«Кайнар» әдістемелік бірлестік

Дата: 2018-12-07 12:52:12
«Кайнар» әдістемелік бірлестік

«Кайнар» әдістемелік бірлестігі үшін жауапты: Гордеева Т.А.

2018 - 2019 оқу жылына арналған «Қайнар» эстетикалық бағытындағымұғалімдердің жұмыс жоспары.

Эстетикалық бағыттағыӘБмұғалімдерінің құрамына музыка, дене шынықтыру, ырғақ, технология, бейнелеу өнерінің мұғалімдері кіреді.

Т.А.Ә.

білімі

курсы

аттестация

пед. өтілі

1

Гордеева Татьяна Александровна

Арнайы  - орта, Балхашский колледж ЖЕЗу

1997г.

Еңбектен сабақ беру, бейнелеу өнері, сызу

  Балхашқ. -  бейнелеу өнері, сызу, 2015 жыл -  технология

Педагог - модератор

19

2

Ежебаев Архат Жанибекович

Арнайы  - орта, БПК, сызу, еңбек, жоғары, «Болашак» ҚУ

2011 - 2012

санатсыз

15

3

Серикбаев Саят Серикбаевич

Жоғары, Қазақстан Институты, дене шынықтыру

2008

2012-2013, 1 санатсыз

17

4

Смаханова Мадина Мынжасаровна

БГТК, КарМУ

технология

2015, Балхаш - технология

2015 – 2016, екінші

4

5

Жуламанова Лязат Макулжановна

Карагандинский техникум физической культуры. 1988 жыл.

  -

санатсыз

 

6

Адбрахманова Динара Саламатовна

Арнайы-орта, Карагандинский колледж искусств им. Таттимбета, 2013 жыл

  -

санатсыз

2

7

Мильбрант Наталья Владимировна

БПУ, 1993,

СГУ – бакалавр, психолог, 2006

2010 ж. – музыкалық жетекші, 2009 ж. –  музыка мұғалімі

жоғары

22

Мақсаты:  Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.   Білім берудің жаңа сапасын қамтамасыз етудің бір құралы ретінде білім беру үдерісіне заманауи педагогикалық технологияларды енгізу негізінде мұғалімдердің кәсіби біліктілігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету.

Міндеттері:

  1. Дарынды балалармен жұмыс істеуді жалғастырсын.
  2. ZUN оқушыларын жоғарылату.
  3.  Эстетикалық бағыттағы мұғалімдердің біліктілігін арттыру бойынша жұмыс.
  4.  Кәсіптік бағдар жұмысы - оқушыларды дамыту және одан әрі әлеуметтік бейімдеу үшін жағдай жасау
  5.  Эстетикалық бағыттағы пәндер бойынша оқушылардың сыныптан тыс іс-әрекеттерін ұйымдастыру

Әдістемелік тақырып: «БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН ЖЕТІЛДІРУ ҮШІН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ».

 

Бағыттар бойынша ӘБ қызметтері:

1. Мұғалімдердің кәсіби деңгейін және біліктілігін арттыру:

  • курстық дайындықтан өту;
  • әдістемелік, психологиялық-педагогикалық,  ғылыми –көпшілік әдебиеттерді зерттеу;

2.  Өздігінен білім алутақырыптары бойынша жұмысын жалғастырсын:

  • жиналған теориялық материалды дайындау;
  • қол жеткізілген нәтижелерді талдауды қамтамасыз ету;
  •  өзін-өзі оқытудағытеориялық әзірлемелердің тәжірибелік нәтижесін көрсету (ашық сабақтар, мастер-класс және презентацияныңбасқа түрлері)

3.  Озық білім беру тәжірибесін жалпылау бойынша жұмысты күшейту:

  •  Өзқызметіңізді ұсынудың әртүрлі нысандарынкөбірекқолдану (ашық сабақтар, мастер-класс және презентацияныңбасқа түрлері)
  •  педкеңес, ӘБ сөз сөйлеуіне қатысу;
  • Сабақтардың өзара қатысуы.

