмкін. Бұлжағдайдасабақтарекіформаттыбіріктіруменнемесетекасинхрондыформаттаөткізілуімүмкін.

Синхронды форматта оқытуинтернет-платформалардыңмүмкіндіктерінпайдаланаотырып, мұғалімніңнақтыуақытрежиміндебілімалушыларментікелейбайланысын(стриминг) көздейді.

Сабақтыңбірбөлігі(30-80%) стремингкешығуүшінпайдаланылады, қалғансабақасинхрондыформаттаөткізілуімүмкін.

Сабақтыңасинхрондыформаты - бұлинтернет-платформалардыңмүмкіндіктеріарқылымұғалімніңбілімалушыларменөзараәрекеттесуі, оныңішіндеөзбетіншеоқуғаарналғанмазмұнжәнемұғалімніңкерібайланысыбароқутапсырмалары.

Сабақтыұйымдастырубойыншамұғалімдергеарналғанұсыныстар:

Мұғалімдерсабақтардыұзақмерзімдіжәнеқысқамерзімдіжоспарлауғасәйкессабақтар/оқу сабақтарынөткізеді. Бағалау, Кеңейтілгентүсініктемеэлектронды/ қағазжурналдардажүргізіледі

Синхронды форматтағысабақтарғаұсыныстар

1) Оқупроцесіноқытудыңасинхрондыформатыменүйлестіреотырып,синхронды форматта оқытуүшінтікелейтрансляцияүшінсанитарлықнормаларғасәйкессәйкес10-нан30 минутқадейінсабақбөлугеболады.

2) Мұғалімбілімалушылардыстримингрежиміндесабаққаалдыналадайындап, оларғаіс-әрекеталгоритмібаржадынамаұсынуықажет.

3) Сабақтыңқысқамерзімдіжоспарынәзірлеужәнеіскеасырукезінде педагог оқумақсатынабайланыстысабақтыңсинхрондыжәнеасинхрондыбөлігіүшінмазмұныменуақытынұтымдыбөлуіқажет. Техникалықпроблемалартуындағанжәнетікелейэфиргешығумүмкінболмағанжағдайдамұғалімсабақтыасинхрондыформатқаауыстырады.

4) сабақтыңқұрылымысинхрондыформатта:

- өткенматериалдықысқашақорытындылау, қажеттілігібойыншажаңатақырыптыңнегізгіережелерін, логикалықбайланыстыжәнежаңаматериалдытүсіндіруүшінқажеттібаяндау;

- жаңаматериалдыүйренуүшінқажетболуымүмкін білім мен дағдыларғаоқушылардыңназарынаудару;

- жоспар бойынша жаңаматериалдыбаяндау;

- материалды бекітуге арналғанұсыныс.

5) сабақтыңмазмұныкелесіталаптарғасайболуыкерек:

- оқубағдарламасыныңмақсаттарыменміндеттерін, ақпаратпенинтернет-платформаларконтентініңжаңалығынескереотырып, материалдымұқиятіріктеу;

- ақпараттыңнақтықұрылымы: реттеу, жүйелеу;

- негізгі дидактикалықпринциптердіесепкеалу: ғылыми, көрнекілік, қолжетімділік, сана, теорияныңпрактикаменбайланысы, циклдік, ғылыми-көпшілікбаяндау, оқуматериалыныңоқылуы/эстетикасы;

- әртүрліақпараттықоқытуматериалдарынқолдану: Мәтіндік, презентациялар, графикалық, медиа, суреттер, кестелер, инфографика жәнебасқалар.

6) оқутапсырмаларыұсынылатынкөлемненаспайды, орындауалгоритміменжәнеэлектрондықбілімберуматериалынақажеттісілтемелерменсүйемелденеді(IV бөлім).

7) мұғалімкерібайланыстыбелгіленгентәртіппенэлектрондықжурналдардыңмүмкіндіктері арқылы, электрондықжурналдарболмағанжағдайда–мұғалімніңқалауыбойыншабайланыстыңқолжетімдітүрлеріарқылыбереді.

8) мұғалімсабақтыңжазбасынсақтайдыжәнебілімалушыларғакезкелгенуақыттаматериалдарғақолжеткізугемүмкіндікбереді.

9) стримингке шығумүмкіндігіболмағанжағдайдапедагогсабақтардытекасинхрондыформаттаөткізеді.

