Патриоттық және рухани-адамгершілік тәрбие туралы сөз сөйлеу

Дата: 2018-06-07 12:20:32

Патриоттық және рухани-адамгершілік тәрбие туралы сөз сөйлеу

«Қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу міндеті білім берудің барлық деңгейлерінде: мектепке дейінгі білімнен жоғары білімге сәйкес келеді.

 

Рухани-адамгершілік тәрбие тұлғаның жан-жақты дамытудың негізгі компоненті болып табылады. Бұл - Отанға, туған жерге, халыққа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеудегі мұғалімнің ең маңызды, жауапты, асыл міндеті. Біздің Президентіміз Нұрсұлтан Назарбаев өскелең ұрпақты тәрбиелеуде қазақстандық мұғалімге тапсырма жүктейді. Біз президентпен келісеміз, рухани-адамгершілік және патриоттық тәрбие бүгінгі күнгі өзекті мәселе.

Сондықтан мектеп-интернат тәрбие жұмысының бағыттары бойынша сыныптан тыс іс-шаралар шеңберінде жүзеге асырылатын «Мектеп оқушыларының адамгершілік -құқықтық тәрбиесі» және «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясын енгізуді мектептің стратегиялық жобаларына қосу туралы шешім қабылданды.

Бұл жобалардың мақсаты: жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті патриот пен азамат қалыптастыру; оқушылардың құқықтық мәдениетке деген көзқарасын кеңейту; қазақстандық қоғамның адамгершілік құндылықтары, нормалары мен салт-дәстүріне сәйкес келетін адамгершілік-құқықтық мазмұндағы іс-шаралар арқылы оқушылар арасында құқық бұзушылық деңгейін төмендету болып табылады.

Жобалар нәтижесінде қазақстандық патриотизмге, азаматтың өзін-өзі танытуына, төзімділігіне, ортақ және дұрыс мәдениетте тәрбие жүйесінің тиімділігі артады.

Жобаларды өткізу кезеңдері үш оқу жылында қабылданады, онда әрбір кезеңде нақты міндеттер қойылған, сыныптан тыс іс-шаралар, сынып сағаттары мен түрлі өнер көрсету барысында шешіледі.

Барлық іс-шаралар жыл сайынғы жоспарлар бойынша жоспарланған.

Бізді басқа мектептердің жұмыс жоспарынан ажыратқанда: апта сайын сынып сағаттары мен сынып жетекшілерінің жетекшілігімен жүргізілетін жиын, тақырыптар бойынша саяси ақпараттар, тәрбиешілермен әңгімелер мен іс-шаралар, қатынас сағат, туған күн иесінің күні, тәрбиешілер жүргізетін аптасына екі рет таңдаулары бойынша үйірмелер, тақырыптық би кештері. Мысалы, саяси ақпарат «Мен Қазақстанның лайықты азаматымын», «Біз - қазақстандықбыз», «Балалар ұлттық мақтаныш», тақырыптық би кештері: «Мен, сен, ол –барлығымыз тату елміз», «Біз бір елденбіз» және басқалар.

1. Бұл жобалардың нәтижесі патриоттық және тәрбие бағыттары бойынша қалалық жарыстардағы жеңістерге ие болды.

2.Рәміздер бойынша үгіт бригадасы – 2 орын

3.Жасұландық үгітбригадасы – 1 орын

4.«Жас ұлан» бойынша конкурстық эссе- 2 орын

5.Кеңес Одағының Батыры Қазбек Нұржановтың ерліктеріне арналған қалалық конкурс - 2 орын

6. Жеңіс күніне арналған әндер фестивалі - мадақтама

7. 1 және 16 желтоқсанға дейін патриоттық әндер вокалдық жарыстарына қатысу – өнер көрсету мадақтамамен марапатталды

8.«Рухани Жанғыру» бағдарламасын іске асыру шеңберінде би марафонына қатысу - грамота

10. Бұл - осы жобалардың өткен кезеңі үшін ғана нәтиже. Мектептің үгіт бригадасы қалалық іс-шараларға, мысалы, жасұландықтардың қалалық қабылдауы сияқты , «Алтын бала» өнер көрсетуіне шақырылады.

1. Біздің жұмысымыздың маңызды нәтижелерінің бірі - біздің оқушыларымыздың жасаған құқық бұзушылықтарын азайту және оқушылар мен олардың отбасыларын тіркеудің әртүрлі түрлеріне орналастыру.

 

Құқықтық тәрбие бойынша барлық іс-шаралар жобаның жоспарына сәйкес жүзеге асырылды және Құқық бұзушылықтарды алдын алу жөніндегі кеңес ең тиімді іс шара деп санауға болады.

2. Сонымен қатар, жобалардың нәтижесі - біздің оқушылардың тәрбиелеу деңгейін арттыру керек. Өткен жылмен салыстырғанда, орта буындағы тәрбие деңгейі 19% -ға артты.

Жобалар бойынша жұмыс жалғасуда және біз оларды іске асыру соңында біз жаңа жетістіктерге қол жеткізетінімізге сенімдіміз, бұл бізге жаңа мектептің даму стратегиясының жобалары түрінде жаңа жұмыс деңгейін береді.