Отбасы және мектеп: бала тәрбиелеуде серіктестер

Дата: 2016-11-09 09:55:48

           «Отбасы және мектеп: балатәрбиелеуде  серіктестер».

Мақсаты:

отбасында және мектептердегі балаларға білім беру мәселесі бойынша білім арсеналдарын толықтыру, ата-аналардың  педагогикалық мәдениетін жетілдіруге  жәрдемдесу; ата-аналар мен мұғалімдердің ұйымшылдығын  жеңілдету.

Жабдықтар:

- Ата-аналарға жадынама;

- Ұраны:  «Бір ғана ата-анаға емес, барлық ата-аналарға өз балаларын қасиетті міндет бойынша-адам қылып шығару, азамат болуға, мемлекет мүшесі болуға, білім мекемелерінде білім алуға  үйретуге міндетті. Жақсы балалар- біздің жақсы қартайғанымыз,  жаман балалар-біздің жаман қартайғанымыз. Сондықтан  болашақ туралы ойланыңыз, болашақ- бұл біздің балаларымыз».

Жиналыстың бағыты.

I Директордың сөз сөйлеуі. Құрметті ата-аналар, сіздердің балаларыңыз айналадағы адамдардан көңіліңізді қалдырмау үшін, қалай істеуге болады?, себебі олардан көбірек жақсы сапаның  болуы, ол  сіздерге байланысты, сіз мына теңеуді қалай түсінсеңіз.

Бала ұяда не көрсе,

Ұшқанда соны іледі,

 (Себастьян Брант)

 

Бала өзінің алғашқы  өмірлік тәжірибесісін ата-ананың жетекшілігімен, қоғамдық  өмірде  қарапайым  білім  арқылы алады. Балалық шақтан  өмір бойы із қалдырады. Мүмкін адам олар туралы ұмытып , бірақ олар өзіне қарамастан,  жиі оның іс-әрекетін анықтайды.

Отбасылық тәрбиелеуде негізгі және өте маңызды қағидаттарының бірі ата-анасының іс-қимыл бірлігі болып табылады. Кейде білім беру саласындағы бірыңғай желісі деп аталады. білім беру саласындағы бірыңғай желісі -, басқа сөзбен айтқанда, сол талаптар, балалармен айналысатын ,біріккен майдан болып табылады.

Отбасылық тәрбиелеуде  негізгі және өте маңызды қағидаттардың бірі ата-анасының іс-қимыл бірлігі болып табылады. Кейде білім беру саласындағы бірыңғай желісі деп аталады. білім беру саласындағы бірыңғай желісі -, басқа сөзбен айтқанда, сол талаптар, балалармен айналысатын біріккен майдан болып табылады. Табыс негізінен анық барлық кәмелетке толған отбасы мүшелерi арқылы жүзеге қалай байланыстыата-анасының білім беру саласындағы бірыңғай желісі өмірі мен балалардың қызметінің барлық аспектілері ұйымдастыруға өтуі тиіс: мен олардың тексеру үшін талап еткен, және ынталандыру және жазалау шараларын қолдану бойынша, және барлық басқа жағдайларда. балаларды тәрбиелеу бір жолда болмауы жиі мойынсұнбауға оларды әкеледі. Әр адам анасы әкесінен оның ұлы немесе қызы бірнеше айлалар жасырады, бірақ кейде - әкесі кейде ащы мысқыл түрінде, тәртібі анасы бас тартады, ал кейде дөрекі көптеген мысалдар жеткілікті таныс:

«Сіз адам боласыз, сіз оған қандай тыңдауға болады?» «Көптеген! Сіздің анасы түсіну» НемесеОл бірыңғай желісі іске асыру практикалық қиындықтарға бірқатар ағып кететіндей атап әділ болып табылады. Біз білетіндей, кез-келген ата-аналар отбасында және басқа да кәмелетке толған отбасы мүшелерiнiң кейіпкерлері бірдей емес. басқаша жерде және балаларға өз көзқарасын. түрлі лауазымдар мен түрлі көзқарас - бұл білім беру саласындағы бірыңғай желісі сақтамауы болып табылады. Өкінішке орай, жолдың бір бұзғаны қарағанда үлкенірек немесе кішірек дерлік әрдайым орын бар болып табылады.

