№ 17 мектеп-лицейінің мектеп асханасы туралы ақпарат

В. А. Сухомлинскийдің айтуынша: "Денсаулыққа қамқорлық жасау – бұл тәрбиешінің аса маңызды еңбегі. Балалардың рухани өмірі, дүниетанымы, ақыл-ой дамуы, білімнің беріктігі мен өз күшіне деген сенімі Балалардың сергектігіне байланысты".

Адам денсаулығының негізі бала жасынан қалыптасатыны бәрімізге белгілі, демек, дені сау мүдделер мен әдеттер, денсаулыққа деген құндылық қарым-қатынасты осы кезден дамытқан жөн. Осы жаста салауатты өмір салтының негіздері,  нормалар мен ережелер жүйесі сияқтылар қаланады. Білім алушылардың толыққанды және дұрыс тамақтануы-адамның денсаулығын, жоғары жұмыс қабілеттілігі мен төзімділігін қолдау шарттарының бірі. №17 мектеп-лицейінде балалар мен жасөспірімдердің өмірі мен денсаулығына үлкен көңіл бөлінеді. Әсіресе қазір мектепте дұрыс тамақтануды ұйымдастыру туралы мәселе өткір тұрды. Тамақтану теңдестірілген болуы керек, бір күн ішінде бала қажетті азықтық және минералды заттарды алуы керек. Сондай-ақ, мектеп оқушыларына қазірден дұрыс тамақтануды дағдыға айналдырып, күн тәртібін сақтау өте маңызды.  Осыған орай мектепте оқушылардың тамақтануын дұрыс ұйымдастыруға қатысты барлық сұрақтар қарастырылатын оқушылардың тамақтануын дамытудың "Мектептегі тамақтану" бағдарламасы әзірленді.

Мектеп асханасында ұйымға қойылатын барлық санитарлық-эпидемиологиялық талаптар орындалады. Асханаға кірер алдында оқушыларға арнайы қол кептіргіштермен жабдықталған орын бар. Асханада жылу және үй жайлылығы бар. Асхананың қызметкерлері әрдайым балаларды мейіріммен қарсы алады. Сондықтан балалар әрқашан мектеп асханасына қуана барады.

Асханада "тамақтану ата - аналар көзімен" сауалнамасының нәтижесі бойынша мектепте тамақтандыруды ұйымдастыру жүйесі сізді қанағаттандыра ма? - Ата-аналардың 90% оң жауап берді. Ал сіз тамақ дайындау сапасына қанағаттанасыз ба? - ата-аналардың 88% оң жауап берді. Бүгінгі таңда оқушылардың тамақтануын ұйымдастырудағы проблема балалардың биологиялық құнды заттарға деген физиологиялық қажеттілігін ескере отырып, азық-түлік құнын ескере отырып, ас мәзірін жасау, мектептегі тамақтанудың төмен бағасы мен балалар мен жасөспірімдердің белгіленген тамақтану нормативтеріне сәйкес келу ниетінің арасындағы қарама-қайшылық болып табылады.