КІТАПХАНА

«Балқаш қаласы жалпы білім беретін № 24 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің КІТАПХАНАСЫ

 

Бейсембекова Әсел Байтерекқызы- кітапхана меңгерушісі, білімі – жоғары бітіргені – ҚарМУ  Қарағанды Мемлекеттік  Университеті.

ЖҰМЫС КЕСТЕСІ

Дүйсенбі – жұма  9.00 – 17.00с

 Бейсенбі -  әдістемелік күн

Сенбі  9.00 – 13.00с


                        Кітапхананың тәртіп ережесі:

  • 1. Кітапханада тәртіп сақтау керек, шулауға және қатты сөйлеуге болмайды.
  • 2. Кітапханаға кіргенде кітапханашымен  амандасу керек, ал кітап  алғанда  «рахмет» айту керек.
  • 3. Кітапты тек таза қолмен ұстау керек.   
  • 4.Кітаптың  бұрыштарын бүктеме, тілшемен пайдалан. 
  • 5.Егерде  кітап бүлінген болса, оны «емдеу» керек. 
  • 6.Кітапхананың кітаптарын өте күтіп ұстау керек, неге десең  олар көп кісілерге арналған.

            

Кітапхана – ақпараттық дерек.

       Мектеп кітапханасы мұғалімдерге және оқушыларға арналған ақпараттық орталық. Біздің кітапхананың мақсаты:оқушыларды, мұғалімдерді және басқа дәрежедегі оқырмандарды оқу – тәрбие процесстерімен,өздігінен білім алу және ақпараттық – библиографиялық күту арқылы қамтамасыз ету және бастауыш буыннан бастап,  ары қарай барлық дамыту кезеңдерде оқушыларды ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу. Кітапханашылар барлық қызметімен оқушыларды ылғи өздігінен білім алуға баулыйды,ой-дағдысын дамуға, ойланып оқуға, оқырмандарды өздерің ақпаратты іздеп табуға үйретуге тырысады және қандай қиын ақпарат болса да, өздігінен жұмыс істеп, осының бәрі оқырманды өздігінен білім алу әдетіне  қалыптастырады.

 

Оқырмаңдар ылғи жаңа  көркем әдебиеттерге көңіл бөледі.Тарихи әдебиеттерге сұраныс көбейеді,олар кітапханаға түрлі хаттауда түседі және екі,үш тілде бастырылады.Кітапханада оқу бағдарламалары және оқу құралдары, әдістемелік нұсқаулар барлық пәндерден бар, олармен мұғалімдер және оқушылар пайдаланады.

Кітапхана оқырмандарды барлық білім саласынын талаптарымен, тақырып бойынша кештерге және сабаққа қажет мағлұматтарымен қамтамасыз етеді. Кітапханашылар жеке адамның шығармашылық дамуын қалыптастыру үшін жағдай жасауға тырысады.