Мысалы, кейбір қылық үшін әкем дұрыс, педагогикалық негізделген емес іс-шаралар Рим Папасы айыптауға жазаланды басталады қатысуымен оның ұлы және оның анасы жазаға.

бәлкім қоюға баланы тәрбиелеп ісіне нашар зиян, мүмкін емес! Бұл рас болса да, әкем, педагогикалық дұрыс жасады - бала пікірі және білім саласындағы ата-аналар лауазымдарының айырмашылықтарды айырмашылықтарды сезінуге тиіс емес, сайып келгенде, баланың өнегесіз қасиеттерін қалыптастыруға ықпал етеді: мұндай трюк litsimerie, тапқырлық, екіжүзділік, Оппортунизм ретінде. балалар өз талаптарын бір сызық бар емес, ата-аналар мен іс-шараларға, жүйелілігі мен іс-шараларды бағалау жоқ, олар мінез-селективті болуы бірінші бар, содан кейін біз бірінші жалғыз ата-ана жоғалтқан беделін бекітіп, және ақыр соңында басқа сезсеңіз .

сол проблеманың маңызды аспектісі үй және мектеп талаптарына бірыңғай желісін сақтау және жүзеге асыру болып табылады. Ол отбасылық бекітілген сол мектептегі баланың қалыптасады дағдылары мен тиісті мінез-құлық әдеттер, маңызды болып табылады. Ол тым, оның проблемалар бар. Кейбір ата-аналар отбасы мен мектеп үйлестірілген және келісілген күш-жігерлердің маңыздылығын түсінген жоқ, кейде олардың балалары әр түрлі әсер болжамды дұрыс оқытушылардың қудалау тәсілі болып табылады. баланың қатысуымен олар мұғалімдердің қарау іс-шаралар олардың тұрғысынан дұрыс айыптаймыз. Басқа Мектеп басқалары олардың назарын айналып істеу, сынып жетекшісі немесе мектеп әкімшілігі қоңырау мектеп ұстап, тек бар емес.

Сонымен қатар, ол бүкіл отбасы атмосфера, отбасының күнделікті әсері білім деп мектепте сол мақсатқа, бағытталған маңызды. отбасы мен мектепте білім Бірыңғай бағдар, балаға талаптардың бiрыңғайлылығы қоғамымыздың лайықты азаматтардың қалыптастыру жалпы мәселенің неғұрлым табысты шешуге септігін тигізеді.

Бұл қалай бірыңғай желісі өзінің күнделікті өмірінде ата-аналар арқылы шешілуі тиіс жатыр?

Бұл жауап танымал ресейлік педагогтың сөздер болуы мүмкін, профессор Е.А. Аркин: «Мектеп өміріне ата-аналардың қатысуы, ата-аналар емес отырыстарында ресми қатысуымен және тұрақты қарым-қатынас олардың концерндер өз абыржу тік, шынайы мәлімдеме таныта тиіс: олар мектеп мұғалімдері өте мұқият олардың тыңдауға сенімді бола аламыз Пікірлер, шыдамдылықпен түсіндіру және Ұмытшақ қолданыстағы жаңсақ ой ата-аналар пікірлері мен адал ата-аналар атап кемшіліктерді ұмтылатын болады. отбасылық өз өмірлік тәжірибе, мектепте болып табылмайтын, оның ескертулер бар; Мектеп отбасында болып табылмайтын білімі мен тәжірибесі бар, сондықтан тек бірлескен күш-жігермен, тұрақты ынтымақтастық дұрыс олардың алдында тапсырманы шешуге болады:. лайықты білім ұрпақ «

отбасы мен мектептің өзара қолдау білім беру тиімділігі үшін қажетті шарт болып табылады ата-аналар мен мұғалімдердің органның асырап алу және техникалық қызмет көрсету бойынша айтарлықтай әсер бар.

оқытушылар мен ата-аналар әрекет жасайтын болса, ол, әдетте, мектепте жақсы атқарылған оқыту және тәрбие жұмысы болып табылады және үйде балалардың дұрыс тәрбие бар.