4.  Үлгерім, білім сапасының көрсеткіштері бойынша жұмысын жалғастырсын:

  •  тест,практикалық жұмыс жүргізу;
  • жұмыс нәтижелері бойынша диагностикалауды (мониторингті) ұйымдастыру.

5. Дарынды балалармен жұмыс істеуді жалғастырсын:

  • пән олимпиадаларын өткізу;
  •  пәндер бойынша қалалық жарыстар,қашықтықтан білім беру жарыстарына қатысу;
  • жобаға қатысу;
  • зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру;

   «Өзін-өзі оқыту» тақырыбы бойынша жұмыс

Педагог

Өзін-өзі оқыту тақырыбы

Гордеева Т.А.

 Дидактикалық материалдарды технология, өнер және сурет сабақтарында қолдану.

Ежебаев А.Ж.

Технология сабақтарында оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру.

Смаханова М.М.

«Бейнелеу өнері, технология сабақтарында және үйірме жұмыстарында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру»

Серикбаев С.С.

Оқушыларды шапшаңдыққа,ептілікке тәрбиелеу және спортқа баулу арқылы денсаулықтарын нығайту.

Абдрахманова Д.С.

Воспитание эстетически-развитой личности, привитие любви к искусству на занятиях танцевальной студии

Мильбрант Н.В.

Внедрение эффективных методов в кружковой деятельности с помощью современных компьютерных технологий.

Кыстаубаева Э.О.

Развитие пространственных представлений у школьников при построении чертежа.

Жуламанова  Л.М.

Денсаулық сақтау технологиясы

 

 Пән апталықтарын өткізу

1.Пәндер бойынша ашық сабақ жүргізу.

2.Пәндер бойынша ашық іс-шараларды өткізу.

3.ДПИ, суреттер көрмесі.

 Оқу-әдістемелік база кабинетін жетілдіру.

   1.Дидактикалық материалдарды жүйелеу:

2.Пәнді тереңдетіп оқытатын дидактикалық материалдарды жинақтау және жүйелеу;

3.Пәндер бойынша сыныптан тыс жұмыстарүшінәдістемелік құралдар мен әдебиеттерді, көрнекіліктерді жинақтау

4.Оқушылардың шығармашылық жұмысының үлгілі банкін құру;

5. Музыка, технология, бейнелеу өнері, сызу бойынша  электронды презентация әзірлеу

 

2018-2019 оқу жылындағы эстетикалық бағыттағы ӘБ-ніңдарынды балаларымен жұмыс жоспары.

Іс-шара

Мерзімі

Жауапты

1

 Оқушылардың дифференциалды оқу үдерісін жоспарлау үшін диагностикалау

Қыркүйек

қазан

Мұғалім

2

 Оқушылардың қабілетінің бағытын анықтау. Дарынды балаларды іріктеу және оларды үйірме жұмысына, мектеп пен қаланың спорт секцияларына тарту.

Жыл бойы

 Бейнелеу өнері, музыка, технология, дене шынықтыру мұғалімі.

3

Спорттық мамандықтар бойынша жарыстар мен турнирлерге қатысу

Жыл бойы

Дене шынықтыру мұғалімі

4

 Үйірме сабақтарына қатысуды бақылау

Жыл бойы

Пән мұғалімі

5

 Сыныптағы жиында, мектептегі жарыстардың жеңімпаздарын құттықтау және марапаттау.

Жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

6

 Шығармашылық жобалар бойынша бейнелеу өнері, музыка, технология сабақтарымен жұмысістеу.

Жыл бойы

Технол-я, бейнелеу өнерінің мұғ

7

 Оқытуүйірмесі және дамыту

Жыл бойы

Технол-я, бейнелеу өнерінің мұғ

18

Ойынның конкурстық бағдарламалары

Жыл бойы

Музыка, бейн.өнерінің, дене шынықтыру мұғ

 

 2018-2019 оқу жылындағы эстетикалық бағыттағыӘБнашар балаларымен жұмыс жоспары.