Асинхронды форматтағысабақтарғаарналғанұсыныстар

1) асинхронды форматтағысабақинтернет-платформалардыңмүмкіндіктеріарқылымұғалімніңбілімалушылармен өзараіс-қимылыкезіндеіскеасырылады. Сабаққа арналған оқутапсырмаларын мұғалім интернет-платформалардың мазмұнымен мүмкіндіктеріне скере отырып әзірлейді. Оларғаэлектрондыоқулықтар, бейнематериалдар, дағдылардыдамытуғаарналғантренажерлер, білімді бақылауғаарналғанресурстаржәнетағыбасқаларкіреді.

2) сабақтыасинхрондыформаттадайындаукезіндепедагог:

- сабақтыңтүрін, мақсатынанықтайды;

- сабақтыңмақсатынасәйкесоқуматериалындайындайды(электрондыоқулықтар, бейнематериалдар, ТВ-сабақтар, презентациялар жәнет. б.);

- білім алушыларғаөзбетіншеоқуүшіноқуматериалынұсынады;

- білім алушыларғакез-келгенуақыттаэлектрондыплатформадаорналастырылғаннемесемұғалімөзбетіншежазғантелесабақтардынемесебейнеоқулықтардыкөругемүмкіндікбереді;

-интернет-платформаларда орналастырылғансандықбілімберуресурстарынұсынады;

- оқутапсырмаларынсабақтыңмақсатынасәйкесұсынылатынкөлембойынша, орындаутәртібіменуақытшығындарынкөрсетеотырып, сондай-ақбілімалушылардыңжекемүмкіндіктеріменерекшеқажеттіліктерінескереотырыпәзірлейді;

- электрондықплатформаларнемесеэлектрондықпоштамүмкіндіктеріарқылықажеттісілтемелербереотырып, жаңасабақтыңтақырыбын, мақсатынегжей-тегжейлісипаттайотырып, білімалушыларғаоқу тапсырмасын жібереді;

- орындалғанжұмыстардықабылдайды, білімалушыларғабелгіленгентәртіппенэлектрондықжурналдардыңмүмкіндіктеріарқылы, электрондықжурналдарболмағанжағдайда–мұғалімніңқалауыбойыншабайланыстыңқолжетімдітүрлеріарқылыкерібайланысты (түсініктемелер, ұсынымдар) талдайдыжәнеұсынады;

- білім алушылар үшін, оныңішіндеерекшебілімберуқажеттіліктерібарбалаларүшінқажетболғанжағдайдажекеконсультацияларөткізеді.

 

Педагог қашықтанөткізетінсабақтыұйымдастырукезінде:

 

1-қадам. Жұмысорныныңтехникалықдайындығы:

- дербес компьютердің, ноутбуктіңболуы;

- (3G немесе 4G / LTE) сымды немесе сымсыз (кеңжолақты)интернетке қосылу;  

- динамик пен микрофонныңболуы-кіріктірілгеннемесеUSB немесесымсызBluetooth;

- жұмысатмосферасын құру, сабақөткізукезіндебөлмедетыныштықтысақтау;

- веб-камераныңкөруөрісінтексеру(шолудаартықештеңежоқекенінекөзжеткізіңіз: отбасымүшелері, шашыраңқызаттаржәнет. б.)

- веб-камераныңнемесеHD-веб–камераныңболуы-ИнтернетжелісінеқосылғанiOS немесеAndroid-дебейнетүсіру/ мобильдіқұрылғы(смартфоннемесепланшет) картасыбаркіріктірілгеннемесеUSB/ HD камерасынемесеHD-бейнекамерасы.

 

2 қадам. Мұғалімніңимиджіжәне этикетті сақтау.

Мұғалімісырт келбеті ұқыптыболуыкерек, киімніңклассикалыққатаңнұсқасынаартықшылықберукерек.

Сөйлеумендикцияныалдын-алапысықталуытиіс.

Мұғалімаудиторияныөзінеорналастыраотырып, виртуалдыортадақолайлыпсихологиялықахуалтуғызуыкерек.

Әртүрлімультимедиялықтехнологияларарқылыоқупроцесіндеқатысушылардыңбір-біріменинтерактивтіөзараәрекеттесуікезіндемұғаліммыналардыескеруікерек:

- сөйлеутілдікнормаларғасәйкесболуытиіс. Дұрыс, анықжәнетүсінікті сөйлеугетырысыңыз, ойыңыздынақтытұжырымдаңыз.