Ол сіз оны ересек кіріп қалай балаңызды қалай өсіруге тәуелді екенін, құрметті ата-аналар есте сақтау маңызды болып табылады. қиын жағдайға шешім табуға көмектесу үшін мектебі мен оқытушылар. бұл баланың жеке басын қалыптастыруға ең үлкен әсері нақты іс-әрекеттерін және олардың ата-аналарының мінез-емес, олардың сөздері мен уағыз бар екенін есте сақтау маңызды болып табылады.

vұндай отбасылардың ең көп таралған үлгі бір отбасы мүшесі маскүнемдіктен ауыратын, ересектер бір-бірімен қайшы үнемі отбасы бір-біріне қарай теріс сезімдерін білдіруге еш тартынба болып табылады.

        анық қиын атмосфераға емес, сонша бар Бірақ нашар отбасылар. Әлдеқайда бай отбасы пайда болуы және тіпті білімді, сауатты, бірақ отбасылық білім беру дұрыс емес түрін жүзеге асыру. Осы отбасында мұндай ата-ананың сүйіспеншілігі мен көңіл баланың негізгі қажеттіліктерін қанағаттандыру сияқты маңызды функцияларды жүзеге асырылуда емес. Осының бәрі баланың дамуының нашар жағдайда әкеледі.

Біз өз баласын тәрбиелеуге қалай таңдауға еркін, бірақ білемін және білім салдары туралы ойлануға бір құқығы бар.

отбасында дұрыс тәрбие мынадай түрлері:

1. Қабылдамау. Ол айқын және жасырын болуы мүмкін. баланың туу туралы бастапқыда жағымсыз, немесе қашан бала ата-анасының бастапқы ойынан шықпаса кезде, яғни, қыз жоспарланған болатын, ал бала дүниеге келген, және керісінше болған кезде айқын бас тарту орын алады.

          Бұл айқын емес бас тартуды анықтау үшін әлдеқайда қиын. Мұндай отбасыларда, тілегі атынан бала, оған қамқорлық, мұқият өңделген, бірақ ешқандай эмоционалдық байланыс бар. Мұның себебі, мұндай ана ретінде іске асыру болмауына, сезімі болуы мүмкін. Мансап дамытуға кедергі, ол ешқашан болады, және төтеп беруге мәжбүр жою үшін кедергі - оның бала үшін.
отбасында дұрыс тәрбие мынадай түрлері:

1. бермеу. Ол айқын және жасырын болуы мүмкін. баланың туу туралы бастапқыда жағымсыз, немесе қашан бала ата-анасының бастапқы ойынан шықпаса кезде, яғни, қыз жоспарланған болатын, ал бала дүниеге келген, және керісінше болған кезде айқын бас тарту орын алады.

          Бұл айқын емес бас тартуды анықтау үшін әлдеқайда қиын. Мұндай отбасыларда, тілегі атынан бала, оған қамқорлық, мұқият өңделген, бірақ ешқандай эмоционалдық байланыс бар. Мұның себебі, мұндай ана ретінде іске асыру болмауына, сезімі болуы мүмкін. Мансап дамытуға кедергі, ол ешқашан болады, және төтеп беруге мәжбүр жою үшін кедергі - оның бала үшін.

          Мұндай отбасыларда бала агрессивті немесе тым бітелген, қорғалған, ұялшақ, трогательная немесе айналды.

2. Gipersotsialnoe білім беру. Ол «мінсіз» Білім туралы барлық кеңестер жүргізу мұқият тырысып тым «дұрыс» Халықтық. ол бағдарламаланған сияқты ата-аналардың бала. Ол орындаушы және өте тәртіпті болып табылады. Gipersotsialny бала үнемі олардың қалауларын тыймаса, оның Эмоция мәжбүр.

Білім беру осы түріне даму бірнеше ықтимал жолдары бар: ол эмоционалдық неприветливость, өшірілген, наразылық, керісінше күштеп немесе агрессивті реакция, жабылу воет болуы мүмкін.

       3.Trevozhno күдікті түрі білім беру. Онда, баланың туу бір мезгілде оған дабыл оның денсаулығы мен әл-ауқаты үшін, болған кезде. Ең жиі тек бір бала немесе онда әлсіз немесе одан кейінгі бала өсуде отбасыларға кездеседі.