  •  Оқушылар үшін табыстылық пен сенімділік жағдайын қалыптастыру
  •  Оқушылардың дифференциалды оқу үрдісін жоспарлау және салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін дене тәрбиесі деңгейін диагностикалау.
  •  Реттеуші әмбебап оқу қызметін қалыптастыру үшін оқушылардың оқу қызметтерін ұйымдастыру.
  • Әр оқушының үйлесімді физикалық дамуына ықпал ететін әрбір дифференциалды топ үшін жеке жаттығулар жүйесін құру және енгізу.

2018-2019 оқу жылындағы әдістемелік бірлестіктің жұмыс жоспары.

№ р/с

Іс-шараның мазмұны

Мерзімі

Жауапты

1.

№1 ӘБ отырысы.  2018-2019 жылдарға арналған міндеттерді анықтау, әдістемелік бірлестікті ұйымдастыру.

- 2018-2019 жылдарға арналған жұмыс жоспарын бекіту.

- Оқу жылы үшін оқу кабинеттерді дайындау.

 - Еңбекті қорғау жөніндегі нұсқаулықты әзірлеу.

- Күнтізбелік және тақырыптық жоспарлауды, қосымша білім беру бағдарламаларын бекіту.

Тамыз

Гордеева Т.А.

Мұғалім-пәнмұғалімдері

 

 

 Әлсіреген оқушылардың сабақтарына деген қызығушылығын арттыруға бағытталғанӘБ қызметі.

  Әлсірегеноқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.

Пән бойыншадарынды балаларды анықтау

Қыркүйек

Мұғалім-пәнмұғалімдері

Мұғалім-пәнмұғалімдері

2

- 1 тоқсанда оқу үдерісінің мониторинг нәтижелері

Қазан

 

3

 № 2ӘБ отырысы.

Тақырыбы: « Заманауисабақ мазмұнынжаңарту».

- Оқу-тәрбие үрдісіндегі  заманауи білім беру технологиялары».

Қараша

Гордеева Т.А.

 

Ежебаев А.Ж.

4

Өзін-өзі оқыту тақырыптары бойынша мұғалімдердің жұмысы.

Мұғалімдердіңжеке  портфолиосындағы материалдарды жаңартсын

Желтоқсан

Мұғалім-пәнмұғалімдері

5

 № 3ӘБ отырысы.

«  1 жартыжылдықтағы ӘБ жұмысының тиімділігі».

Пәндерді оқыту туралы есеп, мониторинг

Дарынды балалармен жұмыс.

Қаңтар

Гордеева Т.А.

Мұғалім-пәнмұғалімдері

6

1. Тәжірибеніжалпылау.

2. Сабақтарға өзара қатысу.

Ақпан

Абдрахманова М.М.

Мұғалім-пәнмұғалімдері

7

 № 4ӘБ отырысы.

Тақырыбы: « Ақпараттық технологияларды пайдалану - білім беру сапасын жақсарту үшін жағдайлардың бірі»

Қалалық жарыстар мен көрмелерге қатысу.

Наурыз

Мильбрант Н.В.

Абдрахманова  Д.С.

Смаханова М.М.

8

1. 2019-2020 оқу жылында ӘБ жоспарларын дайындау.

2.  Дарынды балалардың жұмысын талдау.

3.  Әлсіз балалардың жұмысын талдау.

сәуір

Мұғалім-пәнмұғалімдері

9

 № 5ӘБ отырысы.

Әдістемелік бірлестіктің мониторингтік жұмысы

-  Өзін-өзі оқыту тақырыптары бойынша мұғалімдердіңсөз сөйлеуі

-  Жылдық үшін жұмыстың қорытындысы.

-2019-2020 жылдарға жоспарлау.

-  2019-2020 оқу жылына  мұғалімдерді аттестациялау.

Мамыр

Гордеева Т.А.

Мұғалім-пәнмұғалімдері