- мәтіндіжаттауұсынылмайды! Мұғалімпәнбойыншанақтыматериалдыжақсыбілуікерек. Экранда(слайдта) мәтінніңеңмаңыздыойларынвизуализациялаукерек, жаңаматериалдытүсіндіруүшінинфографиканы, иллюстрацияларды қолданыңыз. Егербейнебесминутқасозылса, ондаолтуралыақпараткемдегендеонбесминутболуыкерек.

- қолдарыңыз Сіздіңсөйлеуіңіздіинтонациялаудыңқосымшақұралыболыптабылады. Қолменқимылдаусөйлеуменсинхрондытүрдежүргізілуітиіс.

-Энергия. Өтежігерліболуғатырысыңыз, сөйлеудеәдеттегіәңгімегеқарағандакөбірекинтонациялыққұралдардықолданыңыз.

- Көзқарас. Виртуалдыортадаэкраналдындаоқушығаназараударудыүйреніңіз.

Виртуалды сыныпта оқушыболмағанжағдайдамұғалімоныңболмау себептерін анықтауғатырысады, бекітеді.

Қашықтан өткізетінсабақтыәзірлеуалгоритмі.

Оқушылардыңжасерекшеліктерінескереотырып, жалпыортабілімберудіңтиптікоқубағдарламаларынасәйкесқашықтансабақтыңтақырыбынанықтаңыз.

1.Қашықтансабақтыңтүріанықталады(жаңатақырыптыоқу, жаңаматериалдызерттеудіжалғастыру, қайталау, өзіндікжұмыстыжүргізу, рефлексияжәнекерібайланыс, онлайн- тестілеу, виртуалдызертханалықжұмыстаржәнет. б.).

2. Сабақтардыкелесіқұрылымменмазмұнбойыншаәзірлеу ұсынылады

2.1.   Пән, сынып

2.2. Бөлімтақырыбы, Сабақтақырыбы

2.3. Сабақтыңмақсаттары(оқубағдарламасыныңұзақмерзімдіжоспарынасәйкесоқытумақсаттарынанқалыптасады) оқушығабағытталған: (сабаққаарналғанмақсаттардыңсаны1-2-денаспауыкерек)

3. Сабақтыңкезеңдерісабақтүрлеріменқолданылатыноқытуәдістерінесәйкесқұрылады

Сабақтыәзірлеудеқолданылатынәдістер: Зерттеутәсілі, тілдіоқытудыңкоммуникативтіктәсілі, функционалдықсауаттылықтыдамытуәдісі, проблемалықоқытуәдістері, жобалықәдіс, белсендіжәнеинтерактивтіоқытуәдістері, сыниойлаудыдамытуәдісі.

 

Білім алушыныңоқукүнінұйымдастырубойыншаұсыныстар:

1) білім алушылар сабақкестесінсинхрондыжәнеасинхрондыформаттасақтайдыжәнеөздерініңоқукүнінжоспарлайды.

2) белгіленген кестеге сәйкеспәндербойыншаматериалдардызерделейдіжәнеоқутапсырмаларынорындайды.

3) жауаптарды интернет - платформалардың, электрондықжурналдардыңмүмкіндіктеріарқылытіркейдінемесеэлектрондықпоштаарқылыжібереді.

4) мұғалімніңтапсырмалары бойынша түсініктемелерінзерделейдіжәнеоныңұсыныстарынорындайды.

5) сынып жетекшісімен байланыста болады.

6) мұғалімдерменкез-келгенқолжетімдірежимдежұмысістейді, қажетболғанжағдайдамұғалімгетуындағансұрақтардымұғалімгежолдайды.

7) компьютерлік жабдықтыңүздіксізжұмысістеуұзақтығынақатыстысанитарлықнормалардысақтайды.

 

 

«Кезекші сыныптарда» оқытудыұйымдастыру(1-4 сынып):

Барлықмектептіқашықтаноқытукезіндебастауыш1-4 сыныпоқушыларыүшіната-аналарыныңнемесебалалардыңзаңдыөкілдерініңөтінішібойыншасыныпта15 балағадейінгіконтингентібар«кезекшісыныптар» ұйымдастырылады. Оқушылардыкезекшісыныпқақабылдауата-аналардыңнемесезаңдыөкілдердіңөтініштерібойыншажүргізіледі.