Нәтижесінде, балалар басқалардың сақтықпен, табиғи мазасыздық қиындықтарды қабылдайды. Бала тәуелді және нерешительным, қорқып, обидчивы, сенімсіз өсе алады.

білім

      4.Egotsentrichesky түрі. Бала жиі көтеріңкі ретінде өзіне бір, көптен күткен жүктелген бейнесі. Ол пұтқа, «мағынасы өмір» ата-аналар болып табылады. Сонымен қатар басқа да мүдделері көбінесе елемейді, бала құрбандықтардан.

Нәтижесінде, ол өзгелердің мүддесін түсіну және ескеру алмайды, агрессивті кедергілерді қабылданады одан әрі қиындықтарға төзе алмайды. Мұндай бала, еркін тұрақсыз, кірпияз болып табылады.

III Енді маған отбасында бір жолда дамуын және мектеп оқытуды жеңілдету үшін бірнеше практикалық нұсқауларды берейін.

1)  Өз балаңызды жақсы көріңіз 
Қалай бар, солай қабылдаңыз.

2) Баланыздықорғаныз

Баланыңыздыдене және рухани қауіптен  қорғауыңызқажет.

3) Бала үшін жақсы үлгіде болыңыз

Балаға достықсүйіспеншілікте және тыныш-жайлы үй қажет, өз дәстүрлерін , ата-аналар достарымен және жақындарын қолдап, жақсы байланыста болуы маңызды.. 4) Сіз балаңызбенойнаңыз

Бала дамуы уақыт пен құрбандық алады. Балаңыз  сізды бәрінен жақсы түсінеді, егер балаңызбен бірге ойнап,  өте байсалды көзқараскөрсетсеңіз,  қарым-қатынаста дүниетанымын қабылдаңыз.

5)  Балаңызбенжұмысжасаңыз

Өз ісінде балаға сіздің көмегіңіз қажет, және ол сіздің жұмысына қатысуға қабілетті болуы тиіс. Кейінірек  өмірде оған  оңай болды, ол үйдің бар тірлігін, сіз ие дағдыларын істеуге үйренуіміз керек.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

6) өмірлік тәжірибе сатып алу балаңызды көмектес.

Іс-шараның Тәуелсіздік өмірлік тәжірибесі сатып алу үшін негіз болып табылады. процесс ауыр болса да. Бала тікелей аман білді ғана қандай қабылдайды. Сондықтан оған ол белгілі бір тәуекелмен байланысты болса да, біздің өз тәжірибелеріне сүйене отырып, дамытуға мүмкіндік береді.

7) баланың адам бостандығы мен оның лимиттерді мүмкіндігін көрсету

Ата-аналар оған өзін-өзі жетілдіру және дамыту жолында басталу нүктесін көрсету, оның жеке дамуына баланы табуға ұмтылуы тиіс. Алайда, бұл әрбір адам, олардың іс-әрекеттерін жасау және өткізу желісін құру деп түсінген жөн, қабылдауға және белгілі бір шектеулер сақтауға тиіс.

Балаңыздытәуелсіз болуғаүйрету; оған кірістілікке лайықты шеберлігін тәрбиелеуіміз

Ата-аналар баланың мінез-құлқын бақылауға және ол өздері немесе басқаларға залал келтiрмесе, сондықтан оны басшылыққа алу керек.

9) бала үшін ғана пайымдаулар күтіңіз және ол білдіруге қабілетті екенін бағалайды

Бала мұндай қабілеттерін сатып қашан баланың және оны іске асыру дайын Жеке пікірім ғана ата-анасының, егер күтуге болады. Осылайша, бұл заттарды өз мақсатында санасу, және назарға баланың жасын қабылдау қажет.

10) бала әрекетіне  мүмкіндік жасау

ересек ретінде баланың жаны, оған басқа адамдардың өмірі мен сыртқы әлеммен танысуға мүмкіндік эмоциялар жейді. Отбасылық мерейтойлар және мерекелер осындай естеліктер негізін құрайды. күнделікті өмірде және шығару сезім айнымалы баланың өмірін әкел, оны маусымдардың өзгеруі, ләззат алайық, науқандарғақатысуға.