«Кезекші сыныптарда» оқуғасозылмалыауруларыжоқбалаларжіберіледі.

Балаларды оқытуғаарналғанөтініштерата-аналарданқолжетімдібайланысқұралдарыарқылы2020 жылғы15-24 тамызаралығындаэлектрондытүрдеқабылданады.

«Кезекші сыныптарға» қабылдаужалпыбілімберетінмектепдиректорыныңбұйрығынегізінде  2020 жылғы25 тамыздажүзегеасырылады.

25-27 тамыз аралығында«кезекшісыныптар»құрылады, әрсыныпқабірмұғалімбекітіледі.

Оқутоқсаныішіндебалаларды«кезекшісыныптар»қабылдаубосорындарболғанжағдайдажүзегеасырылады.

Ата-аналар коронавирустықинфекцияныжұқтыруқаупінболдырмауүшінбарлыққажеттішаралардықамтамасызетеді(маскалар, қолғаптар, қолдыемдеугеарналғанжеке бөтелкедегіантисептикнемеседымқылБактерияғақарсымайлықтар.)

Бір сабақтыңұзақтығы- 30-40 мин. 1 сыныптарда-сатылырежим.

Кесте бір аптағажасалады.

Барлықсабақтармектептіңжұмысоқужоспарынасәйкесөткізіледі.

МЖМБС пәндербойыншаоқубағдарламаларын 100% орындау.

Ата-аналар мен педагогтер балаларғаәлеуметтікалыстауқажеттілігінтүсіндіреді.

Ата-аналар оқукүнібасталаралдындабалалардымектептіңсыртқыесіктерінедейіналыпжүрудіжәнеоқукүніаяқталғаннанкейінбалалардымектептіңсыртқыесіктерінен үйгедейіналыпжүрудіжүзегеасырады.

Мұғалімдердің«кезекшісыныптар»режиміндежұмысістеугежазбашакелісімі.

 

Кезекші сыныптарда санитарлықталаптардысақтау»

Топтыңтолымдылығы-15 баладанаспайды.

Студенттер мен мұғалімдердің, басқақызметкерлердіңфизикалықбайланыстарыназайту.

Таза ауада, мектептіңспорталаңдарындаденешынықтырусабақтарынөткізу.

Әртүрлісыныптарүшінәртүрліуақыттасабақтарарасындағыөзгерістердіұйымдастыру.

Оқуүстелдерін1 метрқашықтаорналастыру; білім алушыларғажекепартаменорындықбекітіледі, білімалушыжекеоқуматериалдарын(оқулықтар, дәптерлер, кеңсезаттарыжәнет.б.) пайдаланады.

Әлеуметтікалыстауүшінауысымдардыкөбейтужәнеауыстыру, әлеуметтікалыстаудықамтамасызетуүшінмектепалаңдарынбарыншапайдалану.

Білім алушылар мен педагогтердіңтемпературасынкүнсайынөлшеу, медициналықкабинеттерменоқшаулағыштардыңжұмысістеуі.

Дена температурасы нормадан жоғары, аурудыңбелгілерібар балаларүйгеоралады. Егерсыныптабалаауырыпқалса, бүкіл сынып қашықтаноқытуғаауыстырылады, мектепоқудыштаттықрежимдежалғастырады.

Нормадан жоғарытемпература, аурубелгілеріанықталғанжағдайдапедагогтержұмысқажіберілмейді.

Әрбірекінші сабақтанкейінсыныптаылғалдыжинау, әрүзілістенкейін, ауысымдар арасында, дәліздерде, рекреацияларда, холлдардажәнебасқадаүй-жайлардаылғалдыжинаужүргізу.

Мектеп асханасы мен буфеттіңқызметінтоқтататұру.

Өңдеугеарналғандезинфекциялауқұралдарыныңжеткіліктісанымен, аяқкиімгеарналғанкілемшелермен, санитайзерлерменқамтамасызету, ажыратқыштарды, есіктұтқаларын, тұтқаларды, сүйеніштердідезинфекциялау.

Білімалушыларды, педагогтерменбасқадақызметкерлер үшінмаскалықрежим сақталу керек.

 

2 формат. 1-11 сыныптардыңкүндізгіформаттағыоқыту.

Ауыл мектептері үшінсыныпта15 білімалушығадейінкүндізгіформаттаоқытудыұйымдастыру

Ауылдықмектептердекүндізгіформаттаоқытужергіліктіатқарушыоргандардыңшешімі, тиістіаумақтардыңбасмемлекеттіксанитарлықдәрігерлерініңкелісімібойыншақатаңсанитарлыққауіпсіздікшараларынсақтайотырыпжүзегеасырылатынболады.

Оқытумектептіңбарлықсыныптарында, оныңішіндемектепалды сыныптарда білім алушылардыңкүнсайынғытемпературасынөлшеудіқамтамасызетеотырыпжүзегеасырылады.

Дене қызуынормаданжоғары, аурубелгілерібарбалаларүйлерінеоралады, ауырғанадамдаранықталғанжағдайдабарлықсыныптықашықтықтаноқытуғакөшу қамтамасызетіледі, мектепжұмысынжалғастырады.

Ауылдықмектептердекүндізгіоқуформатынұйымдастырукезіндемынадайшаралардысақтауқажет:

1) басталу жәнеаяқталууақытынкөрсетеотырып, сабақкестесінқұру;

2) Әлеуметтікалыстату, физикалықбайланыстарды азайту үшінауысымдардыұлғайтужәнеауыстыру;

3) кабинеттік жүйеніалыптастау, әрсыныпбелгілібіркабинеттеболады;

4) әртүрлісыныптарүшінәруақыттасабақтарарасындағыөзгерістердіұйымдастыру;

5) мектепке кіру кезінде медицина қызметкерініңбілімалушылар мен педагогтердіңтемпературасынкүнсайынөлшеуі;

6) маскаларды кию режимін қамтамасызету;

7) оқуүстелдерін1 метрқашықтықтаорналастыру;

8) кабинеттерді жәнебарлықүй-жайлардыжелдету, кварцтау;

9) қолдыжуужәнеарнайықұралдардыпайдалану;

10) әрбірекіншісабақтанкейінсыныпбөлмелерінылғалдыжинау;

11) дәліздердегі, рекреациялардағы, холлдардағыжәнебасқадаүй-жайлардағыауысымдар, ауысымдарарасындағыылғалдыжинау;

12) мектеп асханасының/буфеттердіңжұмысынтоқтату;

13) күнсайынтемператураны өлшеуге, аурубелгілерінанықтауға, ауырғандаранықталған, карантинжарияланғанжәнебарлықсыныптықашықтаноқытуғакөшкен, сыныпбалаларыныңжағдайынбақылауға, кейінненсыныптыштаттықрежимгеқайтараотырып, оқшаулауғаарналғанмедициналықкабинеттер мен оқшаулағыштардыңжұмысістеуі;

14) таза ауада дене шынықтырусабақтарынұйымдастырунемесеспортзалдарынүнеміжелдету;

15) мұғалімдергекабинеттердежүруге, мұғалімдер бөлемсінебаруға, сыныптантысіс-шаралармената-аналаржиналыстарынөткізугетыйым салынады;

16) мектеп заттарды, кабинеттерді, рекреацияларды, холлдардыжәнебасқадаүй-жайлардыңүстінгібеттерін өңдеуүшінжеткіліктімөлшердедезинфекциялауқұралдарыменқамтамасызетіледі;

17) мектептіңкіреберісіндеаяқкиімгеарналғандезинфекциялаукілемшелері, барлыққабаттардақолдыөңдеугеарналғансанитайзерлерорнатылады, термометрияқамтамасызетіледі;

18) сапалы сумен жабдықтау, қолдыжууқұралдарыменжуужағдайларықамтамасызетіледі.

Оқуформатынақарамастан«Балапан»арнасындақазақтіліндежәне«Ел-Арна» арнасында орыс тілінде оқитынбілімалушыларғадүйсенбі-жұма күндерісағат9 - дан18-гедейінқосымшабілімберуресурсы-телесабақтардыпайдалануғамүмкіндікберіледі.

Теле сабақтарыәлеуметтікжелілердежарияланғанкестегесәйкесөткізіледі.

Теле сабақтарыныңұзақтығы10 –нан15 минутқадейін.

Теле сабақтарҚРБілімжәнеғылымминистрлігініңресмиарналарындатегінқолжетімдіболады.

 

Білім алушылардыңоқужетістіктерінбағалау(2-11(12) сыныптардаоқуформатынақарамастан, толықоқужылына)

 

Білім алушыларды бағалауэлектрондықжурналдарарқылыжүргізіледі. Бұлжүйелердеата-аналармұғалімменкерібайланысалаалады, сабақкестесінкөреалады, баланыңқандайбағаалғанынбілеалады, мұғалімгесұрақтарқояалады, әрдайыммектептегіоқиғаларменіс-шараларданхабардарболаалады, қосымшабілімберу ресурстарына үнеміонлайнрежиміндеқолжеткізеалады.

Бұлалаңдардавидеосабақтар, тапсырмалар, өткенматериалбойыншасұрақтарғамұғалімдердіңжауаптарыорналастырылған.

Электрондықжурналдарболмағанжағдайда-қағазжурналдарда.

2-11 сыныптарда 2020-2021 оқужылындакоронавирустықинфекцияныңтаралуынажолбермеугебайланыстышектеушараларынабайланыстыбағалауережелерінеөзгерістеренгізілді.Педагог«Орта, техникалықжәнекәсіптік, ортабілімненкейінгібілімберуұйымдарыүшінбілімалушылардыңүлгерімінеағымдағыбақылауды, олардыаралықжәнеқорытындыаттестаттауды өткізудіңүлгілікқағидаларынбекітутуралы» ҚазақстанРеспубликасы Білім жәнеғылымминистрінің2008 жылғы18 наурыздағы№125 бұйрығына сәйкесбағалаукөзделгенпәндербойыншабөлім/ортақтақырып бойынша жиынтықбағалау (бұдан әрі - БЖБ) жәнетоқсансайынғыжиынтықжұмыс(бұданәрі- ТЖБ) жүргізеді.

2020 жылғы5-15 қазанаралығында2-11 сыныптарда БЖБ, 2020 жылғы28 қазаннанбастап2-11 сыныптарда ТЖБөткізуұсынылады.

БЖБ жәнеТЖБөткізілетінпәндермектептіңоқужұмысжоспарынасәйкесанықталады. Әдістемелікұсынымдарда2-11 сыныптардаБЖБ және ТЖБ өткізілетінпәндердіңсаныменатауыкөрсетілгенкестелерұсынылған.

1-сыныпта бағалаужүргізілмейді.

Карантин, әлеуметтік, табиғижәнетехногендіксипаттағытөтеншежағдайларжағдайындабілімалушылардыңоқужетістіктерібаллқоюарқылыформативтібағаланады. Бұлреттеқалыптастырушыбағалауүшін2-11 сыныптарда1-ден10 балғадейінбаллқойылады. Керібайланысберуүшінпедагогтерэлектрондықжурналайдарларынқолданады. ҚажетболғанжағдайдабағалауережелерінәзірлеушілерденЫ. Алтынсарин- ұлттықбілімакадемиясының мамандарынанnao.kz сайтындағы«сұрақ-жауап»айдарында толықақпараталуғаболады.

Қорытындыбағаныэлектрондықжурналформатындашығарғанкездебаллдарсанымынадайарақатынастаесептеледі: ФО- 25%, 1 БЖБ–25 %, ТЖБ –50 %.

«Өзін-өзітану», «Көркемеңбек», «Музыка», «Денешынықтыру», «Кәсіпкерлікжәнебизнеснегіздері», «Графикажәнежобалау» оқупәндерібойыншажиынтықбағалаужүргізілмейді.

 

 

Жиынтықжұмыстапсырмаларыныңқұрылымы

Жиынтықтапсырмаларғашығармашылықтапсырмалар, практикалықжұмыстар, диктанттар, шығармалар, эсселер, шағынтесттер, зерттеутапсырмалары, жауапнұсқаларыбартесттапсырмаларыкіреді.

Тесттерде қысқажәнеегжей-тегжейліжауаптардықажетететінкөптегенжауаптарыбарсұрақтарбартапсырмаларбар:

1) көптегенжауаптары бар сұрақтардабілімалушыұсынылғанжауапнұсқаларынандұрысжауаптытаңдайды;

2) қысқашажауаптыталапететінсұрақтардабілімалушыжауаптысөзнемесеқысқасөйлемтүріндежазады;

3) толықжауаптыталапететінсұрақтардабілімалушыжауаптыұсыныс түріндежазады.

Бөлімүшінжиынтықбағалаудыңоқутапсырмаларыныңсаны

- 2-4 сынып оқушыларыүшін- 3-4 оқутапсырмасы;

- 5-11 сынып оқушыларыүшін-5-6 оқутапсырмасы, т.б.

 

Баланы өзбетіншежұмысістеугежәнеоқуғақалайынталандыруғаболады?

Баланыңоқуғадегенынтасынарттырудыңеңтанымалсебептері:

  • білімді және жан-жақты болуғаұмтылу,
  • қарым-қатынасшеңберінкеңейтуниеті,
  • өзталанттарынашуғажәнекөшбасшыболуғаұмтылу,
  • оқу«қажеттілігі» (оқушымәртебесі).

Мотивацияда жеке үлгіүлкенрөлатқарады. Балаларжан-жақты ересектердіңәрекеттерінқайталайды. Егермұғалімдер, ата—аналарүнемікітапоқып, өмірбойыоқудыжалғастырса, мәдениеткеқызығушылықтанытсажәнеолардыңхоббиінеуақытбөлсе-баладабілімгеұмтылады.

Мотивацияныңекіншіқұрамдасбөлігі-оқужетістіктері. Мектеп белгілері білім көрсеткішіемес. Электрондықжурналдағысандаремес, нақтыбілімсіздіқызықтыратынынтүсініңіз.

Алынғанбілімдіпрактикадақалайқолданукеректігінкөрсетіңіз. Қолдаңызжәнемақұлдаңыз. БұларқылыСізбаланыоқуғашақыра аласыз.

 

Мектеп әкімшілігіменмұғалімдергеарналғанұсыныстар:

Білім беру ұйымдарыныңжауапкершілігі:

- ата-аналарды немесе заңдыөкілдердіоқытудыңшарттарыменерекшеліктерітуралыхабардарету;

- компьютерді жәнеинтернеттіқауіпсізпайдалануғабайланысты ұсыныстарментанысу;

- білім алушыларды білім беру интернет-платформаларымен қамтамасызету;

- жүйеніңүздіксізжұмысістеуінжәнеқауіпсіздігінқамтамасызету;

- педагогтіңкәсібидамуыүшінжағдайжасау;

- іске асырылатын оқубағдарламаларыныңмемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкестігі;

- білім беру бағдарламаларынорындау;

- білім алушылар мен олардыңата-аналарын(балалардыңзаңдыөкілдерін) қашықтаноқытутехнологияларынпайдаланаотырып, оқытупроцесіндесүйемелдеудіұйымдастыру. ƒ

Ата-аналардың(балалардыңзаңдыөкілдерінің) жауапкершілігі):

- баланы қашықтаноқытуүшінқолайлыжағдайларжасау(жұмысорнынанықтау, баланықолдау, оныңдербестігіменбастамашылдығындамыту);

- компьютер мен интернетті қауіпсізпайдаланубойыншаұсынымдардыңорындалуынбақылаудықамтамасызету;

- баланыңоқукестесіменоқутапсырмаларынорындауынбақылаудықамтамасызету;

- мектеппен, сынып жетекшісімен, пәнмұғалімдеріменбайланыс;

– егер отбасы білім беру ұйымыменқажеттітехникаменқамтамасызетілген жағдайда, жабдықтыңсақталуынжәнемақсаттыпайдаланылуынқамтамасызету.

«Балаларды денсаулығымендамуыназиянкелтіретінақпараттанқорғаутуралы» ҚазақстанРеспубликасының2018 жылғы2 шілдедегі№169-VI Заңынасәйкесата-аналарбалалардыңденсаулығымен дамуына зиян келтіретін ақпараттанқорғауүшінолардыңжасынасәйкескелетінинтернетжелісіндегібелгілібірсайттарғақолжеткізуінбақылауытиіс.

Білім алушылардыңжауапкершілігі:

- кестеге сәйкесқашықтан сабақтарға/оқусабақтарынақатысу;

- оқутапсырмаларын күнсайынөзбетіншеорындау, оныңішіндебілімберуұйымыбелгілегенқолжетімдібайланысқұралдарыарқылыжәнеқосымшаэлектрондықбілімберуресурстарынпайдалану.

- орындалғаноқутапсырмаларынмұғалімгежіберу;

- мұғалімніңұсыныстарынорындау;

- компьютер мен интернетті қауіпсізпайдалануталаптарынорындау.

Дата: 20.08.2020, 9:50 Автор: Школы и сады г. Балхаш